ANALITYK BAZ DANYCH Gdynia oferta pracy THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: ANALITYK BAZ DANYCH
Wynagrodzenie: od 3 583,33 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku Analityk baz danych jest odpowiedzialna za zbieranie, przetwarzanie i utrzymywanie danych we wenętrznych bazach danych oraz produktach naszej firmy. Ma bezpośredni kontakt z interesariuszami (m.in. Giełdy Niemieckie, Rosyjskie, Ukraińskie, Exchange Managers, Bussines Analysts). Osoba ta odpowiada również za uprawnienie, automatyzowanie i dostosowanie naszych produktów do wymogów i zmian jakie zachodzą u dostawców danych.
Data publikacji: 2016-09-12
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Śląska 23/25, 81-319 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na stanowisku Analityk baz danych jest odpowiedzialna za zbieranie, przetwarzanie i utrzymywanie danych we wenętrznych bazach danych oraz produktach naszej firmy. Ma bezpośredni kontakt z interesariuszami (m.in. Giełdy Niemieckie, Rosyjskie, Ukraińskie, Exchange Managers, Bussines Analysts). Osoba ta odpowiada również za uprawnienie, automatyzowanie i dostosowanie naszych produktów do wymogów i zmian jakie zachodzą u dostawców danych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 583,33 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3583,33zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ANALITYK BAZ DANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk baz danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 583,33 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Doświadczenie zawodowe] : 2 letnie doświadczenie zawodowe [Uprawnienia/Umiejętności] : Wysoko rozwinięcte umiejętności komunikacyjne i analityczne. Umiejętność tłumaczenia i rozumienia tekstów języka rosyjskiego / ukraińskiego / niemieckiego na angielski. Znajomość pakietu Microsoft Office. Dbałość o detale. Umiejętność pracy zespołowej, a także pod presją czasu. Szerokość znajomość działania rynku rosyjskiego, niemieckiego oraz ukraińskiego.
Nazwa pracodawcy:
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Śląska 23/25, 81-319 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv w jęz.angielskim + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Śląska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk baz danych
Data dodania oferty pracy: 12.09.2016
Oferta pracy ważna do: 12.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy sądu: - w wydziale karnym I i II instancji- w wydziale cywilnym I i II instancji- w wydziale pracy i ubezpieczeń społecznych- w wydziale penitencjarnym- w wydziale cywilnym rodzinnym
SĄD OKRĘGOWY W KRAKOWIE - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
sprzedaz biletów, przewóz pasażerów na wyznaczonych trasach, sprawdzanie stanu technicznego autobusu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
jw.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MOLIOR ADAM PUCHAŁA - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń stolarskich, składanie montaz elementów drewnianych, pakowanie wyrobów
FOREST STYLE INDUSTRY BOLESŁAWIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Przejęsław (dolnośląskie)
wykonywanie czynności podstawowych przy naprawie taboru kolejowego
PKP CARGOTABOR Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zarządzanie oddziałem firmy, po okresie próbnym utworzenie biura w Wolsztynie,możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkanie z klientami, raportowanie sprzedaży, konieczne doświadczeniew pracy przedstawiciela handlowego w branży:automatyka, hydraulika, pneumatyka min 2 lata
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z O.O. - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim,utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.Praca w godz. 09:00-17:00
Ewiko Personal Sp. z o.o - 2016-07-20 - Opole (opolskie)
lakierowanie elementów meblowych, połysk, mat
JM MEBEL SYSTEM Jarosław Majewski - 2017-12-05 - Starokrzepice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -utrzymywanie rekordów księgowych odnoszących się do danych oddziałów PMI w sposób dokładny oraz zgodny z wymogami czasowymi, -zapewnienie wysokiej jakość procesów księgowych i sprawozdawczych w zgodzie z US GAAP i lokalnymi wymogami ustawowymi, poprzez wykorzystanie umiejętności analitycznych, księgowych oraz z obszaru IT -tworzenie kopii zapasowych VAT z uwzględnieniem wcześniejszych uzgodnień -przygotowanie uzgodnień kont, okresów zamknięcia końcowego i sprawozdawczości finansowej sprawozdań finansowych oddziałów firmy we współpracy z lokalnym działem finansowym. -asystuje w przygotowywaniach miesięcznych raportów oraz ustawowych sprawozdań finansowych w danych okresach rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie ticektów i requestów od francuskich i angielsko języcznych pracowników dotyczących kwestii HR, zarządzanie eskalacjami, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem w zakresie spraw HR, kategoryzacja zapytań przychodzących drogą elektroniczną od klientów i przypisywanie ich do odpowiednich zespołów
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
kontakt z kontrahentami, wprowadzanie i wyprowadzanie zakupionych/sprzedanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
proste naprawy i remonty
kontakt przez PUP - 2016-01-30 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. w działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników,wewnętrznej komunikacji HR, w działaniach on-boardingowych, badaniach exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2016-02-05 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, księgowości, obsługa programów komputerowtych w zakresie powierzonych obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Suchy Las (wielkopolskie)
Przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie. Realizacja czynności księgowych w sposób dokładny zgodnie z harmonogramem. Wykonywanie pracy analitycznej przy uzgadnianiu bilansu i zapewnienie terminowego spełnienia wszystkich wymogów kontrolnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Praca przy układaniu kostki brukowej.
P.P.H.U. DROBET Joachim Jendrysik - 2017-03-28 - Gliwice (śląskie)
inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Rogoźno (wielkopolskie)
Definiowanie, utrzymywanie i rozwijanie wewnetrznych narzędzi i kontroli nad aplikacjami, definiowanie faz testowych dla globalnych aplikacji funkcjiHuman, tworzenie testów skryptowych dla globalnychaplikacji uzywanych przez funkcje Human Resources, raportowanie wyników testów oraz proponowanie nowych rozwiązań zapobiegających błędom funkcjonowania aplikacji.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)
wyk. średnie, umiejętność obsługi maszyn do produkcji sprężyn, maszyny coiler, umiej. prowadzenia dokumentacji maszyn, gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym oraz nadgodzinach. Obsługa maszyn do produkcji sprężyn:maszyny typu coiler, usuwaanie awarii, przestawianie maszyn, prowadzenie dokumentacji maszyn, odbiór wyrobu z maszyny,dostarczanie maszynie surowców, przyuczanie pracowników do wykonywania prac ma określonym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Ociąż (wielkopolskie)
obsługa gości na stołówce, utrzymywanie porządku na stołówce
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2016-02-05 - Hel (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Słupsk (pomorskie)
Rozbiór drobiu, produkcja kebaba.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Mysłowice (śląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Stare Kurowo (lubuskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe wymagane; prawo jazdy C+E; praca na wywrotce, przewóz towarów; trzy zmiany; miejsce pracy: woj. śląskie;
P.T.H.U. Zach-Trans Zacherniak Zbigniew - 2015-12-01 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie raportów i analiz, usprawnianie procesu raportowania, obsługa systemu CSB, współpraca z działem produkcji i handlu
INDROL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-03-18 - Rostarzewo (wielkopolskie)
prace gospodarcze wokół budynku
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA CK Sp.z o.o. - 2017-01-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości- staż WRPO 105
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Września (wielkopolskie)
kierowca komunikacji miejskiej
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Garby (wielkopolskie)
KucharzDwie zmiany:I zmiana 8:00-16:00II zmiana 15:00-23:00Restauracja PIANO CAFE
Kornel - Sylwester Trybulec - 2017-06-29 - Mielec (podkarpackie)
Montaż pomników.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy z pracodawcą. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 600 877 128 lub 668 422 782 w godz. 07.00-19.00
Usługi Betoniarsko-Kamieniarskie Jan Adam Zalewski - 2018-03-27 - Strzegowo (mazowieckie)