ASYSTENT BIUROWY DO SPRAW ROZWOJU, MARKETINGU I FINANSÓW Racibórz oferta pracy Wordfall Dominik Lisiakiewicz
Stanowisko: ASYSTENT BIUROWY DO SPRAW ROZWOJU, MARKETINGU I FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: PRACA ZDALNA LUB STACJONARNA W RACIBORZU.Stanowisko dla osoby poliwalentnej o wszechstronnej wiedzy i umiejętnościach.OBOWIĄZKI: Tworzenie kreatywnych rozwiązań usprawniających działanie firmy; Kontakt z klientami; Rozwój strony internetowej; Zdalne wsparcie zespołów montażowych; Pozyskiwanie informacji w Internecie; Rozliczenia z kontrahentami Organizacja zagranicznych wyjazdów montażowych; Prowadzenie korespondencji z firmą księgową oraz urzędami; Prowadzenie działań marketingowych (m. in. w Internecie); Opcjonalnie: Redakcja newslettera oraz bloga firmowego w języku angielskim.WYMAGANIA: Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B2, certyfikaty językowe mile widziane); Znajomość innych języków będzie dużym plusem; Osoba z doświadczeniem na podobnym stanowisku lub absolwent uczelni o podobnym profilu (również profili językowych); Wysoka biegłość w obsłudze komputera; Zdolności organizacyjne; Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów; Samodzielność, odpowiedzialność, sumienność i dokładność; Motywacja do pracy i nauki.OFERTA: Ambitna praca w innowacyjnej, dynamicznie rozwijającej się firmie; Realny wpływ na rozwój firmy działającej na międzynarodowym rynku; Możliwe wyjazdy zagraniczne; Praca w siedzibie firmy; Perspektywa rozwoju zawodowego; Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności; Możliwość udziału w zyskach firmy; Możliwość awansu na stanowiska menadżerskie.
Data publikacji: 2016-10-04
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Wordfall Dominik Lisiakiewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRACA ZDALNA LUB STACJONARNA W RACIBORZU.Stanowisko dla osoby poliwalentnej o wszechstronnej wiedzy i umiejętnościach.OBOWIĄZKI: Tworzenie kreatywnych rozwiązań usprawniających działanie firmy; Kontakt z klientami; Rozwój strony internetowej; Zdalne wsparcie zespołów montażowych; Pozyskiwanie informacji w Internecie; Rozliczenia z kontrahentami Organizacja zagranicznych wyjazdów montażowych; Prowadzenie korespondencji z firmą księgową oraz urzędami; Prowadzenie działań marketingowych (m. in. w Internecie); Opcjonalnie: Redakcja newslettera oraz bloga firmowego w języku angielskim.WYMAGANIA: Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B2, certyfikaty językowe mile widziane); Znajomość innych języków będzie dużym plusem; Osoba z doświadczeniem na podobnym stanowisku lub absolwent uczelni o podobnym profilu (również profili językowych); Wysoka biegłość w obsłudze komputera; Zdolności organizacyjne; Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów; Samodzielność, odpowiedzialność, sumienność i dokładność; Motywacja do pracy i nauki.OFERTA: Ambitna praca w innowacyjnej, dynamicznie rozwijającej się firmie; Realny wpływ na rozwój firmy działającej na międzynarodowym rynku; Możliwe wyjazdy zagraniczne; Praca w siedzibie firmy; Perspektywa rozwoju zawodowego; Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności; Możliwość udziału w zyskach firmy; Możliwość awansu na stanowiska menadżerskie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT BIUROWY DO SPRAW ROZWOJU, MARKETINGU I FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Nazwa pracodawcy: Wordfall Dominik Lisiakiewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
-, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.wordfall.eu
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.10.2016
Oferta pracy ważna do: 30.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Książnice (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentów kadrowych, Opieka nad umowamicywilno-prawnymi, Pomoc w administracji personalnej Przygotowywanieraportów i zestawień dotyczących zatrudnienia i wynagradzania Obsługa pocztyprzychodzącej i wychodzącej Dbanie o dokumenty i ich archiwizacja. Praca od 8-16
Stip United Sp. z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
Obsługa pacjentów na rejestracji, sprzątanie gabinetów, prowadzenie dokumentacji, pomoc przy obsłudze sprzętu diagnostycznego.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Żukowo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kościerzyna (pomorskie)
kierowca śmieciarki
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH HEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Wysyłanie zleceń, pilnowanie tras kierowców, kontakt z kierowcami ze wschodu
J.P.Transport Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2017-08-31 - Skwierzyna (lubuskie)
Koordynowanie pracy taboru transportowego, logistyka, pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
RUBIKON Transport-Spedycja sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
•Podejmowanie działań zmierzających do ogólnego rozwoju każdego uczestnika, poprawy jego zaradności osobistej, sprawności psychofizycznej oraz przystosowania i funkcjonowania społecznego;•Podejmowanie działań rozwijających umiejętności uczestnika w zakresie czynności podejmowanych w danej pracowni „warsztatu”;•Wdrażanie swoich podopiecznych do czynnego udziału w życiu społecznym „warsztatu”•Wyrabianie w uczestnikach umiejętności zawodowych umożliwiających podjęcie pracy;•Opracowanie rocznego Programu Pracowni i indywidualnego programu dla każdego uczestnika pracowni ze szczególnym uwzględnieniem jego możliwości psychofizycznych i predyspozycji zawodowych;•modyfikowanie programu zgodnie z postępami lub regresem uczestnika
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2018-01-18 - Łazy (śląskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośdrenio doradzwa rolniczego indywidualn. i grupowego dla zainteresowanych roników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokument. niezb. do ubiegania się o środki finansowe z funduszy UE lub innych inst. krajowych i zagranicznych.
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2018-05-10 - Milicz (dolnośląskie)
obsługa Biura Obsługi Klienta - punktu informacyjnego dla mieszkańców, udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek merytorycznych urzędu, wykonywanie czynności kancelaryjnych w kancelarii urzędu, praca w programie FINN 8 SQL- systemie obiegu dokumentów,zakładanie spraw, tworzenie dokumentów, podłaczanie skanów dokumentów, obsluga centrali telefonicznej ,przygotowanie na stronę www i BIP urzedu informacji w zakresie merytorycznej właściwości Referatu OI, weryfikacja informacji juz zamieszczonych, obsługa administracyjno-organizacyjna spotkań, narad organizowanych w urzedzie, pomoc przy organizacji posiedzeń Rady Gminy i Komisji Rady, przygotowanie dokumentów do archiwum z zakresu Referatu Organizacyjnego ,Spraw Obywatelskich i Informatyki, tworzenie pod nadzorem przełożonego dokumentów ,zestawień ,projektów ,obsługa rządzeń biurowych :kserokopiarki,skanera, faxu,niszczarki itp., wykonanie innych zadań zaleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Godów (śląskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.pacholak (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2018-07-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad stanem technicznym i higienicznym poradni i gabinetu, przygotowywanie gabinetu stomatologicznego i stanowiska do pracy wraz ze skompletowaniem odpowiedniego zestawu narzędzi podstawowych, przygotowanie pacjenta do zabiegu, obsługiwanie sprzętu diagnostycznego (lusterko stomatologiczne, szczypczyki, zgłębniki, lampa doustna) i leczniczego (narzędzia do opracowywania ubytków próchniczych, narzedzia chirurgiczne) znajdującego się w gabinecie, konserwacja narzędzi i urządzeń stomatologicznych.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1; Grzegorz Szalewski - 2017-08-22 - Rumia (pomorskie)
jw.
Szkoła Podstawowa nr. 143 im. Stefana Starzyńskiego - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Pomoc przy zatrudnianiu pracowników (czynności formalne),- Ewidencja czasu pracy (nieobecności),- Raporty kończących się umów,- Ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Analiza procedur i procesów produkcyjnych, realizacja dziennych planów produkcyjnych, zarządzanie dokumentacją dla produkcji. Oferta skierowana do osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce stażu Vertex S.A. w Czechowicach-Dziedzicach.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Sprzedaż urządzeń CNC oraz urządzeń do branży przemysłowej, pozyskiwanie nowych klientów w oparciu o założone cele, jednocześnie budowanie bazy danych. Praca w biurze w Nysie z możliwymi delegacjami.
Logos Trade LTD - 2017-09-20 - Nysa (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Porosły (podlaskie)
opieka nad dziećmi w czasie spaceró iw ycieczek,pomoc przy myciu rąk.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Zambrów (podlaskie)
jw.
CLEVER INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka materiłów
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Wielki Sosnowiec (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i prezentacja ofert sprzedaży,wprowadzanie ofert do bazy,prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Sienno (mazowieckie)
Opracowywanie zbiorów archeologicznych, ewidencjonowanie zabytków arecheologicznych, inwentaryzowanie zbiorów
Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie - 2016-07-01 - Głogów (dolnośląskie)
- udzielanie informacji podróżnym- asysta przy oprowadzaniu wycieczek, samodzielne oprowadzanie wycieczek- dbałośc o ekspozycję materiałów w punkcie obsługi pasażera- wystawianie dokumentów księgowych- zamawianie towarów- organizacja eventów Portu Lotniczego- współpraca z organizacjami turystycznymi
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Jasionka (podkarpackie)
Usługi z zakresu: planowania przestrzennego i gospodarki przestrzennej, zagadnień związanych z opracowaniami przyrodniczymi i ochroną środowiska.Wymagane wykształcenie wyższe - preferowane kierunki gospodarka przestrzenna, geografia, ochrona środowiska.
MONDRA DESIGN ŁUKASZ WOŹNIAK - 2016-09-02 - Łódź (łódzkie)
jw.
DRYVIT SYSTEMS USA (EUROPE) Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Projektowanie wnętrz
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)