ASYSTENT BIURA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT BIURA

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: kontakt z klientem, praca przy komputerze, praca administracyjna

Data publikacji: 2016-06-08

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kontakt z klientem, praca przy komputerze, praca administracyjna

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIURA

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Data zakończenia pracy: 01.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, profil nauczycielski, doświadczenie zawodowe jako pracownik administarcyjny, znajomość obsługi komputera, programów Word, Excell, umiejętność negocjacji

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 08.06.2016

Oferta pracy ważna do: 08.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2016

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 6 000 PLN

przewóz samochodów
AUTOCEZAR ZPHU - 2016-06-01 - Wąchock (świętokrzyskie)

PAKOWACZ - od 11 PLN

pakowanie chleba, bułek, ciast, pączków, nadziewanie, dekorowowanie wyrobów, składanie kartonów
SILESIA JOB CENTER SP. Z O. O. - 2016-07-11 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA - od 2 100 PLN

- obsługa sekretariatu firmy;- obsługa centrali telefonicznej;- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta/kurierzy);- realizacja zamówień art. Spożywczych;- organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych;- współpraca ze wszystkimi działami w firmie;
Awax Okna Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO (STAŻ) - 997,4 PLN

Asystent księgowego (staż)
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Tychy (śląskie)

ELEKTRYK - od 4 000 PLN

• zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn i urządzeń oraz systemów automatyki i infrastruktury poprzez nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym ich funkcjonowaniem,• bieżące przeglądy, konserwacja i naprawy instalacji elektrycznych i automatyki, • usuwanie awarii maszyn i instalacji produkcyjnych,
Morpol laurin Sp. z o. o. - 2018-07-17 - Lębork (pomorskie)

ASYSTENT W ZESPOLE DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

zapoznawanie się z dokumentami księgowymi oraz proste prace księgowe; obsługa urządzeń biurowych; archiwizacja dokumentów; wprowadzanie danych do systemu; pomoc w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie dokumentacji projektowej
ERDOM BIURO PROJEKTÓW I NADZORU BUDOWLANEGO ERNEST POWRÓSŁO - 2018-04-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)

ASYSTENT RODZINY - 2 200 - 2 500 PLN

Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2017-09-14 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/KA DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów (logistyka, zarządzanie produkcją, jakością), logistyka, zarządzanie produkcją, jakością, Doświadczenia roczne w firmie z branży produkcyjnej (mile widziane praktyki), angielski komunikatywny-warunek konieczny, znajomość MsOffice, Excel, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: koordynowanie tworzenia dokumentacji projektowej (PSO, APQP), przygotowywanie kalkulacji kosztowych produktów oraz usług, przygotowywanie prezentacji, przedstawianie ich klientom oraz wewnątrz organizacji, ścisła współpraca z centrum badań i rozwoju w Korei, kontakt z klientami oraz dostawcami w celu wsparcia wdrożenia nowych produktów, wsparcie działów produkcyjnych oraz działu kontroli jakości w fazie wdrożenia produktu. Kandydatów prosimy o przesyłanie CV na adres e-mailowy rekrutacja (at) nifcokorea.pl
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Żory (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wsparcie pracowników działu księgowości w bieżących sprawach i pracach, prace administracyjno-biurowesporządzanie raportów, zestawień, formularzy i zapisów księgowychsegregacja i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 960 PLN

Opis stanowiska: - świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla dzieci niepełnosprawnych ; zakres usług:a) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życiab) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie
MAŁOPOLSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2017-06-22 - Mogilany (małopolskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - OBSŁUGA SEKRETARIATU - od 2 000 PLN

Obsługa sekretariatu zarządu firmy
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2017-06-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA/ASYSTENT DZIAŁU KAS - od 1 950 PLN

obsługa klientów na kasie, kasowanie towaru, przyjmowanie różnych form płatności
CASTORAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Osięciny (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

kontrola formalna otrzymywanych faktur, wprowadzanie faktur do systemu księgowego, przygotowywanie zestawień kadrowo-księgowych w formularzu kalkulacyjnym, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności, nadzór nad szkoleniami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 4 000 PLN

projektowanie instalacji elektroenergetycznych
ENERGO-ZAP SP. Z O.O. - 2016-06-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW EKOLOGICZNYCH - 997,4 PLN

utrzymanie poprawnej relacji z dostawcami i z klientamiwspółudział w tworzeniu polityki sprzedażowej sklepubezpośrednia obsługa klienta na najwyższym poziomie tzn. nawiązywanie miłych relacji z klientem, udzielanie dokładnych informacji o ofertach produktowychprzygotowanie ekologicznych soków na życzenie klientówewidencjonowanie sprzedaży na kasie fiskalnejStaż odbywać się będzie na Miedzyniu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RACHUNKOWOŚCI - od 2 000 PLN

Księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)

OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH - od 2 200 PLN

praca na produkcji przy obróbce mechanicznej metali, mile widziane osoby do przyuczenia na stanowisku pracy
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-06-05 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT GEODETY - od 1 860 PLN

prace związane z wykonywaniem zawodu asystent geodety - pomiary
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Żarki (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 3 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
NZOZ Praktyka Stomatologiczna Piotr Viscardi - 2017-04-10 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentów, przygotowywanie ofert handlowych, wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń serwisowych
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 2 000 - 3 000 PLN

Asystent zarządu
PRO ECO FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-07 - Pogódki (pomorskie)

SERWISANT - od 1 850 PLN

Serwis maszyn rozlewniczych. Praca w systemie zagranicznych delegacji oraz w zakładzie STM w Złocieńcu.
STM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO (J. ANGIELSKI) - od 3 250 PLN

- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń.Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami. Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, ul. Graniczna 54 lub ul. Chorzowska 150.- Wynagrodzenie: 3250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa 8 godzin dziennie w ciągu całej doby + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe - licencjat. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO - nieodpłatny

UDZIAŁ W KONTROLACH DROGOWYCH I W PRZEDSIĘBIORSTWIE W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW USTAWY O TRANSPORCIE DROGOWYM I INNYCH OBOWIĄZUJĄCYCH W TYM ZAKRESIE PRZEPISÓW. UDZIAŁ W PROWADZONYCH PRZEZ INSPEKTORÓW POSTĘPOWANIACH ADMINISTRACYJNYCH, ROZLICZANIE I EGZEKUCJA KAR. PROCEDURY ODWOŁAWCZE.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W OPOLU - 2015-09-30 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż artykułów ogólnospożywczych.
Karol Łasoń - Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2016-07-25 - Janki (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

-Pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej - energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika).-Praca na terenie powiatu tczewskiego,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) iq-energetyka.pl
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2017-10-17 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 350 PLN

Wykonywanie czynności zmierzających do poprawnej pracy zarządu firmy, przygotowanie dokumentacji, obsługa biurowa firmy, doradztwo w sprawach nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Chotomów (mazowieckie)