ANALITYK DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ANALITYK DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Kalkulacje, księgowanie oraz uzgodnienia kont (m.in. obliczanie odroczonego podatku, rozliczeń międzyokresowych, prowizji, przed-płatności); Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby wewnętrznego oraz zewnętrznego raportowania (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa - zgodnie z IFRS, Solvency opcjonalnie z Irlandzkim GAAP i innymi lokalnymi regulacjami)
Data publikacji: 2016-11-09
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kalkulacje, księgowanie oraz uzgodnienia kont (m.in. obliczanie odroczonego podatku, rozliczeń międzyokresowych, prowizji, przed-płatności); Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby wewnętrznego oraz zewnętrznego raportowania (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa - zgodnie z IFRS, Solvency opcjonalnie z Irlandzkim GAAP i innymi lokalnymi regulacjami)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ANALITYK DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: księgowość / Audyt
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne kierunek wykształcenia: Księgowość/ Audyt , doświadczenie zawodowe: Ponad 1 rok w zakresie księgowości,w środowisku międzynarodowym , umiejętności: Wiedza dot. codziennych czynności w zakresie księgowości, w tym kalkulacje, księgowanie oraz uzgodnienia kont (obliczanie odroczonego podatku, rozliczeń międzyokresowych, prowizji, zaliczek, kalkulacja/ monitorowanie różnic kursowych) oraz przygotowywania sprawozdań na potrzeby wewn. oraz zewn. raportowania (bilans, rachunek zysków i strat); Znajomość standardów rachunkowości (w tym Irlandzki GAAP, IFRS, Solvency); Doskonałe umiejętności analityczne, komunikacji i prezentacji; znajomość języków obcych: j angielski poziom znajomości: biegle w mowie i w piśmie
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 09.11.2016
Oferta pracy ważna do: 25.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016
Podobne oferty pracy
Nauczyciel wspomagający dla dziecka z zespołem Aspergera. Jedna zmiana 15/40 etatu, umowa na czas określony. Kontakt z pracodawcą: spszczodre (at) op.pl lub 71 399 86 46
Szkoła Podstawowa im. Polskiej Niezapominajki w Szczodrem - 2017-09-27 - Szczodre (dolnośląskie)
SKANOWANIE, KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ, KONFEKCJONOWANIE ODZIEŻY
kontakt przez OHP - 2016-04-29 - Gdańsk (pomorskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU. DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYKZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
fryzjer
Strefa Urody Katarzyna Pielka - 2017-08-25 - Poznań (wielkopolskie)
-wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum; Zobowiązuję się do powiadomienia Urzędu Pracy o dezaktualizacji oferty. W przypadku trzykrotnego braku kontaktu telefonicznego z pracodawcą oferta zostaje wycofana z realizacji.
EPAM Systems Poland - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
1. rozwiązywanie incydentów (napraw) i obsługi zadań, które są przypisane do nich; 2. monitorowanie innych analityków; 3. wykonywanie analiz konfiguracji całej sap przypisanych procesów i punktów integracyjnych z nimi związanych; 4. rozpoznawanie wymagań biznesowych założonych przez skonfigurowane rozwiązania SAP; 5. opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla napraw, drobne usprawnienia i współpraca z organizacją rozwoju; 6. współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu SAP; 7.spełnianie lub przekraczanie ustaleń SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 8. aktualizacja procedur, instrukcji działań i innej dokumentacji dotyczącej zmian w systemie; 9. zarządzanie kolejkami w połączeniu z działem technicznym w określonych obszarach.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
SPECJALISTA DS INWESTYCYJNYCHPrzygotowanie i realizacja procesów inwestycyjnych, wymagane uprawnienia budowlane, umiejętność obsługi komputera, wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, budowlane.
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Leżajsk (podkarpackie)
Przewóz rzeczy trasy międzynarodwe UE.
Firma Usługowo-Handlowa DTM Arkadiusz Kokoszka - 2016-10-05 - Janowiec (podkarpackie)
Rehabilitacje i masaże
Tomasz Maj Stol-Med - 2017-06-14 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Praca w Wielomarkowym Centrum Samochodowym 1Autopl. Do obowiązków przyszłego pracownika bedzie stała analiza oferty oraz wartości wycen pojazdów na rynkach państw EU.Kalkulacja i ocena atrakcyjności ofert, dokonywanie porównań, dostępności,budowanie bazy kontaktów handlowych, wstępne negocjacje handlowe.Raportowanie zestawień po analizie.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe"STALZŁOM" Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Kajkowo (warmińsko-mazurskie)
prace gospodarcze, konserwacja i drobne naprawy maszyn krawieckich
Zakład Produkcji Odzieży ARGOS Grażyna Korytowska - 2015-11-23 - Suchy Las (wielkopolskie)
- zapoznanie się z ustawą z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,- zapoznanie się ze specyfiką pracy w dziale DO,- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Powiatowego Urzędu Pracy,- obsługa urządzeń biurowych,- przyjmowanie korespondencji,- wysyłanie i segregowanie korespondencji,- pomoc w obsłudze centrali telefonicznej,- rozdzielanie zwrotek do odpowiednich biur,- obsługa klientów Urzędu Pracy,- pomoc w obsłudze sekretariatu,- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Urzędu,- pomoc w rozliczaniu listów.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Cieszyn (śląskie)
Znajomość finansów, raportowania finansowego, analiz finansowych
TONA Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Piekary Śląskie (śląskie)
mycie, sprzątanie samochodów, pranie tapicerki, czyszczenie sprzętu, dbałość o porządek
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kutno (łódzkie)
Obsługa wtryskarki do formowania dużych elementów
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Profesjonalna obsługa kancelarii, poczty przychodzącej i wychodzącej, koordynacja pracy kancelarii, przygotowywanie pism, kontakt z klientem, instytucjami ,sądami, rejestracja spraw, mailing
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Przewóz ładunków na terenie krajów UE oraz Rosji i Ukrainy.
"ASIEŃKA" JOANNA SAWICKA - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, doświadczenia w sprzedaży oraz umiejętności budowania relacji z Klientami, doświadczenie w sprzedaży kredytów, telefonii komórkowej lub ubezpieczeń, komunikatywność oraz orientacji na cele, chęci do doskonalenia się i rozwijania swoich kompetencji, systematyki i konsekwencji w działaniu. Osoba będzie odpowiedzialna za: za kompleksową obsługę Klientów i sprzedaż kredytów, za wprowadzanie danych do systemów, systematyzacje dokumentów. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać za pośrednictwem linku: http://meritumkredyt.es-candidate.com/application/form/274159/2001/0/ lub na adres mailowy: rekrutacja (at) meritumkredyt.com.
MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Rybnik (śląskie)
programowanie, sporządzanie raportów, współpraca z działem BST, inne
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie specyfikacji funkcjonalnej oprogramowania Famoc, tworzenie dokumentacji technicznej systemu Famoc, tworzenie instrukcji rozwiązywania problemów z systemem Famoc.
FancyFon Spółka Akcyjna - 2018-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Warszawa (mazowieckie)
-
P.U.H MAK Jerzy Maniura - 2016-01-21 - Piekary Śląskie (śląskie)
cukiernik
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Tarnów (małopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przyjmowanie dzieci na zajęcia w żłobku, wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych u dzieci, przygotowywanie rozkładu dnia i planu zajęć w swojej grupie, prowadzenie zajęć wychowawczych i edukacyjnych z dziećmi na podstawie planu zajęć.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
LITKA JAROSŁAW Centrum Instalacyjno-Techniczne "LITKA" Sulęcin - 2016-09-21 - Sulęcin (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe; umiejętności: zaawansowana znajomość MS OFFICE, standardów GAAP I IFRS, dyplom IFR ACCA, doświadczenie zawodowe min. 5 lat w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym, znajomość języków obcych angielski i rosyjski w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: analiza kosztów produkcyjnych oraz kosztów związanych z produkcją, analiza kosztów produktów biorących udział w cyklu produkcyjnym, analiza cyklu produkcyjnego w aspekcie kosztowym w celu optymalizacji kosztów produkcji. Wykonywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby innych działów w organizacji, kontrolowanie budżetu produkcji.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lublin (lubelskie)
Remonty i budowa dróg, chodników, placów, parkingów, roboty ziemne.
Wielobranżowa Firma "Doran" Łukasz Kłosowski - 2016-08-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wspieranie w użytkowaniu i utrzymaniu systemu Siebel, koordynacja komunikacji między programistami a użytkownikami, odpowiedzialność za integrację danych w systemie, odpowiedzialność za sprawdzanie poprawności elementów aplikacji, nadzorowanie poprawności elementów związanych z aplikacją: techniki analizy systemowej, testowanie, dokumentację, przechowywanie, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z członkami zespołu w celu wspierania efektywnej realizacji działań.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)