ARCHIWISTA Płock oferta pracy Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Stanowisko: ARCHIWISTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych ZJO-JB.2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji.3. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji.4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym.5. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej.7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń, czy problemów.8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu; 9. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji w składnicy akt; 10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.11. Koordynacja pracy poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie właściwego stosowania procedur i przepisów wynikających z Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt.12. Dbanie o bezpieczeństwo archiwum, w szczególności zabezpieczenie dokumentacji przed pożarem, wilgocią, mechanicznym zniszczeniem.
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych ZJO-JB.2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji.3. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji.4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym.5. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej.7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń, czy problemów.8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu; 9. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji w składnicy akt; 10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.11. Koordynacja pracy poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie właściwego stosowania procedur i przepisów wynikających z Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt.12. Dbanie o bezpieczeństwo archiwum, w szczególności zabezpieczenie dokumentacji przed pożarem, wilgocią, mechanicznym zniszczeniem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Jednostek Oświatowych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Podstawowe stanowisko pracy w budynku przy ul. 3 Maja 16, na III piętrze budynku, niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ARCHIWISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282)).2. Nieposzlakowana opinia.3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Wykształcenie średnie lub wyższe (z zakresu archiwistyki lub historii). 6. Studia podyplomowe kierunkowe, kursy lub szkolenia z zakresu archiwistyki potwierdzone dyplomem, zaświadczeniem lub certyfikatem.7. Znajomość przepisów: ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553), rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 ze zm.).Wymagania dodatkowe:1. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu.2. Odpowiedzialność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia.3. Umiejętność śledzenia i stosowania zmian w przepisach.4. Umiejętność pracy w zespole i gotowość do zdobywania nowej wiedzy.5. Wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany.2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.3. Kwestionariusz osobowy wraz z załącznikiem, wg wzoru dostępnego w siedzibie ZJO (pok. nr 304) lub na stronie www.bip.zjoplock.pl.4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.5. Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych.6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).7. Inne oświadczenia/zaświadczenia wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Archiwista ogłoszenie Nr 12/2019 na adres: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa, ul. 3 Maja 16, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby Jednostki pokój nr 327 (III piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 03 stycznia 2020 r. do godz. 15.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Kadrach Zarządu Jednostek Oświatowych (pok. 304).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. KLAUZULA INFORMACYJNARealizując obowiązek wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) dalej jako RODO, informujemy, że:1. Administratorem danych osobowych jest: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa w Płocku.2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod (at) zjoplock.pl lub tel. 24 367-89-343. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Archiwista, poprzedzającej zawarcie umowy o pracę.4. Udostępnienie pracodawcy danych osobowych następuje w formie oświadczenia osoby, której dane dotyczą. Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:a) art. 6 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w zw. z art. 221a - 221b k. p. w zakresie niewskazanym w art. 221 § 1-3 k. p. ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie w myśl art. 221 § 4 k. p., b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i wykonania umowy o pracę,c) art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zw. z art. 221 § 1-3 k. p. oraz w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne w myśl art. 221 § 4 k. p., t. j.: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.), rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2369);d) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. uzasadniony interes Administratora, jeżeli pracodawca podejmuje decyzje, że przetwarzanie tych danych (w tym podanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie) jest konieczne celem przeprowadzenia rekrutacji. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w związku z udziałem w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.6. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, bądź w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego. Administrator może również udostępniać dane osobowe podmiotom realizującym cele Administratora na podstawie jego polecenia oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 7. Dane osobowe będą przetwarzane przez: okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia rekrutacji.8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, sprostowania nieprawidłowych danych, żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO, przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany, o ile zachodzą przesłanki wskazane w art. 20 RODO.9. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Konsekwencją wycofania zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa.10. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pan uzna, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. 11. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.12. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.13. Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.14. Administrator danych po ustaniu celu przetwarzania planuje dalsze przetwarzanie danych tylko w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2019
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 03.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb31076922d60fb2535bf898475659e7
Podobne oferty pracy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy (I umowa). Następna umowa na czas określony (II umowa). Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 13:00-21:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane osoby z doświadczeniem na stanowisku sprzątaczki.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-12 - Katowice (śląskie)
przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię, obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy, utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego. Godziny pracy 12:00-20:00
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prace pomocnicze na budowie.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Zakliczyn (małopolskie)
produkcja konstrukcji stalowych i ogrodzeń
JAROSŁAW JANIAK Firma Produkcyjna Usługowo Handlowa "JANIAK" - 2016-06-16 - Łuków (lubelskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, uiszczanie należności za dostarczone produkty; przygotowywanie produktów do sprzedaży (czyszczenie, sortowanie itp.) i ich wyeksponowanie; informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych produktów; pomoc nabywcy przy wyborze produktu; sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców (demonstrowanie, ważenie, mierzenie, paczkowanie); inkasowanie należności za sprzedane produkty
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż ceramiki
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
Archiwista
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
Robotnik drogowy
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Trzcianka (wielkopolskie)
Wynikający ze stanowiska pracy.
MACIEJ FILBRANDT HURT DETAL WIELOBRANŻOWY PRODUKCJA I SPRZEDAŻ ZNICZY - 2019-11-28 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z strukturą organizacyjną Archiwum Państwowego w Katowicach, ewidencjonowaniem zasobu archiwalnego, nadzorem archiwalnym, udostepnianiem materiałów archiwalnych i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego w Archiwum.
ARCHIWUM PAŃSTWOWE W KATOWICACH - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie obiektu sportowego K2 Arena. Pracownik zostanie przeszkolony przez doświadczony personel. Dodatkowym atutem jest bezpłatny dostęp do siłowni, fitnessu oraz ścianek wspinaczkowych w godzinach działania K2 Arena.
Rembud I sp. z o.o. sp.k. - 2019-08-14 - Opole (opolskie)
logopeda w szkole specjalnej
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 28 - 2018-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie i katologowanie teczek akt personalnych żołnierzy
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Żagań (lubuskie)
wykonywanie obróbki cieplnej blach, czyszczenie urządzeń blacharskich, montowanie kabin samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Sztum (pomorskie)
produkcja, wypiekanie ciast.
P.P.U.H. ZBIGNIEW GERLACH I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-24 - Ruda Śląska (śląskie)
Archiwista zakładowy
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Łódź (łódzkie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prace remontowo-budowlane, rózne
Przedsiębiorstwo Wyrobów Metalowych "Cynkmet" - 2016-08-05 - Bytom Odrzański (lubuskie)
sprzedaż towarów , obsługa klienta , zamawianie towarów i obsługa kasy fisakalnej oraz dbanie o czystość lokalu.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Charsznica (małopolskie)
Praca na budowie
Usługi Ogólnobudowlane Tarnowski Aleksander - 2017-09-18 - Marklowice (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: 2 lata; umowa zlecenie; prace ogólnobudowlane na terenie Gliwic;
BEN-BUD MATEUSZ WALKOWICZ - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie średnie, obsługa komputera. Kontakt e-mailowy z pracodawcą androla (at) androla.pl
ANDROLA ANDRZEJ BŁAŻEWICZ - 2017-12-15 - Rybnik (śląskie)
Fryzjer-wizażysta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
DAWID ZYTUR USŁUGI KURIERSKIE - 2019-03-15 - Krajenka (wielkopolskie)
Odczytywanie dokumentów transportowych wypełnianych w języku ukraińskim. Wypełnianie dokumentów w języku angielskim. Znajomośc pracy w zakresie posiadanego zawodu kierowca- mechanik.Miejsce wykonywania pracy: Łódź+ kraje UE + Ukraina
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
Obsługa konsumentów, wydawanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie kelnerek i utargów dziennych, przygotowywanie drinków, deserów lodowych, zapoznanie się z obsługą urządzeń znajdujących się w barze.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
opieka nad podopiecznymi domu,pomocna dłoń,czynności dnia codziennego,przygotowywanie posiłkow
STOWARZYSZENIE "DOM POMOCNA DŁOŃ" - 2017-08-17 - Błońsko (wielkopolskie)