ASYSTENT AGENTA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT AGENTA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wsparcie pracy agenta sprzedaży bezpośredniej, analiza rynku, kontakt z kontrahentami w tym wietnamskojęzycznymi, sprzedaż, doradztwo, pisanie raportów w języku wietnamskim
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wsparcie pracy agenta sprzedaży bezpośredniej, analiza rynku, kontakt z kontrahentami w tym wietnamskojęzycznymi, sprzedaż, doradztwo, pisanie raportów w języku wietnamskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT AGENTA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali agenci sprzedaży bezpośredniej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, praca w wolne dni, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Data zakończenia pracy: 22.09.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
wietnamski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności interpersonalne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali agenci sprzedaży bezpośredniej
Data dodania oferty pracy: 08.08.2019
Oferta pracy ważna do: 21.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?48d82c48703c1614a2a2bd96b70d2ea7
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA SEKRETARIATU ORAZ ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ ZARZĄD SPÓŁKI
WERTH-HOLZ S.A. - 2018-12-17 - Pszczew (lubuskie)
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-10-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prace asystenckie, rysowanie rysunków w programach komputerowych, wykonywanie zadań związanych z bieżącymi potrzebami pracownik projektowej
JADWIGA DRYNKORN "PLAN" PRACOWNIA PROJEKTOWA - 2015-10-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Pomoc w opiece nad grupą przedszkolną, pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjno-wychowawczych, wykonywanie pomocy dydaktycznych, prowadzenie zajęć ruchowych, gimnastycznych oraz plastycznych, pomoc przy czynnościach samoobsługowych, dbanie o czystość w sali.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
w załączniku zadania i wymagania
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Spedycja, transport, kontakt z klientami, podwykonawcami, oragnizacja transportów.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Łódź (łódzkie)
Czynności opiekuńcze i dydaktyczne
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Borcz (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Laskowo (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów do odprawy i ich weryfikacja, wypełnianie dokumentów CMR, EUR1, świadectw pochodzenia, archiwizacja dokumentacji.
VECTOR FINANCE S.C. Barbara Oberda-Pyź Marek Nowak - 2018-08-30 - Hrebenne (lubelskie)
- OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Oznaczenie konkursu: HR 1100-1-2/18. Liczba wolnych stanowisk: 2 etaty. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 25 maja 2018 roku o godzinie 11:00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 101 (I piętro).- Wynagrodzenie: 3080 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (do czasu ukończenia sażu asystenckiego), a następnie po otrzymaniu dobrej opinii przełożonego - umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 23 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Organizacja pracy biura, organizacja pracy ekip budowlanych z Ukrainy, negocjowanie warunków zakupu materiałów budowlanych na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Stanisławów Drugi (mazowieckie)
Asystowanie nauczycielom w czasie lekcji w klasie I szkoły podstawowej, reagowanie w trudnych sytuacjach z uczniami, pomoc dzieciom w czasie lekcji, przerw, uczestniczenie w wycieczkach klasowych, udział w zebraniach z rodzicami.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w Gryfinie - 2016-12-01 - Gryfino (zachodniopomorskie)
WSPARCIE DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI W BIEŻĄCYCH ZADANIACH
kontakt przez OHP - 2016-09-22 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej zarządu.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Puławy (lubelskie)
Murowanie, tynkowanie, malowanie , sprzątanie.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
opieka nadosoba niepełnosprawną
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Płońsk (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami bengalskimi, pomoc w opiece nad klientami bengalskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
Renata Anna Sawicka "SAWREN" - 2016-01-20 - Białystok (podlaskie)
Udział w diagnostyce i planowaniu leczenia, a także jego wdrożenie kliniczne. Opieka kliniczna nad pacjentami hospitalizowanymi i ambulatoryjnymi. Asystowanie w operacjach, oprzyrządowanie stanowiska operacyjnego. Rola mediatora między pacjentem, lekarzami i pielęgniarkami.
kontakt przez OHP - 2019-10-01 - Niemcy (Niemcy)
kompletowanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów w programach księgowych, prowadzenie akt osobowych pracowników, dostarczanie dokumentacji do instytucji takich jak ZUS, US, wpinanie i drukowanie dokumentów, dbałość o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Mielec (podkarpackie)
Asystent ds. kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Katowice (śląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do programu komputerowego.
Doradztwo Gospodarczo-Informatyczne S.C. Marta Kozak-Janik, Przemysław Janik - 2018-06-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-09-29 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora, organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
AU GENERAL TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Pruszków (mazowieckie)
asystent sędziego
Sąd Rejonowy w Świnoujściu - 2016-09-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
DBAŁOŚĆ O ESTSTEYKE I CZYSTOŚĆ POMIESZCZEŃ, POMOC W OPIECE NAD DZIEĆMI, ORGANIZACJA ZAJĘĆ, WYDAWANIE POSIŁKÓW I SPRZĄTANIE PO POSIŁKACH
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Skierniewice (łódzkie)
proste czynności księgowe i administracyjne wspomagające prace księgowej, przyjęcie, gromadzenie, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, weryfikacja poprawnosci wystawionych dokumentów, wprowadzanie zadekretowanych dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Brzezimierz (dolnośląskie)