ARCHITEKT Rzeszów oferta pracy PIOTR NIEDŹWIECKI BIURO PROJEKTÓW INŻYNIERSKICH "PRO-GRESS"
Stanowisko: ARCHITEKT
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PIOTR NIEDŹWIECKI BIURO PROJEKTÓW INŻYNIERSKICH "PRO-GRESS"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TOROWA 2, 35-205 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ARCHITEKT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: architekt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
KURS: GRAFIKA I ANIMACJA 2D, 3D W REKLAMIE, TWORZENIE STRON WWW
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widzian
Nazwa pracodawcy:
PIOTR NIEDŹWIECKI BIURO PROJEKTÓW INŻYNIERSKICH "PRO-GRESS"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
ADAMA MICKIEWICZA 75, 37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: lubaczowski
Gmina pracodawcy: Lubaczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubaczów
Ulica pracodawcy: ADAMA MICKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 75
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: architekt
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy ważna do: 26.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cc1dbe1f056cb77364a4ac9be3f90e37
Podobne oferty pracy
współpraca z urzędami, bankami i firmami zewnętrznymi, prowadzenie akt pracowniczych, wykonywanie zestawień GUS, fakturowanie, rozliczanie oraz kontrola należności i zobowiązań, aktywna obsługa klienta, obsługa myjki
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Mikołów (śląskie)
Transport międzynarodowy towarów.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Pszów (śląskie)
Przygotowywanie posiłków dla dzieci, przestrzeganie zasad BHP, Ppoż, HACCAP, przestrzeganie regulaminu pracy, rzetelne i efektywne wykonywanie pracy.
Szkoła Podstawowa Nr 43 - 2017-12-22 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowanie wózka do pracy, pobieranie, transportowanie, scalanie i składowanie ładunków, prowadzenie dokumentacji kontroli urządzeń oraz utrzymywanie w dobrym stanie urządzęń transportu. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Kąty Wrocławskie, Biskupice Podgórne, Nowa Wieś Wrocławska.
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
składanie prowadnic kulkowych,
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Piekary Śląskie (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie, rozwój i utrzymanie struktury IS/IT oraz zarządzanie procesami związanymi z odpowiednim funkcjonowaniem architektury systemów operacyjnych, ulepszanie oraz dostosowywanie systemów operacyjnych w celu efektywniejszego wsparcia potrzeb biznesowych firmy, konsultacja w zakresie udoskonalania systemów operacyjnych poprzez rozwój technologii, rozwijanie, zarządzanie oraz utrzymywanie gruntownej wiedzy o funkcjonalności produktu, współpraca z zagranicznymi filiami spółki w celu rozwijania i przestrzegania standardów i najlepszych praktyk firmy.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-13 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie pracą zespołu, zapewnienie rozwoju pracowników, organizowanie i koordynowanie przebiegu procesów magazynowych. Praca na trzy zmiany w systemie czterobrygadowym.
FIEGE LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Kraków (małopolskie)
projektowanie ogrodów, inwentaryzacja zieleni, tworzenie opisów i zaleceń projektowych, ofertowanie, kosztorysowanie, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Będzin (śląskie)
Opieka i prowadzenie zajęć w grupie dzieci z Autyzmem.
Terapeutyczny Punkt Przedszkolny ASQ w Wołominie - 2018-11-13 - Wołomin (mazowieckie)
Pomoc w pakowaniu i zabezpiecznaiu zabytków, dzieł sztuki oraz gromadzenie dóbr kultury.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa wózka widłowego, przyjmowania towarów
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Leszno (wielkopolskie)
cięcie papieru za pomocą gilotyny (800 kg -1000 kg dziennie) - paczka papieru waży ok. 20 kg
EUREKA Waldemar Chmiel - 2016-01-12 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie danych osobowych do systemu, porządkowanie teczek osobowych pomoc w bieżącej pracy w dziale kadr
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn szwalniczych: stebnówka, owerlock, szycie artykułów pościelowych
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Bielawa (dolnośląskie)
Utrzymywanie relacji z klientami Firmy, kontrola bieżących zamówień klientów, sporządzanie zleceń, przygotowywanie pism, maili
kontakt przez OHP - 2020-01-23 - Myślina (opolskie)
nauczyciel
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Suwałki (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: piekarz piecowy, ciastowy: WYMAGANIA: doświadczenie
PIEKARNIA - CIASTKARNIA Famuła s.c. Kochanowice - 2015-11-20 - Kochanowice (śląskie)
wykonywanie projektów wnętrz, praca biurowa i w terenie
KM NIERUCHOMOŚCI PAULINA KOSTUREK-MIGACZ - 2017-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Księgowanie faktur, sporządzanie deklaracji ZUS i US.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Chorzów (śląskie)
współpraca w wykonawcą budowlanym, kompleksowa realizacja projektu, współpraca z klientem, praca biurowa, mobilna, wykonywanie wizualizacji, projekt ręczny na podstawie danych pomiarowych, wyszukiwanie materiałów, produktów wykończenia wnętrz
RR- INWESTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-02 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Marcewek (wielkopolskie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSP ipracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczeniaspołeczne. Przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczenia ZFŚS, klasyfikacja §§ płacowych i około płacowych,Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków, zobowiązań i zaangażowaniaWystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innych dokumentów rozliczeniowychPełna obsługa programu Płatnik, PUE ZUSSporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUSSumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacjirozliczeniowej potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, umowy zlecenia i o dzieło, sporządzanie sprawozdań GUS,sprawozdanie z wykorzystania limitów zatrudnienia i środków na wynagrodzenia).Prowadzenie ewidencji kasowej oraz sporządzanie raportów kasowych,Rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych (np. delegacje, zaliczki)Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych,Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych,Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez sekcję ds. finansowych komendy.WARUNKI PRACYPraca biurowa, w godzinach 7.30-15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie sprawpoza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Przewidywany okres zatrudnienia 01.04.2019 - 01.04.2020 (służba przygotowawcza).INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi conajmniej 6%.Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR KSC PF.W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnym odręcznym podpisem wraz z datą.Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.Techniki i metody naboru: weryfikacja dokumentów, test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:I. Etap 1 - weryfikacja dokumentów:a) sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogówformalnych,b) wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatek/kandydatów, które nie zawierają kompletudokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.II. Etap 2* - sprawdzian wiedzy i umiejętności:a) sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) - czas trwania 20 minut - składający się z 20 pytań merytorycznych zzakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania - 20 pkt.).Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do sprawdzianu umiejętności jest uzyskanie, co najmniej 60% maksymalnejliczby punktów.b) sprawdzian umiejętności - obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,skaner),obsługi programu MS Office.III. Etap 3* - rozmowa kwalifikacyjna.IV. Etap 4 - ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów.Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powodujewykluczenie z dalszego postępowania.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naborudostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Słupsku oraz na stronie internetowejwww.straz.slupsk.pl i kmpspslupsk.bip.gov.pl.Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku mnożnik 1.0 x kwota bazowa (tj. 1873,84 zł) plus wysługa lat, zzastrzeżeniem - nie mniej niż 2.250,00 zł.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.*Podczas etapu 2 i 3 ocenie podlega: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowościoraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, umiejętnośćwspółpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, umiejętność sporządzania list płac oraz organizowania szeregu formalności związanych z procesem wypłat pracowniczych, znajomość obsługi programu Płatnik, znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT), znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych, umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS,dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, chęć rozwoju, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy.Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami: pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.Szczegóły w ogłoszeniu o pracę opublikowanym na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Słupsku: www.straz.slupsk.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (nr 42223 z dnia 05.02.2019 r.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (+48) 59 842 40 01 wew. 231 lub 236. Aplikację należy składać JEDYNIE w sposób określony w opublikowanym ogłoszeniu jw.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2019-02-05 - Słupsk (pomorskie)
roboty ogólnobudowlane ( kontakt z pracodawcą tel : 606931867 )
LARGO J.KOCZUK - 2016-08-11 - Wołów (dolnośląskie)
sprzedawca w sklepi ogólnospożywczym, oferta przeznaczona dla osób po 50 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, towarowanie sklepu.
PHU "PRZYBOR" Sławomir Przyborowski - 2016-09-02 - Grajewo (podlaskie)
Praca przy produkcji wyrobów cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Czchów (małopolskie)
wykonywanie obróbki recznej i mechanicznej blachy, cięcie i kształtowanie blachy, wykonywanie połączeń blach, montaż blach na dachu. Praca na terenie całego kraju wg zleceń.
OBUDEX Dariusz Wittig - 2020-01-30 - Opole (opolskie)