ANALITYK FINANSOWY-KSIĘGOWY DS. ROZLICZEŃ WEWNĘTRZNYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ANALITYK FINANSOWY-KSIĘGOWY DS. ROZLICZEŃ WEWNĘTRZNYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - wystawianie i rozliczanie faktur podmiotów prawnych PMI zgodnie z wymogami ustawowymi, podatkowymi i korporacyjnymi, -upewnianie się, iż do wystawionych faktur są dołączone odpowiedni informacje, -kontrola sald międzyfirmowych dla poszczególnych podmiotów prawnych PMI, -identyfikacja nietypowych lub długich niezliczonych elementów, -analiza, zapewnienie prawidłowej oceny spornych elementów, -wybieranie odpowiedniej procedury korygującej oraz przetwarzanie korekty w systemie, -przygotowywanie i inicjowanie wzajemnych rozliczeń w sieci i płatności bankowych elektronicznych zgodnie z wymogami prawnymi i firmowymi, -przeprowadzanie poprawnie, zgodnie z określonymi terminami wpisów i ustawowych sprawozdań finansowych, dokładne wykonywanie kontroli operacyjnych, -proponowanie wprowadzenia ulepszeń w systemach i metodach pracy do zapewnienia skutecznego działania procesów sprawozdawczości finansowej
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - wystawianie i rozliczanie faktur podmiotów prawnych PMI zgodnie z wymogami ustawowymi, podatkowymi i korporacyjnymi, -upewnianie się, iż do wystawionych faktur są dołączone odpowiedni informacje, -kontrola sald międzyfirmowych dla poszczególnych podmiotów prawnych PMI, -identyfikacja nietypowych lub długich niezliczonych elementów, -analiza, zapewnienie prawidłowej oceny spornych elementów, -wybieranie odpowiedniej procedury korygującej oraz przetwarzanie korekty w systemie, -przygotowywanie i inicjowanie wzajemnych rozliczeń w sieci i płatności bankowych elektronicznych zgodnie z wymogami prawnymi i firmowymi, -przeprowadzanie poprawnie, zgodnie z określonymi terminami wpisów i ustawowych sprawozdań finansowych, dokładne wykonywanie kontroli operacyjnych, -proponowanie wprowadzenia ulepszeń w systemach i metodach pracy do zapewnienia skutecznego działania procesów sprawozdawczości finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 5000 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ANALITYK FINANSOWY-KSIĘGOWY DS. ROZLICZEŃ WEWNĘTRZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: rachunkowość, analiza, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. dwa lata praktycznego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku Księgowa, Ekonomista - doświadczenie w pracy z międzynarodowym zespołem w ramach dużej korporacji jest warunkiem koniecznym; zaawansowana znajomość bardzo dobra znajomość pakietu programów MS Office (MS Outlook, MS Excel, MS Power Point) doświadczenie pracy z systemami ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa, określenie klasy systemów informatycznych), Oracle, umiejętność pracy zarówno w zespole jak i również indywidualnie, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność do wielu zadań, orientacja na potrzeby klienta, biegła znajomość języka angielskiego min. Poziom C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie), w szczególności w odniesieniu do terminologii związanej w wykonywaniem tego stanowiska; biegła znajomość języka rosyjskiego min. Poziom C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie) będzie mile widziane;
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 02.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Podobne oferty pracy
Obowiązki: prace porządkowe w budynkach i na zewnątrz, zamiatanie i zmywanie klatek schodowych, sprzątanie chodników i terenów zielonych, w okresie zimowym odśnieżanie dojść do budynków. Samodzielność w podstawowym zakresie na wymienionym stanowiskuOferujemy: stałą pracę, stabilne wynagrodzenie,
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
Dostawa towarów do klientów, zbieranie zamówień, pobieranie płatności.
PRZEDSIĘBIORTSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MONA WIESŁAW KUSIAK - 2015-12-04 - Kalisz (wielkopolskie)
Sprzedawca w salonie z odzieżą damską-obsługa klienta, układanie towaru, przyjmowanie dostaw towaru, obsługa kasy fiskalnej, terminala, komputera, przeprowadzanie inwentaryzacji, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych
Monnari Trade Capital Sp. z o. o. - 2017-07-26 - Dębica (podkarpackie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Końskie (świętokrzyskie)
Pracownik kancelaryjny
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Częstochowa (śląskie)
Praca na stanowisku asystenta zarządu.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa na sprzęcie najwyższej jakości, miła i spokojna atmosfera, możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprez szkolenia organizowane w czasie pracy. Praca w godzinach 9-17.kontakt z pracodawcą - e-mail: processing (at) bostonrep.com
MAREK BIELA BOSTON-FOTO - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie. Realizacja czynności księgowych w sposób dokładny zgodnie z harmonogramem. Wykonywanie pracy analitycznej przy uzgadnianiu bilansu i zapewnienie terminowego spełnienia wszystkich wymogów kontrolnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Kraków (małopolskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łobez (zachodniopomorskie)
pomoc w ksiegowościOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta, kasy fiskalnej, terminala, rozliczanie kasy, utrzymywanie porządku.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kałuszyn (mazowieckie)
Obowiązki zgodne ze specyfiką stanowiska pracy.
Zespół Szkół - Bojano - 2016-08-05 - Bojano (pomorskie)
przyjmowanie rezerwacji,meldowanie gości,obsługa gości hotelu,utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
Zajazd "Agros" Jan Święty - 2018-03-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami z całego świata, kontakt pisemny i telefoniczny z klientem, raportowanie z bieżacej działalności i efektywności działań, kompleksowa obsługa klienta w zakresie całego procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
cięcie, przycinanie, formatowanie itp. elementów meblowych
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Okoniny Nadjeziorne (kujawsko-pomorskie)
montaż dociepleń budynków
MURMAN BOGUSŁAW MACIĄŻEK - 2017-03-06 - Zawiercie (śląskie)
pracownik ostrzalni- obsługa maszyn
DKPD Dariusz Szruba Doradztwo Techniczne - 2016-02-25 - Bytom (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Puławy (lubelskie)
szycie sukien ślubnych i wizytowych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
- Główne zadania na proponowanym stanowisku: pozyskiwanie klientów prowadzących działalność, sprzedaż produktów bankowości biznesowej, analiza potrzeb, negocjacje, budowa partnerskich relacji z klientami. Praca na terenie Katowic.- Firma oferuje: mobilną, pełną wyzwań i dającą satysfakcję pracę z klientem, wsparcie zespołu specjalistów Centrum Sprzedaży, umowę z atrakcyjnym wynagrodzeniem (część stała i premia uzależniona od wyników), adekwatne do zadań narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon komórkowy), możliwość dalszego rozwoju w ramach Spółek wchodzących w skład Grupy. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 1850 do 2000 zł/brutto + stała część prowizyjna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość pracy również w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca: 9:00-17:00. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, także w ramach własnej działalności gospodarczej, chęci do pracy i determinacja do realizacji celów, odwaga do podejmowania nowych wyzwań i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-25 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.Wymiar czasu pracy zależy od organizacji pracy własnej.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
opiekun bazy noclegowej
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
układanie kostki brukowej, układanie rur kanalizacyjnych, obsługa urządzeń brukarskich (zagęszczarka, przecinarka, szlifierka)
"GUTBRUK" Tomasz Gutowski w Kakach Mroczkach - 2016-09-15 - Ciechanów (mazowieckie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa kasy fiskalnej,obsługa klienta,wykładanie towaru,przyjmowanie towaru.
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "U OLI" Aleksandra Gąsiorowicz Sklep "GROSZEK" - 2018-06-29 - Kutno (łódzkie)
obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Żarki-Letnisko (śląskie)
- Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczny oraz mailowy kontakt z kontrahentami, uzgadnianie harmonogramów dostaw, sprawdzanie i tłumaczenie faktur, dokumentów z Białorusi, Ukrainy oraz innych krajów Europejskich, bezpośrednia współpraca z księgowością zagranicznego kontrahenta, wnoszenie reklamacji, analiza rynków Białorusi, Ukrainy i innych krajów Europejskich, sporządzanie dokumentów ilościowych i jakościowych, oświadczeń dla zagranicznych nadleśnictw, sporządzanie raportów oraz zestawień oraz analiza dostaw biomasy i drewna.- Biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego jest niezbędna , gdyż działalność spółki wiąże się z rynkiem Ukrainy i Białorusi. Osoba zatrudniona na stanowisku analityka dostaw będzie często wyjeżdżała na teren Ukrainy i Białorusi w celu pozyskiwania klientów, dostawców i kontrahentów.- Wynagrodzenie: 2767,31 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące po tym okresie umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 letnie na podobnym stanowisku. Wymagana zaawansowana znajomość środowiska MS Office (Word, Excel, Access), dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych na teren Białorusi i Ukrainy, mile widziana własna baza kontrahentów, dostawców oraz klientów z branży drzewnej i transportowej. Wymagana zaawansowania znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów firmy, telefoniczny kontakt z klientami, wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą , reklamacjami, praca na systemie informatycznym i inne
SUMIN D. Czabańska, W. Czabański i Wspólnicy - 2016-03-30 - Świerkówki (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków według obowiązujących należności żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem technologii przygotowania jakości, ilości oraz smaku, właściwe wykonanie obróbki wstępnej i cieplnej przygotowywanych potraw oraz przygotowywanie posiłków zgodnie z technologią przygotowywania potraw. Wynagrodzenie: 1674 zł brutto + 47% premii.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2015-11-17 - Nowa Wieś (mazowieckie)