ANALITYK FINANSOWY - BUDŻETOWANIE I KONTROLA KOSZTÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ANALITYK FINANSOWY - BUDŻETOWANIE I KONTROLA KOSZTÓW
Wynagrodzenie: od 8 200 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -koordynowanie budżetowe i przewidywanie procesowe pomiędzy działami firmy, zbieranie potrzebnych danych, konsolidacja finansowa do poszczególnych funkcji; -zbieranie aktualnych i dokładnych danych oraz przeprowadzanie analizy informacji finansowych dla poszczególnych funkcji w firmie. Przeprowadzenie analiz i raportów związanych z budżetami / prognozami zgodnie z amerykańskimi standardami GAAP / ustawowymi oraz wymaganiami i terminami finansowymi firmy; -wykonywanie/utrzymywanie zamknięcia na koniec okresu w poszczególnych obszarach w celu zapewnienia terminowej i dokładnej sprawozdawczości zgodnie z amerykańskimi zasadami rachunkowości i wymogami ustawowymi; -wsparcie terminowej aktualizacji sprawozdań finansowych w dokumentach / systemach / raportach do klientów wewnętrznych i zewnętrznych / zainteresowanych stron zgodnie z wytycznymi PMI i wymaganiami dotyczącymi finansów; -zidentyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnienia i w procesach finansowych w całym przedsiębiorstwie, pomoc w utrzymaniu projektów systemowych/usprawnień; -testowanie implementacji nowych procesów albo zmian w istniejących procesach w zespole;
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -koordynowanie budżetowe i przewidywanie procesowe pomiędzy działami firmy, zbieranie potrzebnych danych, konsolidacja finansowa do poszczególnych funkcji; -zbieranie aktualnych i dokładnych danych oraz przeprowadzanie analizy informacji finansowych dla poszczególnych funkcji w firmie. Przeprowadzenie analiz i raportów związanych z budżetami / prognozami zgodnie z amerykańskimi standardami GAAP / ustawowymi oraz wymaganiami i terminami finansowymi firmy; -wykonywanie/utrzymywanie zamknięcia na koniec okresu w poszczególnych obszarach w celu zapewnienia terminowej i dokładnej sprawozdawczości zgodnie z amerykańskimi zasadami rachunkowości i wymogami ustawowymi; -wsparcie terminowej aktualizacji sprawozdań finansowych w dokumentach / systemach / raportach do klientów wewnętrznych i zewnętrznych / zainteresowanych stron zgodnie z wytycznymi PMI i wymaganiami dotyczącymi finansów; -zidentyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnienia i w procesach finansowych w całym przedsiębiorstwie, pomoc w utrzymaniu projektów systemowych/usprawnień; -testowanie implementacji nowych procesów albo zmian w istniejących procesach w zespole;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 8200 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ANALITYK FINANSOWY - BUDŻETOWANIE I KONTROLA KOSZTÓW
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2017
Data zakończenia pracy: 24.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunek finansowość, zarządzanie, księgowość, ekonomia, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w księgowości, budżetowaniu i raportowaniu, audycie lub innym obszarze finansowym; - praca w międzynarodowym środowisku w ramach dużej korporacji jest warunkiem koniecznym; zaawansowana znajomość pakietów Microsoft Office, -znajomość oprogramowania Excel w użyciu modelowania i raportowania finansowego, -certyfikat IFRS (certyfikat Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej) będzie dodatkowym atutem, zaawansowana znajomość użycia systemów finansowych jest warunkiem koniecznym; -zarządzanie czasem i ludźmi; -umiejętności prezentowania informacji, zorientowanie na działanie, rozwiązywanie problemów, biegła znajomość języka angielskiego min. Poziom C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie), w szczególności w odniesieniu do terminologii z obszaru finansowości oraz mowie umożliwiającą dyskusję z działem zarządczym; - biegła znajomość języka hiszpańskiego min. Poziom C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie), w szczególności w odniesieniu do terminologii z obszaru finansowości współpraca z rynkiem hiszpańskojęzycznym;
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 10.05.2017
Oferta pracy ważna do: 22.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2017
Podobne oferty pracy
sprzatanie biur i pomieszczeń produkcyjnych
ULITEX Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Rakoniewice (wielkopolskie)
pakowanie i inne prace zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Koło (wielkopolskie)
prace magazynowe, kompletowanie i sortowanie przesyłek, pakowanie i przygotowywanie towaru do wysyłki, prace przy użyciu skanera ręcznego.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Według stanowiska.
Dawid Ożóg Helpik - 2018-11-14 - Łańcut (podkarpackie)
-utrzymanie obiektu i urządzeń w stanie odpowiadającym wymogom techniczno-eksploatacyjnym,-dokonywanie przeglądów technicznych obiektu,-ewidencja użytkowników boisk,-wypożyczanie sprzętu sportowego i odpowiedzialność za powierzone mienie,
Zespół Administracyjny Szkół w Cedyni - 2017-02-09 - Cedynia (zachodniopomorskie)
jw.
PPH TEDMAR Maria Pilewicz - 2016-09-06 - Raszyn (mazowieckie)
Nauczyciel języka angielskiego z oligofrenopedagogiką.
Zespół Szkół Specjalnych - 2018-02-06 - Rybno (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dylów Szlachecki (łódzkie)
wykonywanie prac administracyjnych, obsługa handlowa bieżących klientów, obsługa zamówień, wsparcie organizacyjne firmy w codziennych zadaniach, aktualizacja strony internetowej i sklepu internetowego, zapewnienie właściwego przepływu informacji, wsparcie pracy zespołu, współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług i firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych, twoerzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych z obecnymi i nowymi kleintami
ALFATEC Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Suchy Las (wielkopolskie)
Udzielanie informacji telefonicznej, rozdzielanie kursów kierowcom.
Towarzystwo Taksówkarzy Radio Taxi - 2018-01-18 - Zamość (lubelskie)
Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2018-07-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Transport towarów- głównie województwo dolnośląskie, wielkopolskie. Codzienne zjazdy na bazę.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Tadeusz Bagiński - 2017-01-17 - Skokowa (dolnośląskie)
Spawaniez kadłubów okrętowych oraz konstrukcji stalowych.
AKSLA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
sekcja naprawcza lub sortowanie komponentów zgodnie z instrukcją,przygotowanie oraz oznaczenie komponentów, raportowanie wyników kontroli
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
przygotowywanie śniadań i podwieczorków dla dzieci, pomoc kucharzowi w przygotowywaniu obiadów
Niepubliczne Przedszkole Prozdrowotne RAM TAM TAM - 2017-07-27 - Zgorzała (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu księgowego, wprowadzanie faktur zakupowych, kosztowych, sprzedażowych, raportów kasowych, wyciągów bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów finansowych, obsluga klienta w domu,
PROVIDENT POLSKA SA - 2016-05-19 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków: zawieranie transakcji na rachunek Spółki w oparciu o szereg dostępnych instrumentów finansowych, handel kontraktami terminowymi na waluty, indeksy i surowce na rachunkach inwestycyjnych Spółki, motywacja kandydatów do ciągłego rozwoju, atrakcyjna ścieżka rozwoju, szkolenia na koszt Firmy.
DOMED S.A. Sp. Kom.A. - 2016-06-08 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługuje, nadzoruje oraz utrzymuje w należytym stanie technicznym różne odmiany frezarek (frezarki mechaniczne), na których obrabia elementy drewna i tworzyw drzewnych
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Pracze (dolnośląskie)
(dla osób do 30rż) pozyskiwanie klientów, sporzadzanie i przedstawianie oferty handlowo- usługowej, zbieranie informacji branżowej, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzoną grupą pracowników i procesem realizowanych przez nią robót budowlanych, odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z harmonogramem robót powierzonego odcinka prac, wydajność pracy i uzyskiwany wynik finansowy prowadzonych prac, stała współpraca z kierownictwem robót.Praca na terenie Bielska Podlaskiego i powiatu bielskiego
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2017-03-06 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
w zakresie opiekunki w żłobku
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Człuchów (pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Końskie (świętokrzyskie)
Dostarczanie kompleksowych analiz finansowych dla odpowiednich zespołów finansowych oraz biznesu; Budowanie i umacnianie współpracy z jednostkami biznesowymi poprzez dostarczanie informacji zwrotnej wpływającej na podejmowane decyzji biznesowych; Dostarczanie analiz biznesowych, reprezentowanie wykonywanej funkcji wewnątrz organizacji finansowej odpowiedniej dla danego biznesu; Wspieranie polityki dot. ciągłego ulepszanie procesów biznesowych oraz identyfikowania potencjalnych obszarów do ulepszenia; Identyfikowanie problemów oraz proponowanie potencjalnych rozwiązań tychże problemów; Reprezentowanie finansów wewnątrz organizacji; Wspieranie innych analityków swoją wiedzą i doświadczeniem.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie badań laboratoryjnych gruntów, pobieranie próbek do badania.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Hołudza (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków: praca przy magazynowaniu, rotacji, przechowywaniu, wydawaniu towarów, utrzymywaniu porządku i dbałość o powierzony obszar.
BZOMEX SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-26 - Pcim (małopolskie)
-pobieranie materiału do badań laboratoryjnych - obsługa kasyfiskalnej. Praca w godz. 7-19
LOMA Laboratorium Medyczne Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)