ANALITYK DS. ROZLICZEŃ NA PAPIERACH WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ANALITYK DS. ROZLICZEŃ NA PAPIERACH WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI)
Wynagrodzenie: od 8 800 PLN
Zakres obowiązków: Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Procesowanie i rozliczanie transakcji zgodnie z obowiązującą strefą czasową oraz terminami (deadline) rynków i klientów, standardami SWIFT i lokalnych rynków, wewnętrznymi procedurami. - Odpowiedzi na zapytania : współpraca z działem obsługi klienta oraz różnymi powiązanymi zespołami zaangażowanymi w rozliczanie transakcji, w celu odpowiedzi na zapytania i wyjaśniania szczegółów dotyczących statusu rozliczenia poszczególnych transakcji i zmian w bazach danych. - Rekonsyliowanie i wyjaśnianie wpływów pieniężnych i jednostek uczestnictwa. - Przygotowywanie raportów (ad hock i okresowych raportów). - Odpowiedzialność za projekty mające na celu zwiększenie jakości obsługi, ilości instrukcji, zwiększenia efektywności procesów i procedur, zminimalizowania manualnej pracy. - Zastępowanie Team Lidera w trakcie jego nieobecności w kwestii organizowania pracy zespołu, przygotowania raportów, współpracy z partnerami oraz eskalowania niezgodności. - Dostarczanie usług wysokiej jakości w obrębie powierzonych zadań. - Przejmowanie inicjatywy w pracy, wykazywanie innowacyjnego podejścia do istniejących rozwiązań. - Stosowanie się do polityk operacyjnych and inicjatyw VOE w ramach zespołu. - Współpraca z innymi pracownikami, zwłaszcza przy dużym wolumenie transakcji czy nieobecności współpracowników. - Budowanie współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami (inne departamenty, dostawcy, agencji transferowi etc) oraz rozwijać współpracę w celu podwyższenia standardów obsługi, procesów, systemów and procedur w ramach zespołu w celu zwiększenia efektywności procesu, rozwoju produktu oraz manualnej pracy. - Przeglądanie i analiza procesu; szukanie usprawnień. - Organizowanie wraz z Team Liderem szkoleń w ramach zespołu dla zapewnienia rozwoju mniej doświadczonym członkom zespołu. - Terminowe eskalowanie nierozwiązanych zagadnień i problemów. - Współtworzenie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy. - Szkolenie nowych członków zespołu. - Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez zwierzchnika.
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Procesowanie i rozliczanie transakcji zgodnie z obowiązującą strefą czasową oraz terminami (deadline) rynków i klientów, standardami SWIFT i lokalnych rynków, wewnętrznymi procedurami. - Odpowiedzi na zapytania : współpraca z działem obsługi klienta oraz różnymi powiązanymi zespołami zaangażowanymi w rozliczanie transakcji, w celu odpowiedzi na zapytania i wyjaśniania szczegółów dotyczących statusu rozliczenia poszczególnych transakcji i zmian w bazach danych. - Rekonsyliowanie i wyjaśnianie wpływów pieniężnych i jednostek uczestnictwa. - Przygotowywanie raportów (ad hock i okresowych raportów). - Odpowiedzialność za projekty mające na celu zwiększenie jakości obsługi, ilości instrukcji, zwiększenia efektywności procesów i procedur, zminimalizowania manualnej pracy. - Zastępowanie Team Lidera w trakcie jego nieobecności w kwestii organizowania pracy zespołu, przygotowania raportów, współpracy z partnerami oraz eskalowania niezgodności. - Dostarczanie usług wysokiej jakości w obrębie powierzonych zadań. - Przejmowanie inicjatywy w pracy, wykazywanie innowacyjnego podejścia do istniejących rozwiązań. - Stosowanie się do polityk operacyjnych and inicjatyw VOE w ramach zespołu. - Współpraca z innymi pracownikami, zwłaszcza przy dużym wolumenie transakcji czy nieobecności współpracowników. - Budowanie współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami (inne departamenty, dostawcy, agencji transferowi etc) oraz rozwijać współpracę w celu podwyższenia standardów obsługi, procesów, systemów and procedur w ramach zespołu w celu zwiększenia efektywności procesu, rozwoju produktu oraz manualnej pracy. - Przeglądanie i analiza procesu; szukanie usprawnień. - Organizowanie wraz z Team Liderem szkoleń w ramach zespołu dla zapewnienia rozwoju mniej doświadczonym członkom zespołu. - Terminowe eskalowanie nierozwiązanych zagadnień i problemów. - Współtworzenie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy. - Szkolenie nowych członków zespołu. - Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez zwierzchnika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ANALITYK DS. ROZLICZEŃ NA PAPIERACH WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 2, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; 30 miesięcy doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym - znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego - umiejętność posługiwania się narzędziami; VBA - doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.) - umiejętność kontroli transakcji pod względem zgodności z wymogami regulacyjnymi oraz w raportowaniu podejrzanych działań - umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań - wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; - znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; - umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych - wiedza z zakresu usług powierniczych. Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Procesowanie i rozliczanie transakcji zgodnie z obowiązującą strefą czasową oraz terminami (deadline) rynków i klientów, standardami SWIFT i lokalnych rynków, wewnętrznymi procedurami. - Odpowiedzi na zapytania : współpraca z działem obsługi klienta oraz różnymi powiązanymi zespołami zaangażowanymi w rozliczanie transakcji, w celu odpowiedzi na zapytania i wyjaśniania szczegółów dotyczących statusu rozliczenia poszczególnych transakcji i zmian w bazach danych. - Rekonsyliowanie i wyjaśnianie wpływów pieniężnych i jednostek uczestnictwa. - Przygotowywanie raportów (ad hock i okresowych raportów). - Odpowiedzialność za projekty mające na celu zwiększenie jakości obsługi, ilości instrukcji, zwiększenia efektywności procesów i procedur, zminimalizowania manualnej pracy. - Zastępowanie Team Lidera w trakcie jego nieobecności w kwestii organizowania pracy zespołu, przygotowania raportów, współpracy z partnerami oraz eskalowania niezgodności. - Dostarczanie usług wysokiej jakości w obrębie powierzonych zadań. - Przejmowanie inicjatywy w pracy, wykazywanie innowacyjnego podejścia do istniejących rozwiązań. - Stosowanie się do polityk operacyjnych and inicjatyw VOE w ramach zespołu. - Współpraca z innymi pracownikami, zwłaszcza przy dużym wolumenie transakcji czy nieobecności współpracowników. - Budowanie współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami (inne departamenty, dostawcy, agencji transferowi etc) oraz rozwijać współpracę w celu podwyższenia standardów obsługi, procesów, systemów and procedur w ramach zespołu w celu zwiększenia efektywności procesu, rozwoju produktu oraz manualnej pracy. - Przeglądanie i analiza procesu; szukanie usprawnień. - Organizowanie wraz z Team Liderem szkoleń w ramach zespołu dla zapewnienia rozwoju mniej doświadczonym członkom zespołu. - Terminowe eskalowanie nierozwiązanych zagadnień i problemów. - Współtworzenie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy. - Szkolenie nowych członków zespołu. - Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez zwierzchnika.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f0ac7da9fd8cb9eade00f806e574d678
Podobne oferty pracy
wykonywanie usług kosmetycznych
Salon Fryzur i Kosmetyki Estetycznej Marta Masło - 2017-06-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Firma transportowa zatrudni kierowce z kat.prawa jazdy C+E,na autotransportera w ruchu krajowym.Mile widziane doświadczenie.Tel.kontaktowy 603053050.
Mienttrans PHU Kozielski Tomasz - 2016-10-25 - Września (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Zabrze (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Układanie kostki brukowej
OAZA Zdzisław Jabczyński - 2018-03-07 - Brzozowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnictwo w treningach i meczach Energa Basket Ligi
SPÓJNIA STARGARD SPORTOWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-27 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń i maszyn produkcyjnych, urządzeń pomocniczych, wykonywanie prac naprawczych, remontowych w pomieszczeniach warsztatu oraz na halach produkcyjnych, udział w przeglądach, konserwacjach i naprawach, analiza awarii.
FCASE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-02-14 - Jawornik (małopolskie)
Pomoc w rozdawaniu posiłków w oddziałach szpitalnych; zbieranie naczyń z sal chorych; mycie, wyparzanie, segregacja. układanie naczyń; mycie, dezynfekcja stolików przyłóżkowych; utrymanie w czystości sprzętu w kuchenkach oddziałowych oraz mebli kuchennych, stołów, naczyń, blatów, wózków do transportu żywności.
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej oraz klientów
Supermarket DETAL Magdalena Makowska - LEWIATAN - 2015-12-17 - Pietrzykowice (śląskie)
1. Odpowiedzialność za audyt komunikacji (telefonicznej, emailowej, za pomocą chatu i komunikatorów w języku angielskim, rosyjskim oraz ukraińskim) pod względem jakościowym w regionie EMEA z nastawieniem na rynki: rosyjski i ukraiński, wsparcie rynków anglo-języcznych2. Ocena zgodności komunikacji ze standardami jakościowymi3. Ocena komunikacji pod względem poprawności językowej4. Analiza wyników i identyfikacja obszarów problemowych5. Sugerowanie rozwiązań dla zidentyfikowanych, powtarzających siĘ błędów w komunikacji.6. Przygotowywanie raportów i zestawień, analiz dotyczących wyników audytów komunikacj.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
-
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Św. S.A. - 2018-10-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Przeprowadzanie okresowej kontroli I raportowanie biezacyh wynikow grupy do wewnetrznych i zewnetrzych odbiorcow -Przeprowadzanie analizy bilansu i rachunku wynikow, dostarczanie komentarzy dotyczacych biznesowego uzasadnienia ruchów, dostarczanie szczegolow dotyczacych zmian rynkowych wplywajacych na zmiany - Zapewnienie zgodnosci z zewnetrznymi regulacjami i wewnetrznymi politykami - Przeglad istniejacych procesow pod katem efektywnosci, identyfikacja potencjalnych mozliwosci zmian -Nadzorowanie wprowadzania zmian, wspolpraca pomiedzy departamentami w celu osiagniecia wspolnych celi - Wspolpraca z dostawcami danych w celu usuniecia nieefektywnosci i zapewnienia spojnego podejscia w ramach rpocesow - Zaangazowanie w budowe relacji biznesowych z roznymi obszarami i zapewnienie efektywnej wspolpracy w celu osoiagniecia rozwoju biznesowego. - Wsparcie lokalnych procesow raportowych dla branchu holendarskiego. Wspolpraca z lokalnymi departamentami w celu spelnienia wymagan raportowych
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łopatki (łódzkie)
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów (znajomość branży rolniczej, części do ciągników, maszyn rolniczych kosiarek), realizacja założonych celów sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych odbiorców, budowanie wizerunku firmy na rynku.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Sandomierz (świętokrzyskie)
fakturowanie sprzedaży z wykorzystaniem programu komputerowego, rozliczanie ZFŚS, prowadzenie rejestru środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, analiza kont księgowych.
Przedsiębiorstwo Usług Transportowych "TRANS-ZAK" Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Zawiercie (śląskie)
Kooperacja z lokalnymi rynkami biznesowymi i bankowymi oraz zapewnienie zrozumienia nietypowych zachowań komunikacyjnych i handlowych.Współpraca z pracownikami zagranicznych zespołów ds. Monitorowania Zgodności Zachowań z Zasadami Rynku (CSA) i przyczynianie się do usprawniania pracy Działu ds. Nadzoru Operacji.Wspieranie rozwoju wszelkich ważnych oraz uwarunkowanych czasowo usług we wszystkich działach biznesowych w wielu krajach.Przyczynianie się do rozwoju i wzrostu liczebności Zespołu ds. Nadzoru Operacji.Prowadzenie niezależnego nadzoru i monitorowania celem zapewnienia pewności, że pracownicy działają zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami, kodeksami oraz standardami Grupy HSBC.Czasowa analiza alertów i eliminacja tych, które nie budzą podejrzeń, a także, w razie potrzeby, szczegółowe badanie i zgłaszanie potencjalnych zastrzeżeń co do treści alertu oraz odpowiednie dokumentowanie podjętych decyzji i wszelkich działań korygujących.Zapewnienie, że wszelkie nierozwiązane kwestie są wyjaśnione z zachowaniem odpowiedniego terminu i z poprawnymi wnioskami.Prowadzenie statystyk i spisu danych dla partnerów biznesowych, identyfikowanie wzorców zachowań i uczestniczenie w tworzeniu raportów dla managementu dotyczących znaczących naruszeń, oraz perspektywicznego ryzyka.Zapewnienie ciągłego i skutecznego wsparcia zespołom ds. Zgodności z Regulacjami oraz odpowiednim partnerom biznesowym.Zgłaszanie lokalnym managerom wyższego stopnia potencjalnych naruszeń przepisów prawnych oraz regulacji.Działanie na rzecz utrzymania dobrych relacji z zespołami ds. Zgodności, tak w Polsce jak i poza jej granicami.Uczestniczenie w spotkaniach i utrzymywanie ścisłych kontaktów z lokalnymi partnerami biznesowymi.Sprawne wykonywanie obowiązków we własnym obszarze nadzoru, dzielenie się wiedzą na rzecz dobra zespołu i otwarte uczenie się od innych.Metodyczny sposób pracy i wykazywanie zdolności do odpowiedniego uzasadniania decyzji operacyjnych oraz zaleceń.Bycie na bieżąco ze zmianami i trendami na lokalnych rynkach finansowych.Tworzenie dokładnych i dogłębnych analiz panujących trendów oraz szczegółowych raportów.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac montażowych i ślusarskich na zabudowach samochodowych.
AMZ Kutno S.A. - 2018-09-17 - Kutno (łódzkie)
Sprzedaż kredytów
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Nowy Targ (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników w systemie komputerowym COMARCH ERP Optima+Płatnik, organizacja szkoleń, opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych:
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2017-09-20 - Pabianice (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kasjer-sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Słubice (lubuskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie zewnetrznym, pielęgnacja terenu.
MAAG PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubin (dolnośląskie)
produkcja części samochodowych, składanie drobnych elementów, zgrzewanie, sklejanie
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Goleszów (śląskie)
obsługa agregatu natryskowego,zmiękczarki do skór, obsługa prasy do skór
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Radom (mazowieckie)
układanie kostki brukowej
ASTERIX USŁUGI REMONTOWE BUDOWLANE PIOTR PRAŻMO - 2016-08-05 - Lublin (lubelskie)
Praca przy budowie obiektów mostowych
Wolmost Sp. z o.o. - 2018-06-06 - Polańczyk (podkarpackie)
pomoc kuchennaW pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad osobą w podeszedłym wieku. Praca w systemie dwuzmianowym 12 godzinnym.
Dom Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2016-10-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)