ASYSTENT BIUROWY (J.ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy ALZAHRANI INTERNATIONAL HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT BIUROWY (J.ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 2 770 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-04-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ALZAHRANI INTERNATIONAL HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Komisji Edukacji Narodowej 93, 02-777 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 770 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIUROWY (J.ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 770 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2016
Data zakończenia pracy: 10.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent dyrektora (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; 2 letnie doświadczenie na ww. stanowisku; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; wysoka kultura osobista; znajomość obsługi komputera. Obowiązki: wsparcie dyrektora, organizacja kalendarza, wykonywanie prac administracyjno-biurowych, tłumaczenie z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski, tworzenie i aktualizacja dokumentacji firmowej, prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowych, pozyskiwanie klientów droga mailowa i telefoniczną, zbieranie i analiza danych, zarzadzanie korespondencją. Kontakt: CV na adres natalia.k (at) alzahrani.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ALZAHRANI INTERNATIONAL HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 93, 02-777 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Aleja Komisji Edukacji Narodowej
Numer budynku pracodawcy: 93
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2016
Data dodania oferty pracy: 26.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców "MAZUR" w Łęczycy - 2018-01-16 - Łęczyca (łódzkie)
- bieżąca obsługa klienta, - obsługa rachunków bieżących, terminowych, ror, przyjmowanie wpłat i wypłat, - wydawanie kart płatniczych, - ewidencjonowanie dokumentacji księgowej, - przygotowywanie do wysyłki dokumentów i wyciągów bankowych, - archiwizacja dokumentacji księgowej, - wykonywanie innych czynności zlecownych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zblewo (pomorskie)
- pomoc nauczyciela w sprawowaniu opieki nad najmłodszymi dziećmi w przedszkolu,- pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych,- porządkowanie zabawek, pomocy dydaktycznych po zakończonej zabawie, zajęciach,- nakrywanie do stołu do posiłków, porządkowanie naczyń po posiłkach,- wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Szymbark (małopolskie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji, sporządzanie raportów I baz danych klientów indyjskich, obsługa relacji z obecnymi I potencjalnymi klientami indyjskimi, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasowa, obsługa klientów banku.Doświadczenie w pracy w banku - 6 miesięcy, prawo jazdy kat. "B".
mBank S.A. - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw. Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków.
BISSERVICE SP. Z O.O./ NR 17307 - 2017-10-16 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów firmy, pracowników, sekretariatu i występujących spraw administracyjnych
RE-Bau Sp z o.o. - 2016-05-02 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z pracodawcą tylko drogą e-mailową CV należy wysyłać na adres e-mail marcin.burcy (at) expander.pl
MAKS-Profit Marcin Burcy - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa gości
Pod Borem Warzybok sc - 2017-06-20 - Rzetnia (wielkopolskie)
Windykacja należności, wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem księgowości, bieżąca weryfikacja dokumentów zakupowych i sprzedażowych, rozliczanie zaliczek i delegacji, udział w sporządzaniu raportów.
ZAKŁAD STOLARSKI KAPICA ROMAN - 2018-04-27 - Grodzisko (opolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, rozmów tel., pisanie pism, sprawozdań, inne prace biurowe
PLATFORMA USŁUG Jerzy Piechowiak - 2017-09-21 - Piaseczno (mazowieckie)
- ustawianie maszyn,- kontrola realizacji produkcji,- programowanie maszyn dla nowych zleceń,- planowanie i kontrola dzialań z zakresu usuwania awarii.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Kałuszyn (mazowieckie)
pomoc w organizacji dokumentacji kadrowo-płacowej; wsparcie administracyjne biura; prowadzenie akt osobowych pracowników, kontakt z pracownikami.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Skawina (małopolskie)
sprawdzanie faktur sprzedażowych i zakupowych pod względem rachunkowym, księgowanie wybranych faktur kosztowych i przychodowych, uczestnictwo w dekretowaniu dowodów księgowych, archiwizacja dokumentów, wypełnianie sprawozdań GUS F-01, uczestnictwo w księgowaniu wyciągów bankowych, przygotowanie i wysyłanie potwierdzeń sald do kontrahentów, praca w programach: SOFTM, WORKFLOW, tworzenie raportów dla biegłych rewidentów
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu, wystawianie i księgowanie wstepne dokumentów firmowych
MEGA TRAILERS SP. ZO.O. - 2017-01-04 - Ludwików (łódzkie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów, wystawianie FV, archiwizowanie dokumentów, przyjmowanie towaru, wysyłanie ofert mailem, raportowanie sprzedaży, realizacja szkoleń,
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Myślenice (małopolskie)
kooperacja z krajami azjatyckimi, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, wyjazdy zagraniczne
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wołomin (mazowieckie)
pomoc w opiece nad dziećmi w oddziałach przedszkolnych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Składanie mebli, obsługa maszyn stolarskich i elektronarzędzi, znajomość rysunku technicznego.
"STUDIO RUSTIKA" SP. Z O.O. - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów, inne prace biurowe.
Biuro Ubezpieczeń KRYSPO Krystyna Podołowska - 2016-08-05 - Sulejówek (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sopot (pomorskie)
Zgodny
T.J.K. MATUSZEWSKI Spółka jawna - 2017-03-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Jedlicze (podkarpackie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Gdynia (pomorskie)
wprowadzanie danych, analizowanie, rozliczanie czasu pracy kierowców, zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klienta, stała aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów
Tacholab Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Tychy (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych; obsługa pracowników, klientów, kontrahentów; prowadzenie zestawień na potrzeby danego działu; wprowadzania danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; złaszanie przełozonym wszelkich nieprawidłowości; dbanie o stan i zabezpieczenie powierzonego mienia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)