ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Białobrzegi oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości
Data publikacji: 2018-11-27
Lokalizacja: Białobrzegi (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białobrzegi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białobrzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Adres pracodawcy:
Składowa 5, 26-800 Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: białobrzeski
Gmina pracodawcy: Białobrzegi
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białobrzegi
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 26.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)
g
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Krojczyn (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Sierpc (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Muzeum Powstania Wielkopolskiego - naukowe opracowywanie zbiorów, ich katalogowanie oraz znakowanie i właściwe przechowywanie wg.zasad obowiązujących w Muzeum, organizacja i prowadzenie badań naukowych, współdziałanie w zakresie popularyzacji wiedzy o historii i tradycji regionu z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami o podobnych celach, szczególnie z terenu działania Muzeum, dokumentowanie za pomocą aparatu i kamery ważnych wydarzeń z pracy muzeum, merytoryczne przygotowanie wystaw organizowanych przez Oddział (opracowanie koncepcji scenariuszy wystaw, tekstów i innych materiałów do informatorów, katalogów), a także uczestniczenie w realizacji ekspozycji, organizowanie i realizowanie różnych form działalności upowszechnieniowej, prowadzenie działalności oświatowej dla szkół: prelekcje, warsztaty, lekcje muzealne, wykłady dla młodzieży na terenie Muzeum oraz lekcje terenowe, udział w opracowywaniu planów pracy i sprawozdań z działalności oddziału, pod nieobecność kierownika,lub na jego polecenie przyjmowanie muzealiów, oprowadzanie zorganizowanych grup po ekspozycjach Oddziału, współpraca z Rodzinami Powstańców Wielkopolskich w sprawie oznakowań imiennymi tabliczkami mogił Powstańców Wielkopolskich, obsługa kasy fiskalnej i związana z tym odpowiedzialność finansowa.
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości - 2018-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
Pomaganie kucharzom w przygotowywaniu posiłków, utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza magazynów.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Płock (mazowieckie)
dekretacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Gdynia (pomorskie)
wyk. podstawowe, znajomość j. gruzińskiego- komunikatywnie. Pracownik gospodarczy- sprzątanie hali produkcyjnej oraz placu i parkingu.Komunikacja w j.gruzińskim z pozostałymi pracownikami.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Puławy (lubelskie)
- obsługa wewnętrznego systemu sprzedaży i ewidencji, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - pomoc w realizacji zawartych kontraktów, - organizacja transportów i nadzór nad ich realizacją, - przygotowywanie zestawień dla celów analitycznych
PFF Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-05 - Modlnica (małopolskie)
obsługa klienta, wsparcie zespołu sprzedażowego w bieżących zadaniach, aktualizacja i budowa baz danych, obsługa zamówień, koordynacja obiegu dokumentów
Deco Sp.z o.o. - 2016-03-31 - Natolin (łódzkie)
Bezpośrednia obsługa klientów, realizacja zamówień telefonicznych i elektronicznych, montaż i serwis nowych maszyn szwalniczych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń, przygotowywanie przesyłek kurierskich
HURTOWNIA ART.PRZEMYSŁOWYCH 'HILL OB' - 2016-02-19 - Gdynia (pomorskie)
koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie o porządek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
współpraca w opracowywaniu projaktów architektonicznych, obiektów użyteczności publicznej
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa punktu pocztowego w MERCREDO CENTER
DIWA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Piekary Śląskie (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Ryczywół (mazowieckie)
segregowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, sporządzanie dokumentów finansowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowychoraz uzgadnianiesald z dostawcami i odbiorcami
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrzosowa (śląskie)
Organizowanie i kierowanie pracą biura,sporządzanie,umów,zamówień,ofert,prowadzenie kalendarza spotkań oraz montaży.Wsparcie działuksięgowości. Zamawianie art. biurowych oraz na potrzeby produkcji. Praca od 8-16
KRAN-SUW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Opole (opolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarządu. Do głównych obowiązków tego pracownika należy m. in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalentarza spotkań zarządu, przygotowywanie pism oraz sporządznie poleceń i zarządzeń prezesa spółki. A także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach żarządu. Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (teren Polski, Ukrainy).
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży. Praca z klientem instytucjonalnym. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Kraków (małopolskie)
Wstępne przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego.Archiwizowanie dokumentów.Prowadzenie ewidencji księgowych w programie REWIZOR.Wprowadzanie wyciągów bankowych.Uzgadnianie sald kontrahentów.Aktywna współpraca przy sporządzaniu sprawozdania finansowego.Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz sporządzanie list płac w programie GRATYFIKANT.Rozliczanie zaliczek pracowników.Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.
ART PROGRES POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Wola Ociecka (podkarpackie)
tworzenie umów najmu, weryfikacja dokumentów rejestrowanych kontrahentów, aktualizacja danych w systemie SAP, windykacja należności, sporządzanie wezwań do zapłaty, współpraca z działem prawnym, uzupełnianie kartotek PH. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Umowa na czas próbny z możliwością przedłużenia
TLC RENTAL SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Sokołów (mazowieckie)
Obsługa komputera, praca z dokumentami.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Łomianki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu faktur, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Legionowo (mazowieckie)
Zgodnie z umową.
"SPEC-WOOD" Przemysław Boczkaj - 2017-08-01 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
-
Zakład Remontowo Budowlany Michał Żak - 2018-03-07 - Kolonia Inwalidzka (świętokrzyskie)