ASYSTENT/ASYSTENTKA 1/2 ETATU Szczecin oferta pracy JAKUBOWSKI - NIECKO KANCELARIA RADCY PRAWNEGO I ADWOKATA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENT/ASYSTENTKA 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: ADMINISTRACYJNO-BIUROWA OBSŁUGA KANCELARII, PROWADZENIE SEKRETARIATU, REPREZENTOWANIE KANELARII, WSPARCIE PRZEŁOŻONEGO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE/WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;PRACA-PÓŁ ETATU W GODZINACH 9.00-17.00MPGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;PRACA NA UMOWĘ ZLECENIE, POTEM MOŻLIWOŚĆ ZAWARCIA UMOWY O PRACĘKONTAKT Z PRACODAWCĄ-CV i LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ NA E-MAIL: kancelaria (at) jnpartner.com
Data publikacji: 2017-07-18
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: JAKUBOWSKI - NIECKO KANCELARIA RADCY PRAWNEGO I ADWOKATA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ADMINISTRACYJNO-BIUROWA OBSŁUGA KANCELARII, PROWADZENIE SEKRETARIATU, REPREZENTOWANIE KANELARII, WSPARCIE PRZEŁOŻONEGO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE/WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;PRACA-PÓŁ ETATU W GODZINACH 9.00-17.00MPGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;PRACA NA UMOWĘ ZLECENIE, POTEM MOŻLIWOŚĆ ZAWARCIA UMOWY O PRACĘKONTAKT Z PRACODAWCĄ-CV i LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ NA E-MAIL: kancelaria (at) jnpartner.com
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/ASYSTENTKA 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka w kancelarii prawnej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka w kancelarii prawnej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PAKIET OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY B
Nazwa pracodawcy:
JAKUBOWSKI - NIECKO KANCELARIA RADCY PRAWNEGO I ADWOKATA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV I LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ NA E-MAIL: kancelaria (at) jnpartner.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka w kancelarii prawnej
Data dodania oferty pracy: 18.07.2017
Oferta pracy ważna do: 17.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rejestrowanie zdarzeń gospodarczych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Asystowanie w zabiegach stomatologicznych i chirurgicznych, dezyfekcja, sterylizacja, msagazyn, adaministracja-ruch chorych, sprzątanie. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawca telefonicznyOferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
* Wystawianie dokumentów sprzedaży* Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych* Bieżąca kontrola dokumentów sprzedaży* Przygotowywanie poczty wychodzącej* Obsługa urządzeń biurowych
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
- pozyskiwanie nowych dostawców i prowadzenie negocjacji handlowych,- obsługa dostaw towarów,- utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi dostawcami firmy,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- prowadzenie dokumentacji zamówień i nadzór nad ich realizacją,- współpraca z działem handlowym firmy
MICROS SP. JAWNA W. Kędra i J.Lic - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta bankowego.
Alior Bank s.a. - 2016-08-31 - Zamość (lubelskie)
Sprzedaż internetowa i bezpośrednia. Sporządzanie faktur zakupu/sprzedaży. Prowadzenie programu magazynowego.Miejsce pracy: ul. Masarska 1, Bolesławiec. Praca poniedziałek-sobota.
Sklep Firmowy Zakładu Ceramicznego WIZA Przemysława Wiza - 2017-02-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Chmielów (podkarpackie)
rodzaj zatrudnienia do uzgodnienia z pracodawcą :własna działalność gospodarcza lub umowa o pracę
Laboratorium Techniki Dentystycznej GABINET STOMATOLOGICZNY Andrzej Wadlewski - 2015-12-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-zbieranie i realizacja zamówień-wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu-kontakt bezpośredni z klientami-oferowanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
asystent dla ucznia niepełnosprawnego
Szkoła Podstawowa Nr 10 w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31 - 2018-09-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
Express Relocations Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych, współtworzenie wizerunku firmy, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
PHU SERWIS OGMIENIA DERA - 2017-01-17 - Kowalew (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w dziale księgowości lub administracji; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi komputera, spostrzegawczość, dokładność; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie otwartych pozycji rozrachunków, zakładanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Gliwice (śląskie)
Pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych, uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci, organizowanie wypoczynku dzieci, utrzymanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Tarnów (małopolskie)
- EWIDENCJA ZDARZEŃ GOSPODARCZYCH- ROZLICZANIE DELEGACJI- KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW FINANSOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ
TRANS - COM Tomasz Stec - 2018-01-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
obsługa sekretariatu, pomoc w dokumentacji księgowej, weryfikacja faktur zakupowych, wystawianie faktur sprzedażowych, obsługa kadr i płac
Firma LEMAN Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Dobra (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Radom (mazowieckie)
wydawanie posiłków, obsługa kasy fiskalnej, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia
kontakt przez OHP - 2016-12-07 - Borysławice Kościelne (wielkopolskie)
Asysta w gabinecie stomatologicznym.
NZOZ Ortodonta, Stomatolog, Chirurg - 2018-01-17 - Nysa (opolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów; rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera (Word,Excel); znajomość obsługi urządzeń biurowych; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: zarządzanie kalendarzem spotkań, zarządzanie korespondencją, sporządzanie raportów i prezentacji oraz materiałów informacyjnych; organizowanie wyjazdów służbowych; tworzenie raportów, protokołów ze spotkań, sprawozdań i zestawień; samodzielne prowadzenie zleconych projektów; miejsce pracy: Zabrze
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zabrze (śląskie)
KOORDYNOWANIE AKCJAMI RATOWNICZYMI NA MORZU
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-03-08 - Gdynia (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w pracy nauczyciela
STOWARZYSZENIE "EDUKATOR" W ŁOMŻY PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W MIECZACH - 2017-08-24 - Miecze (podlaskie)
Pracownik ochrony
HUNTERS SP. Z O.O. GRODZISK WLKP. - 2015-11-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
usuwanie awarii (praca w pogotowiu elektrycznym)
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Czarnków (wielkopolskie)
• kompletacja zamówień• załadunek, rozładunek towaru • rozmieszczanie towaru w odpowiednie lokacje magazynowe• sporządzanie dokumentacji magazynowej• praca w systemie SAP i AMES• foliowanie towaru• inne prace magazynowe
INTERKADRA SP. Z O.O. - 2018-09-11 - Radomsko (łódzkie)
Praca pod kierunkiem nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w klasach trzecich jako asystent, praca z dziecmi, współpraca z nauczycielami.
Szkoła Podstawowa nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego - 2017-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
- Wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych. Pomoc przy sporządzaniu map numerycznych. Pomoc przy obsłudze instrumentów geodezyjnych.- Praca w siedzibie firmy oraz według zleceń.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 24 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie - geodezyjne, osoba do przyuczenia.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Katowice (śląskie)