ARCHIWISTA Płock oferta pracy Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Stanowisko: ARCHIWISTA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych ZJO-JB.2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji.3. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji.4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym.5. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej.7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń, czy problemów.8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu; 9. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji w składnicy akt; 10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.11. Koordynacja pracy poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie właściwego stosowania procedur i przepisów wynikających z Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt.12. Dbanie o bezpieczeństwo archiwum, w szczególności zabezpieczenie dokumentacji przed pożarem, wilgocią, mechanicznym zniszczeniem.

Data publikacji: 2019-12-11

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych ZJO-JB.2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji.3. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji.4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym.5. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej.7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń, czy problemów.8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu; 9. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji w składnicy akt; 10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.11. Koordynacja pracy poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie właściwego stosowania procedur i przepisów wynikających z Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt.12. Dbanie o bezpieczeństwo archiwum, w szczególności zabezpieczenie dokumentacji przed pożarem, wilgocią, mechanicznym zniszczeniem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Jednostek Oświatowych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Podstawowe stanowisko pracy w budynku przy ul. 3 Maja 16, na III piętrze budynku, niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ARCHIWISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: archiwista

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282)).2. Nieposzlakowana opinia.3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Wykształcenie średnie lub wyższe (z zakresu archiwistyki lub historii). 6. Studia podyplomowe kierunkowe, kursy lub szkolenia z zakresu archiwistyki potwierdzone dyplomem, zaświadczeniem lub certyfikatem.7. Znajomość przepisów: ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553), rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 ze zm.).Wymagania dodatkowe:1. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu.2. Odpowiedzialność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia.3. Umiejętność śledzenia i stosowania zmian w przepisach.4. Umiejętność pracy w zespole i gotowość do zdobywania nowej wiedzy.5. Wysoka kultura osobista.

Nazwa pracodawcy:
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany.2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.3. Kwestionariusz osobowy wraz z załącznikiem, wg wzoru dostępnego w siedzibie ZJO (pok. nr 304) lub na stronie www.bip.zjoplock.pl.4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.5. Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych.6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).7. Inne oświadczenia/zaświadczenia wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Archiwista ogłoszenie Nr 12/2019 na adres: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa, ul. 3 Maja 16, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby Jednostki pokój nr 327 (III piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 03 stycznia 2020 r. do godz. 15.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Kadrach Zarządu Jednostek Oświatowych (pok. 304).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. KLAUZULA INFORMACYJNARealizując obowiązek wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) dalej jako RODO, informujemy, że:1. Administratorem danych osobowych jest: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa w Płocku.2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod (at) zjoplock.pl lub tel. 24 367-89-343. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Archiwista, poprzedzającej zawarcie umowy o pracę.4. Udostępnienie pracodawcy danych osobowych następuje w formie oświadczenia osoby, której dane dotyczą. Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:a) art. 6 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w zw. z art. 221a - 221b k. p. w zakresie niewskazanym w art. 221 § 1-3 k. p. ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie w myśl art. 221 § 4 k. p., b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i wykonania umowy o pracę,c) art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zw. z art. 221 § 1-3 k. p. oraz w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne w myśl art. 221 § 4 k. p., t. j.: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.), rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2369);d) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. uzasadniony interes Administratora, jeżeli pracodawca podejmuje decyzje, że przetwarzanie tych danych (w tym podanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie) jest konieczne celem przeprowadzenia rekrutacji. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w związku z udziałem w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.6. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, bądź w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego. Administrator może również udostępniać dane osobowe podmiotom realizującym cele Administratora na podstawie jego polecenia oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 7. Dane osobowe będą przetwarzane przez: okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia rekrutacji.8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, sprostowania nieprawidłowych danych, żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO, przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany, o ile zachodzą przesłanki wskazane w art. 20 RODO.9. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Konsekwencją wycofania zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa.10. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pan uzna, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. 11. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.12. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.13. Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.14. Administrator danych po ustaniu celu przetwarzania planuje dalsze przetwarzanie danych tylko w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2019

Data dodania oferty pracy: 11.12.2019

Oferta pracy ważna do: 03.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb31076922d60fb2535bf898475659e7

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) [1/2 ETATU] - od 1 000 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy (I umowa). Następna umowa na czas określony (II umowa). Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 13:00-21:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane osoby z doświadczeniem na stanowisku sprzątaczki.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-12 - Katowice (śląskie)

POMOC KUCHENNA K/M - od 2 300 PLN

przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię, obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy, utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego. Godziny pracy 12:00-20:00
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY (Z) - od 2 250 PLN

Prace pomocnicze na budowie.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Zakliczyn (małopolskie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

produkcja konstrukcji stalowych i ogrodzeń
JAROSŁAW JANIAK Firma Produkcyjna Usługowo Handlowa "JANIAK" - 2016-06-16 - Łuków (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 3 000 PLN

organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, uiszczanie należności za dostarczone produkty; przygotowywanie produktów do sprzedaży (czyszczenie, sortowanie itp.) i ich wyeksponowanie; informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych produktów; pomoc nabywcy przy wyborze produktu; sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców (demonstrowanie, ważenie, mierzenie, paczkowanie); inkasowanie należności za sprzedane produkty
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ARCHIWISTA - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA W DZIALE CERAMIKI - od 2 100 PLN

sprzedaż ceramiki
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)

ARCHIWISTA - 997,4 PLN

Archiwista
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Poznań (wielkopolskie)

ROBOTNIK DROGOWY - do 2 000 PLN

Robotnik drogowy
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

ARCHIWISTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Trzcianka (wielkopolskie)

ARCHIWIŚCI I MUZEALNICY - nieodpłatny

Zapoznanie się z strukturą organizacyjną Archiwum Państwowego w Katowicach, ewidencjonowaniem zasobu archiwalnego, nadzorem archiwalnym, udostepnianiem materiałów archiwalnych i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego w Archiwum.
ARCHIWUM PAŃSTWOWE W KATOWICACH - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY W K2 ARENA - od 2 800 PLN

Sprzątanie obiektu sportowego K2 Arena. Pracownik zostanie przeszkolony przez doświadczony personel. Dodatkowym atutem jest bezpłatny dostęp do siłowni, fitnessu oraz ścianek wspinaczkowych w godzinach działania K2 Arena.
Rembud I sp. z o.o. sp.k. - 2019-08-14 - Opole (opolskie)

LOGOPEDA - od 1 571 PLN

logopeda w szkole specjalnej
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 28 - 2018-07-06 - Gdańsk (pomorskie)

ARCHIWISTA - 997,4 PLN

Przygotowywanie i katologowanie teczek akt personalnych żołnierzy
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Żagań (lubuskie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - 997,4 PLN

wykonywanie obróbki cieplnej blach, czyszczenie urządzeń blacharskich, montowanie kabin samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Sztum (pomorskie)

CUKIERNIK* - od 2 000 PLN

produkcja, wypiekanie ciast.
P.P.U.H. ZBIGNIEW GERLACH I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-24 - Ruda Śląska (śląskie)

ARCHIWISTA ZAKŁADOWY - 1 017,4 PLN

Archiwista zakładowy
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 050 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PRACOWNIK REMONTOWO-BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace remontowo-budowlane, rózne
Przedsiębiorstwo Wyrobów Metalowych "Cynkmet" - 2016-08-05 - Bytom Odrzański (lubuskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż towarów , obsługa klienta , zamawianie towarów i obsługa kasy fisakalnej oraz dbanie o czystość lokalu.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Charsznica (małopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 200 - 3 500 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: 2 lata; umowa zlecenie; prace ogólnobudowlane na terenie Gliwic;
BEN-BUD MATEUSZ WALKOWICZ - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)

PAKOWANIE PRZESYŁEK - od 2 000 PLN

Wykształcenie średnie, obsługa komputera. Kontakt e-mailowy z pracodawcą androla (at) androla.pl
ANDROLA ANDRZEJ BŁAŻEWICZ - 2017-12-15 - Rybnik (śląskie)

FRYZJER-WIZAŻYSTA - 997,4 PLN

Fryzjer-wizażysta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

KURIER - od 2 250 PLN

według wniosku
DAWID ZYTUR USŁUGI KURIERSKIE - 2019-03-15 - Krajenka (wielkopolskie)

KIEROWCA- MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 1 850 PLN

Odczytywanie dokumentów transportowych wypełnianych w języku ukraińskim. Wypełnianie dokumentów w języku angielskim. Znajomośc pracy w zakresie posiadanego zawodu kierowca- mechanik.Miejsce wykonywania pracy: Łódź+ kraje UE + Ukraina
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)

BARMAN - 997,4 PLN

Obsługa konsumentów, wydawanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie kelnerek i utargów dziennych, przygotowywanie drinków, deserów lodowych, zapoznanie się z obsługą urządzeń znajdujących się w barze.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 2 000 PLN

opieka nad podopiecznymi domu,pomocna dłoń,czynności dnia codziennego,przygotowywanie posiłkow
STOWARZYSZENIE "DOM POMOCNA DŁOŃ" - 2017-08-17 - Błońsko (wielkopolskie)


Wybierz powiat