ANIMATOR ZABAW DLA DZIECI R10/4595-1783/17 Włocławek oferta pracy OLIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Pewne i sprawdzone place zabaw.Stanowisko: ANIMATOR ZABAW DLA DZIECI R10/4595-1783/17
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie wychowawcy grupy w opiece nad dziećmi (nauka, pielęgnacja, karmienie); organizowanie zabaw dla dzieci; planowanie, organizacja i promocja półkolonii letnich i zimowych; udział w organizacji wydarzeń, np. teatrzyków, wigilii, balików; tworzenie wydarzeń dla dzieci z ośrodka i innych; organizacja i prowadzenie warsztatów dla dzieci np. kulinarne, manualne, muzyczne, filmowe, czytelnicze itp.). Miejsce pracy ul. Hutnicza 33, 87-800 Włocławek.
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: OLIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:HUTNICZA 33, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie wychowawcy grupy w opiece nad dziećmi (nauka, pielęgnacja, karmienie); organizowanie zabaw dla dzieci; planowanie, organizacja i promocja półkolonii letnich i zimowych; udział w organizacji wydarzeń, np. teatrzyków, wigilii, balików; tworzenie wydarzeń dla dzieci z ośrodka i innych; organizacja i prowadzenie warsztatów dla dzieci np. kulinarne, manualne, muzyczne, filmowe, czytelnicze itp.). Miejsce pracy ul. Hutnicza 33, 87-800 Włocławek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ANIMATOR ZABAW DLA DZIECI R10/4595-1783/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali opiekunowie dziecięcy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali opiekunowie dziecięcy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie zawodowe, doświadczenie min. 6 miesięcy, możliwość zatrudnienia na pełny lub 1/2 etatu w godz. 07.00-17.00, umiejętność pracy z dzieckiem, mile widziana praca z dziećmi z niepełnosprawnościami, pozytywne nastawienie do dzieci, empatia, komunikatywność, otwartość na współpracę z terapeutami i rodzicami dzieci, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
OLIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali opiekunowie dziecięcy
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 11.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
oferta stażu: praca fryzjera,modelowanie,strzyżenia,farbowanie.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Józefów (mazowieckie)
przygotowanie gier i zabaw dla dzieci i młodzieży
kontakt przez OHP - 2016-09-05 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
wydawanie posiłków; obsługa kasy fiskalnej, zmywanie naczyń
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sandomierz (świętokrzyskie)
docieplanie budynków, praca na terenie Śląska
"TOM-BUD" Tomasz Doniec - 2017-05-30 - Będzin (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej produkowanych detali w metalu.
P.P.U.H. "Górmich" s.c. G. Góral, W. Góral, G. Michałkiewicz - 2017-12-06 - Pińczów (świętokrzyskie)
Sporządzanie zamówień, kontrola dostaw, kierowanie personelem, ogólne zarządzanie firmą.
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2018-02-01 - Brzeźnica (małopolskie)
Organizacja zajęc w czasie wolnym: kulturalnych, sportowych, rekreacyjnych dzieciom i młodzieży w świetlicy w Kwietnikach.
Gminny Ośrodek Kultury w Paszowicach - 2017-06-26 - Paszowice (dolnośląskie)
Realizowanie zadań z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w Zakładzie Karnym w Koszalinie. Praca w systemie jednozmianowym w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Przyjmowanie pacjentów codziennie w liczbie około 40 - 50.
Zakład Karny w Koszalinie - 2016-09-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych.
"HOMBRE SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
CIĘCIE I OBRÓBKA SZKŁA.GOTOWOŚĆ PRACY W TRUDNYCH WARUNKACH TERENOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Skierniewice (łódzkie)
a) przygotowanie dokumentów projektu (plan projektu, harmonogram, itp.) koniecznych do realizacji zadania w sposób profesjonalny i zgodny z wymaganiami klienta b) przygotowywanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym notatek , ustaleń, planów naprawczych i serwisowych. c) nadzór nad wykonaniem dokumentacji wdrożeniowej oraz uzgodnień dotyczących ZAKRESU, TERMINU, JAKOŚCI I BUDGETU. d) Niezwłoczne i terminowe opisywanie , akceptacja bądź odrzucenie kosztów projektowych zgodnie z wymogami działu administracji i polityki jakości obowiązującej w firmie Uzgodnienie ze Zleceniodawcą i przekazanie zespołowi uzgodnionych dokumentów i formularzy e) Uzgodnienia spraw organizacyjnych ze Zleceniodawcą oraz zespołem poprzez formułę spotkań i/lub korespondencję elektroniczną. f) Odpowiednie zlecanie prac podwykonawca zgodnie z obowiązująca w firmie polityka jakościg) Regularne ( w ustalonych terminach) raportowanie stanu projektu do Project Management and Smart City Department Director.h) Niezwłoczne raportowanie do kierownictwa firmy przekroczeń projektowych ( kosztów harmonogramu) mających wpływ na marżę końcową projektu.i) Utrzymywanie rejestru kosztów (zakupy zewnętrzne, ilości r-g pracy członków zespołu wdrożeniowego, inne) j) Utrzymywanie dokumentacji projektu na zasobach sieciowych wraz z nadzorem nad aktualnością dokumentacji k) Ofertacja dla Działu Handlowego w zakresie grup produktowych* oraz sporządzanie i weryfikacja kosztorysówl) Wsparcie techniczne dla Działu Handlowego w zakresie grup produktowychm) Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktowania się z kontrahentami z Rosji oraz Ukrainy i uzgadniania szczegółów realizowanych projektów.- Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 30 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w zadaniowym systemie czasu pracy w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana posiadanych uprawnień w zakresie MOLEX Premise Networks BP110 Rozwiązania do Transportu Danych MPN. Wymagana obsługi systemów MS Office.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Katowice (śląskie)
opieka nad dzićmi w wieku przedszkolnym
Niepubliczne Przedszkole "Promyczek" im Ojca Pio - 2018-07-12 - Jastarnia (pomorskie)
obsługa kadrowa firmy
"LST-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bełżyce (lubelskie)
Bezpośrednia obsługa gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowanie gości, dbałość o wysoki standard obsługi.
PAWEŁ JUREK HURTOWNIA "RYBEX". "W PUSZCZY" S.C.JUREK PAWEŁ, JUREK KONRAD - 2016-07-05 - Pionki (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
CLAR SYSTEM S.A. - 2018-07-23 - Drezdenko (lubuskie)
zgodny ze stanowiskiem
ZESPÓŁ SZKÓŁ PODSTAWOWEJ I MUZYCZNEJ W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM - 2017-02-08 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Umiejętność pracy w zespole
PIEKARNIA CIASTKARNIA HANDEL DETALICZNY EUGENIUSZ GŁODOWSKI - 2017-11-16 - Lębork (pomorskie)
Brak danych
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2017-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- naprawa maszyn- obsługa urządzeń wulkanizacyjnych
,,EDPOL,, Firma Produkcyjno-Handlowa Edyta Staśkiewicz - 2017-10-03 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
PRACA NA MAGAZYNIE Z WYSOKIM SKŁADEM, W SYSTEMIE CZTEROBRYGADOWYM
ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Montaż drobnych detali, obsługa maszyn (giętarka SILFAX); kontrola wyrabianych elementów, wstępna kontrola jakości.Praca w systemie 4-brygadowym w godzinach 6-18; 18-16 (po 12 godzin dziennie). Proponowane wynagrodzenie wynosi 15,44 pln brutto/miesięcznie+premia (jakościowa, transportowa, kwartalna, dodatek na mieszkanie).
MP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
ostrzenie narzędzi do obróbki drewna i metalu.
"LEITZ-POLSKA"Sp.z.o.o - 2017-02-06 - Śledziejowice (małopolskie)
- Aktywne pozyskiwanie klientów w Polsce i za granicą. Obsługa dotychczasowych klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji. Zawieranie kontraktów.- Wymóg znajomości j. arabskiego i j. francuskiego jest konieczny z uwagi na fakt, iż firma współpracuje głównie z kontrahentami arabskojęzycznymi i francuskojęzycznymi z takich krajów jak: Francja, Algieria i Wielka Brytania.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy, zagranica.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + sobota. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego w zakresie sprzedaży produktów HALAL. Wymagana gotowość do podjęcia zatrudnienia poza miejscem zamieszkania (praca na terenie Polski i za granicą).
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn stolarskich sterowanych numerycznie, montaż mebli. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
STOLARSTWO GUSTAW MAJER - 2016-07-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie tawaru do wysyłki, praca w godzinach nocnych 23.00-07.00
PPHU "ANDROB" Jokiel Anna - 2016-04-06 - Poręba (śląskie)
wystawianie dokumentów handlowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)