ASYSTENT/ASYSTENTKA DO DZIAŁU PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI Bystrzyca Kłodzka oferta pracy "TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/ASYSTENTKA DO DZIAŁU PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozpisywanie zamówień. Planowanie procesu produkcyjnego.
Data publikacji: 2020-05-07
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pracodawca: "TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kłodzka 10, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozpisywanie zamówień. Planowanie procesu produkcyjnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/ASYSTENTKA DO DZIAŁU PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: planista produkcyjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy:
"TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8810007498
danePracodawcy_regon: 890205900
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Kłodzka 10, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: kłodzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0208
Gmina pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983899
Ulica pracodawcy: Kłodzka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432201
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.05.2020
Data dodania oferty pracy: 07.05.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b59b8e60e14afc0b660b0b3112642ce1
Podobne oferty pracy
Montaż komponentów, obsługa maszyn, inne prace produkcyjne zlecone przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Żywiec (śląskie)
Zakres obowiązków: - Organizacja pracy biura, sekretariatu. - Organizowanie i obsługa spotkań z klientami. - Prowadzenie ewidencji dokumentacji. - Wykonywanie prac biurowych, sporządzanie pism. - Obsługa urządzeń biurowych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. - Obsługa telefoniczna klientów.Godziny pracy: 7:00-15:00.
AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM. JERZEGO KUKUCZKI W KATOWICACH - 2020-07-30 - Katowice (śląskie)
Wystawianie i księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Żary (lubuskie)
obsługa klientów, świadczenie usług pocztowych
POSTAN Anna Morelowska - 2016-02-18 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie samochodem dostawczym do 3.5 tony, nadzorowanie załadunków i rozładunków, pilnowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2021-03-30 - Łapy (podlaskie)
Asystent do spraw księgowosci
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Kraków (małopolskie)
Pomoc podczas przyjmowania pacjentów, rejestrowanie pacjentów, przygotowanie przychodni do przyjmowania pacjentów
Kardio-Dental specjalistyczna stomatologia i kardiologia Małgorzata Wójcik-Kleczyk, Rafał Kleczyk s.c - 2019-05-06 - Oleśnica (dolnośląskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl; Wykształcenie wyższe prawnicze; posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; miejsce pracy: Gliwice
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-06-02 - Gliwice (śląskie)
Przygotowanie miejsca pracy, narzędzi stomatologicznych, asystowanie przy zabiegach w miarę potrzeby, ustalanie terminów wizyt.
ANNA KATARZYNA SOWA-PAJDA INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA - 2020-05-27 - Siedlce (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, sprawdzanie zapisów kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Łosice (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, znajomość branżyZakres obowiązków: obsługa maszyn stolarskich, montaż mebli i elementów
PROHANUS Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Szczęch - 2018-06-18 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
praca na stanowisku asystentki; umowa na 12 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 20.00
OrtoMag Gabinet Stomatologiczny Grażyna Matowska - 2019-04-02 - Słupsk (pomorskie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Waksmund (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Chrzanów (małopolskie)
zakres obowiązków okresljaa przepisy art.175 par. 2 i 3 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku- Prawo o prokuraturze ( Dz.U. z 2016 r. poz.177 z póżn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 suerpnia 2016 roku w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów i starszych asystentów prokuratorów ( Dz.U z 2016 r. poz. 1260)
PROKURATURA REGIONALNA W RZESZOWIE - 2017-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)
umieszczanie ogłoszeń na internetowych portalach w państwach zagranicznych, kontakty z klientami zagranicznymi, wstępne negocjacje handlowe
GC1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, oświetleniowych, prowadzenie tras kablowych na halach produkcyjnych i w domach jednorodzinnych
PRINELBUD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2019-08-13 - Katowice (śląskie)
Zapoznanie się z bieżącą obsługą sekretariatu, obsługą korespondencji, przygotowaniem zestawień, raportów, sprawozdań na potrzeby Zarządu, redagowaniem pism służbowych, prawidłowym przepływem informacji oraz obiegiem dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Tarnów (małopolskie)
- obsługa wewnętrznego systemu sprzedaży i ewidencji, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - pomoc w realizacji zawartych kontraktów, - organizacja transportów i nadzór nad ich realizacją, - przygotowywanie zestawień dla celów analitycznych
PFF Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-05 - Modlnica (małopolskie)
pomoc przy wyjściu , powrocie oraz/lub dojazd w wybrane miejsca np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia, urzędy, znajomi, rodzina, pomoc przy codziennych czynnościach oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.
Fundacja Przymierze - 2020-08-18 - Suszec (śląskie)
Projektant odzieży - kontakty z odbiorcami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Chmielno (pomorskie)
Asystent pośrednika w obrocie nieruchomościami (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tychy (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Kłodzko (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Bukowno (małopolskie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2020-02-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
rekrutacja kandydatów z rynków wschodnich, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów-selekcja kandydatów, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko
Laxo Work Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-10-30 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-08-26 - Pielnia (podkarpackie)
Czynności porządkowe na terenie przedszkola, pomoc w opiece nad dziećmi, wydawanie posiłków. Po miesiącu pracy w ramach umowy zlecenie istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 lub 9-17.
Przedszkole Niepubliczne im. Panienki z Okienka w Gdańsku - 2021-03-17 - Gdańsk (pomorskie)