ASYSTENT ARCHITEKTA Katowice oferta pracy TERRABUD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT ARCHITEKTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Wykonywanie projektów i ich uzgadnianie,- zakres sporządzania dokumentacji projektowej: projekty budowlane i wykonawcze(obliczenia, rysunki, schematy, opisy techniczne, etc.)- międzybranżowa koordynacja projektów,- ocena poprawności rozwiązań budowlanych itechnologicznych,- ścisła współpraca z innymi projektantami branżowymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 2 lata. Wymagana znajomość obsługi Auto CAD, REVIT, znajomość podstawowych zagadnień branży, opracowywanie projektów budowlanych, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, czynne prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym.- Kontakt wyłącznie telefoniczny (32-200-01-81) w godz. 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) terrabud.pl
Data publikacji: 2016-07-15
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: TERRABUD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gliwicka 228, 40-860 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie projektów i ich uzgadnianie,- zakres sporządzania dokumentacji projektowej: projekty budowlane i wykonawcze(obliczenia, rysunki, schematy, opisy techniczne, etc.)- międzybranżowa koordynacja projektów,- ocena poprawności rozwiązań budowlanych itechnologicznych,- ścisła współpraca z innymi projektantami branżowymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 2 lata. Wymagana znajomość obsługi Auto CAD, REVIT, znajomość podstawowych zagadnień branży, opracowywanie projektów budowlanych, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, czynne prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym.- Kontakt wyłącznie telefoniczny (32-200-01-81) w godz. 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) terrabud.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ARCHITEKTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: architekt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Rzetelność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 2 lata. Wymagana znajomość obsługi Auto CAD, REVIT, znajomość podstawowych zagadnień branży, opracowywanie projektów budowlanych, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, czynne prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym.
Nazwa pracodawcy:
TERRABUD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-860 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wyłącznie telefoniczny (32-200-01-81) w godz. 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) terrabud.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt wyłącznie telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.terrabud.pl
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY. KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE. POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: architekt
Data dodania oferty pracy: 15.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji księgowej, wprowadzanie dokumentów do systemu, księgowanie dokumentów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Praca na umowę o pracę w godz. 8-20 (1/2 etatu) w Kołobrzegu, praca głownie w pon. i wt.
Indywidualna Praktyka Lekarska Piotr Pyrczak - 2017-07-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca w charakterze pomocy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, jako opiekun dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
SZKOŁA PODSTAWOWA W MOJUSZU - 2016-12-27 - Mojusz (pomorskie)
WSPIERANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, RAPORTOWANIE WG. OKREŚLONYCH STANDARDÓW, OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ORGANIZACJA I KONTROLA TRANSPORTÓW, POMOC W REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, PROWADZENIE KORESPONDENCJI MAILOWEJ Z KONTRAHENTAMIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAWO JAZDY B, DOŚWIADCZENIE W HANDLU
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Współpraca z innymi członkami zespołu, wspieranie działań spedycyjnych i obsługa klientów poprzez skuteczną realizację zleceń spedycyjnych, przygotowanie dokumentacji spedycyjnej i innych prac administracyjnych, weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2018-01-29 - Kościerzyna (pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie odpowiedzi na pisma. Prowadzenie dokumentacji z tym związanej. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa kont internetowych. Obsługa systemów informatycznych. Archiwizacja wytworzonych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczyciela w przeszkolu
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie grupą ok. 40 pracowników produkcyjnych; nadzór nad wykonywanymi pracami; kontrola podjętych działań oraz ustalanie harmonogramu prac; organizacja pracy; koordynowanie i usprawnianie procesów produkcyjnych
CORSON Magdalena i Wojciech Ściepko spółka cywilna - 2017-09-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Chin, przygotowywanie ofert handlowych w języku chińskim, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrola produkowanych elementów, sortowanie komponentów, prowadzenie i tworzenie dokumentacji
EUCREA KONTAKTE sp. z o.o. - 2016-03-31 - Lubin (dolnośląskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE, ale niekoniecznie --> pracodawca zapewnia przyuczenie.
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
segregowanie dokumentów pod względem rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod wzgledem formalno-rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapałaty za dostawy i usługi;
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
Segregacja i przygotowywanie dokumentacji do ksiegowania, archiwizacja. Wprowadzanie dokumentów do ewidencji komputerowej, obsługa programu finansowo-ksiegowego. Przygotowywanie, weryfikacja dokumentów, wstępne ksiegowanie, kontrola zgodności dokumentów z ewidencją, sporządzanie deklaracji podatkowych. Pomoc w prowadzeniu ewidencji kadrowo-płacowej - obsluga programu płacowo-kadrowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wspieranie managerów w ich codziennej pracy, kontakt mailowy oraz telefoniczny z zagranicznym oddziałem firmy, tworzenie zamówień w systemie, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, współpraca z księgowością, fakturowanie i wewnętrzne rozliczenia finansowe.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie swoich aplikacji na adres e-mail: tomasz.zachorowski (at) codeo.com
CODEO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Płońsk (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Białystok (podlaskie)
zarzadzanie oddziałem firmy(biura handloowego)pozyskiwanie nowych klientów , spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office,(Word,Excel)tworzenie ofert i zamówień dla kontahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacjiposzukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, współpraca w ww zakresie z p. Edmundem Ukleją wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicz.redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowychredagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie ( zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2018-04-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-10-06 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
roboty ziemne- wykopy
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szydłowiec (mazowieckie)
Współudział w planowaniu i nadzorem nad realizacją projektu, prowadzenie dokumentacji projektowej i sporządzanie raportów.
ARA Przedsiębiorstwo Automatyki Przemysłowej Spółka z o.o - 2017-04-24 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Wietnamu, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg syanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Ząbki (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Żory (śląskie)
Obsługa poszczególnych stoisk sprzedaży w sklepie spożywczym, wykładanie towarów, obsługa stanowiska kasowego.
,,GROSZ" Spółka z o.o. - 2016-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie wyższe techniczne lub trwająca nauka na kierunku technicznymbiegła znajomość czytania dokumentacji technicznej-elektrycznejznajomość podstaw programu EPLANznajomość podstaw programu AUTOCADpodstawowa znajomość języka angielskiego1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł brutto
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2017-07-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
PROJEKTOWANIE STRON INTERNETOWYCH ORAZ TWORZENIE ICH SZATY GRAFICZNEJ
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta (bezpośrednio, telefonicznie, przez sklep internetowy), wystawianie faktur, kontakt z klientem. Wymagania: wykształcenie min. średnie - handlowe, staż pracy min. 1 rok, komunikatywna znajomość j. angielskiego, prawo jazdy kat. B.
AUTOTRONIC SERVICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rumia (pomorskie)
Wykonywania instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną; kontrolowanie funkcjonalności instalacji, usuwanie usterek; przygotowywanie do odbioru i uruchomienia instalacji elektrycznych; wykonanie pomiarów pomontażowych (odbiorczych) instalacji elektrycznych; wykonywanie drobnych prac montersko - ślusarskich i budowlanych w trakcie realizacji prac instalatorskich, umiejętność czytania schematów technicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Błonie (mazowieckie)