ASYSTENT BIURA ZARZĄDU Stoczek Łukowski oferta pracy STOCZEK NATURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT BIURA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Analiza wyników efektywności produkcji i przedstawienie wniosków do zarządu. Obsługa spotkań zarządu. Kontroling faktycznego zużycia surowców w porównaniu z założonymi normami. Obsługa interesantów. Przygotowanie zleconych opracowań i analiz. Rejestracja dokumentów w systemie komputerowym.

Data publikacji: 2017-05-26

Lokalizacja: Stoczek Łukowski (lubelskie)

Pracodawca: STOCZEK NATURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dwernickiego 5, 21-450 Stoczek Łukowski, powiat: łukowski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Analiza wyników efektywności produkcji i przedstawienie wniosków do zarządu. Obsługa spotkań zarządu. Kontroling faktycznego zużycia surowców w porównaniu z założonymi normami. Obsługa interesantów. Przygotowanie zleconych opracowań i analiz. Rejestracja dokumentów w systemie komputerowym.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIURA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stoczek Łukowski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stoczek Łukowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

Data zakończenia pracy: 31.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
kurs komputerowy ogólny: MS Windows i pakiet MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, doświadczenie na stanowisku związanym z pracą biurową min. 3 m-ce, prawo jazdy kat.B, umiejętność obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych, mile widziana dobra znajomość j. angielskiego

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3

Nazwa pracodawcy:
STOCZEK NATURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Adres pracodawcy:
Dwernickiego 5, 21-450 Stoczek Łukowski, powiat: łukowski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: łukowski

Gmina pracodawcy: Stoczek Łukowski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Stoczek Łukowski

Ulica pracodawcy: Dwernickiego

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.05.2017

Data dodania oferty pracy: 26.05.2017

Oferta pracy ważna do: 25.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 428 PLN

Zgornie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia z 8 grudnia 2012r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012. 1270).
SĄD REJONOWY W LUBINIE - 2017-01-27 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU ADMINISTRACYJNO - FINANSOWEGO - 2 200 - 3 000 PLN

- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚĆI - 997,4 PLN

określony w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
ROSA- MET RADOM Sp.z.o.o. - 2017-07-04 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych; segregowanie dokumentów; wprowadzanie do systemu; odpisywanie na e-maile;
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 11 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT/KA ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Poznań (wielkopolskie)

TECHNIK INFORMATYK - od 1 850 PLN

Technik informatyk
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Grajewo (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Prowadzenie punktu sprzedaży art. papierniczych oraz usług ksero
AKADEMIA DOSKONALENIA KADR - 2016-04-08 - Brzeg (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Janów (śląskie)

ASYSTENT - od 2 200 PLN

wsparcie pracy pozostałych pracowników, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, obsługa i rejestracja korespondencji, składanie zamówień, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA (576OP) - od 4 000 PLN

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;znajomość rynku azjatyckiego (Handel biżuterią)
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Otwock (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 3 000 PLN

Asystentka stomatologiczna.Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny, proponowane wynagrodzenie to 2000,00 zł netto.
Grupowa Praktyka Stomatologiczna Monika i Marcin Ośko - 2016-01-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 155 PLN

Wsparcie ucznia prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze ze względu na obecność w klasie ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego - Zespół Aspergera
Szkoła Podstawowa nr 2 - 2018-01-11 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 2 000 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wołomin (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ZESPOŁU WSPARCIA IT - 1 850 - 3 500 PLN

- Pomoc w codziennym wsparciu i obsłudze klientów, w tym aktywna współpraca z zespołem,- Identyfikacja i rozwiązywanie zgłaszanych problemów,- Rejestracja zgłaszanych problemów,- Sporządzanie raportów z pracy zespołu,- Utrzymanie doskonałych relacji z klientami,- Zarządzanie dokumentacją IT.
PREBYTES Bartosz Kwitkowski - 2016-07-08 - Leżajsk (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ARCHITEKTONICZNEJ - od 2 400 PLN

Projektowanie obiektów architektonicznych
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wystawianie faktur, obsługa poczty elektronicznej
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH M.MAZUR, R.KOŚCIELSKA-MAZUR S.C. - 2017-01-03 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 1 500 PLN

organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi, pomoc w ubieraniu, rozbieraniu dzici , utrzymanie w czystości i porządku pomieszczeń w których odbywają się zajęcia
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Chybie (śląskie)

PLANISTA TRANSPORTU - od 2 000 PLN

wydawanie dyspozycji pracownikom w porozumieniu z właścicielem, pomoc w zarządzaniu pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

FREZER - od 3 000 PLN

- praca na frezarce 3-osiowej sterowanej numerycznie CNC - wykonaniedetalu od początku do końca wraz z jego pomiarami (wg rysunku) -kontrola przebiegu procesu i wykonanych elementów, bardzo dobra znajomość rysunkutechnicznego złożeniowego - mile widziana znajomość sterowaniaSiemens 828D
MASTEC-FRENZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-08 - Mikołów (śląskie)

ASYSTENTKA PREZESA, SEKRETARKA - od 2 770 PLN

Obsługa komputera i internetu, poczty mailowej, prowadzenie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych.[Praca na okres próbny] : Miesięczny, po tym okresie umowa na czas określony
Alumax Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA W BIURZE ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Obowiązki w zakresie asystentki zarządu, prace biurowe, reprezentacyjne itp. Wysoka kultura osobista, zaangażowanie.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, od pn. do pt. w godz.: 7.00-15.00
KUROWSKI G&T SP. Z O.O. - 2018-03-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

współpraca z nauczycielem w ramach zajęć, czynności opiekuńczych, przygotowywanie zajęć i posiłków
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENTKA W BIZNESIE I KOORDYNATOR SZEFA PROJEKTU W NOWYCH STOSUNKACH MIĘDZYNARODOWYCH - od 1 850 PLN

praca biurowa, nawiązywanie kontaktów handlowych import, export towarów, prowadzenie korespondencji handlowej
Launart P.P.H.P Józef Zajczyk - 2016-02-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)


Wybierz powiat