ASYSTENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Świdnik oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: odbiór dokumentów od klientów, prace biurowe
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: odbiór dokumentów od klientów, prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Księgowość z elementami kadr i płac
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, oferta pracy dla osób zarejestrowanych w PUP w Świdniku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Adres pracodawcy:
Aleja Lotników Polskich 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnik
Adres strony pracodawcy: http://www.mf.lublin.pl/
Ulica pracodawcy: Aleja Lotników Polskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 21.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczne umawianie spotkań. Zarządzanie bazą klientów.
Nationale Nederlanden S.A. - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
pakowanie, montowanie, etykietowanie
kontakt przez OHP - 2018-09-04 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
Wg. stanowiska. Praca na dwie z miany w godz.: 07:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie", w terminie do dnia 27.10.2017r. do godz.: 15:00 - osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie, ul. Starowiejska 22b, pok. 12, lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Starowiejska 22b, 34-120 Andrychów, (decyduje data doręczenia dokumentów do Ośrodka).
Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie - 2017-10-19 - Andrychów (małopolskie)
Przyjmowanie dostaw, magazynowanie, raportowanie
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Kobylin (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- Projektowanie konstrukcji budowlanych w Polsce i UE- Kontakt telefoniczny: 604-254-089, e-mail: projekt (at) piankowski.eu
PROJEKT GRZEGORZ PIANKOWSKI - 2018-06-20 - Tczew (pomorskie)
Obowiązki Nadzór nad realizacją projektu Odpowiedzialność za realizację wskaźników projektu Przygotowanie dokumentacji projektowej Koordynowanie pracy podległego zespołu Kontakt z jednostkami związanymi z wdrażaniem środków unijnych Prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektu UE
Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego ORBE - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
zgodny z programe stazu w załączeniu
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
miejsce pracy : Dobra – koło SzczecinaZakres obowiązków: - obsługa sekretariatu oraz biura, - obsługa telefoniczna oraz mailowa, - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - zarządzanie pomieszczeniami wspólnymi w biurze, - obsługa zamówień artykułów biurowych, gospodarczych dla biura, - obsługa spotkań firmowych oraz organizacja pobytu i przejazdów gości, - przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów na zlecenie bezpośredniego przełożonego, - opracowywanie
Lars Laj - 2016-09-01 - Dobra (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; dwie zmiany; praca od zaraz; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (12-16) lub e-mailowy.
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY S.J. - 2016-02-16 - Ustka (pomorskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi w przeprowadzaniu zajęć edukacyjnych, czynności samoobsługowe, pomoc w przygotowaniu posiłków, organizacja przestrzeni sali.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
> Praca w biurze w projektach wspierających promocję marki> Organizacja imprez promujących markę> Przygotowywanie we współpracy z grafikami materiałów promocyjnych> Prowadzenie firmowego FB, aktualizowanie danych na stronie internetowej> Przesyłanie gazetek i materiałów reklamowych do odbiorców> Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy (nie sprzedaż!)> Współpraca z innymi działami firmy
CEO Secret Soap - 2016-03-22 - Niepołomice (małopolskie)
przygotowanie dokumentacji projektowych,wykonywanie rysunków technicznych
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2015-12-02 - Chrzanów (małopolskie)
do uzgodnienia
TRANS - COM Tomasz Stec - 2016-10-24 - Trzebownisko (podkarpackie)
Pomoc w kompletowaniu dokumentów dla biura rachunkowego, pomoc w wprowadzaniu danych do systemu księgowego, archiwizowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kłudzice (łódzkie)
Wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .
KAROL WĘGROCKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA A&A - 2016-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
księgowanie faktur kosztowych, przychodów w księdze podatkowej
MTL PERFECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Marki (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA
Publiczna Szkoła Podstawowa Sióstr Nazaretanek - 2016-08-24 - Bzianka (podkarpackie)
Asystowanie liderowi ds. zakupów, negocjowanie cen, utrzymywanie kontaktu ze stałymi dostawcami i pozyskiwanie nowych głównie z krajów bliskiego wschodu. Raportowanie zwierzchnikowi. Wykształcenie średnie mile widziane handlowe. Biegła znajomość języka hinu lub urdu w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Radzymin (mazowieckie)
- pomoc nauczycielowi w organizowaniu kształcenia uczniów niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym; - pomoc w organizacji zajęć wynikajacych z orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Żołnierza WOP w Darłowie - 2018-03-08 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Opieka pielęgniarska nad podopiecznymi Domu Dziennego Pobytu.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-06-19 - Otwock (mazowieckie)
Realizowanie zadań z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w Ambulatorium z Izbą Chorych ZK nr 1 W-w. Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - pocztowy lub telefoniczny: 71 327 26 27.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2017-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
Według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
Pomoc dzieciom w wykonywaniu czynności samoobsługowych na terenie placówki, podczas spacerów i wycieczek. Dbanie o bezpieczeństwo dzieci. Pomoc nauczycielowi przy organizowaniu zajęć i zabaw, w przygotowaniu pomocy, uroczystości przedszkolnych, dekoracji, wystaw prac dzieci. Dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie przedszkolaków. Wykonywanie innych czynności zleconych przez nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Szymbark (małopolskie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników. Wystawianie zaświadczeń, dokumentów kadrowych i ZUS. Naliczanie wynagrodzeń. Rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WERBEO SPÓŁKA KOMANDYTOW - 2017-04-21 - Pawłowiczki (opolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Jak w zawodzie.
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny "KASIA" Handel Obwoźny Katarzyna Sułkowska - 2016-09-21 - Marki (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowanie standardów, przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-16 - Słupsk (pomorskie)