ANALITYK KSIĘGOWOŚCI I KONTROLINGU ZASOBÓW LUDZKICH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ANALITYK KSIĘGOWOŚCI I KONTROLINGU ZASOBÓW LUDZKICH
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: analizowanie kosztów świadczeń pracowniczych (pracowników lokalnych i delegowanych) w okresach miesięcznych, przygotowywanie dokładnych analiz dotyczących wynagrodzenia, świadczeń dodatkowych, uprawnień pracowniczych, wynagrodzeń motywacyjnych, podatków itp., inicjowanie korekt księgowych w przypadku stwierdzonych niezgodności, przygotowywanie i dostarczanie kwartalnych rozliczeń z tytułu świadczeń po okresie zatrudnienia, utrzymanie ksiąg rachunkowych dla poszczególnych filii PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowy, przestrzeganie wszystkich regulacji US GAAP i ustawodastwa rachunkowości oraz zasad i procedur PMI, zapewnienie odpowiedniego raportowania dot. wynagrodzeń pracowników delegowanych do doradców podatkowych aby zapewnić przestrzeganie przepisów podatkowych oraz terminowe regulowanie krajowych i zagranicznych zobowiązań podatkowych w celu uniknięcia kary dla spółki, zapewnienie raportowania dot. podatku źródłowego i płatności dla wszystkich obsługiwanych firm, kontrolę, kodyfikację, wysyłanie do akceptacji i terminową zapłatę faktur związanych z HR, przygotowanie miesięcznych rozliczeń dla pracowników delegowanych dot. wynagrodzeń i kosztów świadczeń pracowniczych
Data publikacji: 2017-03-22
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analizowanie kosztów świadczeń pracowniczych (pracowników lokalnych i delegowanych) w okresach miesięcznych, przygotowywanie dokładnych analiz dotyczących wynagrodzenia, świadczeń dodatkowych, uprawnień pracowniczych, wynagrodzeń motywacyjnych, podatków itp., inicjowanie korekt księgowych w przypadku stwierdzonych niezgodności, przygotowywanie i dostarczanie kwartalnych rozliczeń z tytułu świadczeń po okresie zatrudnienia, utrzymanie ksiąg rachunkowych dla poszczególnych filii PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowy, przestrzeganie wszystkich regulacji US GAAP i ustawodastwa rachunkowości oraz zasad i procedur PMI, zapewnienie odpowiedniego raportowania dot. wynagrodzeń pracowników delegowanych do doradców podatkowych aby zapewnić przestrzeganie przepisów podatkowych oraz terminowe regulowanie krajowych i zagranicznych zobowiązań podatkowych w celu uniknięcia kary dla spółki, zapewnienie raportowania dot. podatku źródłowego i płatności dla wszystkich obsługiwanych firm, kontrolę, kodyfikację, wysyłanie do akceptacji i terminową zapłatę faktur związanych z HR, przygotowanie miesięcznych rozliczeń dla pracowników delegowanych dot. wynagrodzeń i kosztów świadczeń pracowniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 6500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ANALITYK KSIĘGOWOŚCI I KONTROLINGU ZASOBÓW LUDZKICH
Data rozpoczęcia pracy: 07.04.2017
Data zakończenia pracy: 06.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, księgowość, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku w obszarze finansów, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, programu SAP, wiedza i doświadczenie w stosowaniu procesów finansowych, bardzo dobra znajomość księgowości skomputeryzowanej, umiejętności organizacyjne, ustalenie priorytetów, samodzielne działanie i rozwiązywanie problemów, koncentrowanie się na działaniu , zdolności analityczne,mile widziana znajomość języka arabskiego w stopniu zaawansowanym
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 22.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2017
Podobne oferty pracy
Kierownie pojazdem ciężarowym w ruchu krajowym i międzynarodowym, wykonywanie czynności związanych z wykonywaniem przewodu towarów w transporcie drogowym (przygotowywanie do transportu, załadunek i rozładunek, rozliczanie z dokumentacji i wykonanych czynności po zakończeniu operacji transportowej). Praca na trasach krajowych i międzynarodowych. Proponowane wynagrodzenie 1850 zł brutto + 320 zł ryczałt + diety. Praca na terenie kraju i zagranicy (kraje europejskie).
AL TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
Roznoszenie ulotek; prawo jazdy mile widziane; umowa o dzieło; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
"DOMINO" PPHU WÓJCIK EDWARD - 2018-03-27 - Gliwice (śląskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Koło (wielkopolskie)
strzyżenie, farbowanie, modelowanie, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełozonego zgodnych ze stanowiskiem pracy, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Cisew (wielkopolskie)
Obsługa klienta zgodna ze standardami, dbanie o czystość w miejscu pracy,dbanie o prawidłową i estetyczną ekspozycję towarów. ,praca w godz. 7-19, 19-7
Margum Rembler Usługi Transportowe Mariusz Kot - 2016-09-12 - Wrzoski (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
- pomoc w przygotowywaniu mięsa do sprzedaży,- sprzedaż i obsługa klientów,- sprzątanie sklepu
Rzeźnia Dziękonie - Andrzej Dziekoński Zakład Mięsny Dziękonie - Andrzej Dziekoński - 2018-07-30 - Dziękonie (podlaskie)
- Rozwój zaawansowanych platform webowych typu B2B, B2C, internal platforms oraz ich integracji z innymi serwisami. Udział w różnorodnych projektach realizowanych w metodyce Agile, dla klientów zagranicznych. Wykonywanie testów. Prowadzenie dokumentacji.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.10.2017 r. do 01.10.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia w programowaniu w języku PH. Wymagana znajomość frameworków PHP np. Zend, Symfony; Znajomość zagadnień i technologii webowych (HTML, CSS, JS,). Doświadczenie w pracy z narzędziami do automatyzacji budowy aplikacji takich jak np.: Jenkins, Travis lub Bamboo. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie obsługi kasowej i bankowej w zakresie realizacji gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenie ewidencji księgowej rzeczowych składników majątkowych, prowadzenie ewidencji i rozliczeń depozytów wartościowych mieszkańców, sporządzanie analiz finansowych w zakresie realizacji planów finansowych
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rozwożenie wyrobów garmażeryjnych i pieczywa po terenie powiatu
FT Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Celestynów (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie ładunków na Ukrainę i z Ukrainy, kontrolowanie i nadzór transportu, kontakt z klientami ukraińskimi, analiza dokumentów transportowychm-ce pracy: Europa, Rosja, Ukraina
"DAYMOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
Przewóz towarów na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej.
"ŁAŹNIA TRANS" - Bednarz Michał - 2016-11-15 - Świebodzice (dolnośląskie)
załadunek pojazdu, dostarczanie i odbiór przesyłek
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe na magazynie, przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu.
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie aut do naprawy, objaśnianie klientowi zakresu i kosztów wykonywanych napraw, kontrola przebiegu wykonywanych napraw.
A.Machudera Sp. z o.o - 2017-12-07 - Łęczyca (łódzkie)
załadowanie i wyładowanie produktów, dbanie o dobry stan pojazdu, dostarczanie jedzenia z pyszne.pl, Uber Eats, pizzy portal na terenie powiatu piaseczyńskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej w klasach od 0 do VI
PUBLICZNA SZKOŁA POSTAWOWA W GOŁOSZACH - 2016-12-05 - Gołosze (mazowieckie)
Obsługa klienta, towarowanie sklepu, ekspozycja towaru
Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa Gnyp Arkadiusz - 2017-09-11 - Zamość (lubelskie)
praca w dziale elementów drobnych, pakowanie klamer i spinek dachowych, praca na maszynach do produkcji , kontrola jakośći
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Tarnawa (świętokrzyskie)
praca lakiernika
PPHU Jar Stol SC - 2016-05-23 - Dębrznik (dolnośląskie)
Mile widziane prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: praca na terenie Śląska, transport zapewnia pracodawca, wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i podejścia do pracy. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym.
TOMBUD TOMASZ PAPROCKI USŁUGI BUDOWLANE - 2018-06-07 - Rybnik (śląskie)
sprzedaż na kasie, wykładanie towaru.
FHU MAT MATEUSZ WIĄCEK - 2017-06-21 - Żory (śląskie)
Przygotowywanie posiłków. Praca na umowę o pracę w godz. 6-16 w systemie równoważnym w Kołobrzegu (Sanatorium "Muszelka" i "Słoneczko"), również w soboty i niedziele.
FOOD INVESTMENT S.A. - 2018-09-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
ETRU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
Brak danych
J.S.Hamilton Poland S.A. - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
praca na stołówce, opracowywanie jadłospisu dekadowego, pomoc w przygotowywaniu posiłków, przygotowywanie śniadań - sprzedaż w bufecie i inne
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Trzebinia (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Puczyce (mazowieckie)