ADMINISTRATORA/ STARSZEGO ADMINISTRATORA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH ( 178 J) Karczew oferta pracy Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Karczewie
Stanowisko: ADMINISTRATORA/ STARSZEGO ADMINISTRATORA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH ( 178 J)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku;1) prowadzenie rach. jednostki,2) dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów księgowych,3) bieżące sporządzanie dokumentów księgowych,4) księgowanie wyciągów bankowych,5) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Ośrodka,6) sporządzanie sprawozdań z wykonania wydatków i dochodów,7) sporządzanie innych niezbędnych sprawozdań,8) obsługa bankowości elektronicznej,9) sporządzanie różnego rodzaju analiz,10) współpraca przy opracowywaniu planu dochodów i wydatków Ośrodka,11) sporządzanie i rozlicznie wynagrodzeń pracowników,12) prowadzenie rozliczeń z US,ZUS oraz PEFRON,13) prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie należności budżetowych w ramachprowadzonego postępowania egzekucyjnego,14) współdziałanie z instytucjami z
Data publikacji: 2021-06-22
Lokalizacja: Karczew (mazowieckie)
Pracodawca: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Karczewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 28, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku;1) prowadzenie rach. jednostki,2) dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów księgowych,3) bieżące sporządzanie dokumentów księgowych,4) księgowanie wyciągów bankowych,5) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Ośrodka,6) sporządzanie sprawozdań z wykonania wydatków i dochodów,7) sporządzanie innych niezbędnych sprawozdań,8) obsługa bankowości elektronicznej,9) sporządzanie różnego rodzaju analiz,10) współpraca przy opracowywaniu planu dochodów i wydatków Ośrodka,11) sporządzanie i rozlicznie wynagrodzeń pracowników,12) prowadzenie rozliczeń z US,ZUS oraz PEFRON,13) prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie należności budżetowych w ramachprowadzonego postępowania egzekucyjnego,14) współdziałanie z instytucjami z
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ADMINISTRATORA/ STARSZEGO ADMINISTRATORA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH ( 178 J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1417
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Karczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: K/K) znajomość Kodeksu Pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi komputera /środowisko Windows, pakiet MS Office/
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: K/K) 1. KSIĘGOWOŚĆ / KADRY I PŁACE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość ust. o finansach publicznych, rach., rozp. MF sprawie spraw. budżetowej, rozp. w sprawie klasyfikacji budżeetowej, ustawy o samorz. gminy[Umiejętność 1] : znajomość programu Księgowość Budżetowa i Planowanie oraz Besti (at) [Inne] : min. 3 lata stażu pracy na stanowiskach związanych z księgowością budżetową
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Karczewie
danePracodawcy_nip: 5321610650
danePracodawcy_regon: 002156189
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Warszawska 28, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: otwocki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1417
Gmina pracodawcy: Karczew
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Karczew
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0920500
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: Pomoc Społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.06.2021
Oferta pracy ważna do: 23.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a01750023963375f1217d5e8acdbea8a
Podobne oferty pracy
POMOC PRZY PRACY W KUCHNI, MYCIE, OBIERANIE, GOTOWANIE ITP.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie dokumentów celem przekazania ich do archiwum zakładowego, obsluga interesantów
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Wodzierady (łódzkie)
sprzątanie pokoi hotelowych, wykonywanie poleceń, komunikowanie sie z gościem hotelowym w j. angielskim
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze st.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Praca w "Restauracji Pod Orłem",Kontakt osobisty lub telefoniczny: 58 531-52-69.
RESTAURACJA POD ORŁEM S.C. - 2018-12-17 - Tczew (pomorskie)
prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Gozdnica (lubuskie)
sprzątanie na zewnątrz powierzonego terenu, odśnieżanie, grabienie liści w zależności od warunków atmosferycznych;
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Lublin (lubelskie)
nitowanie blach do konstrukcji
Hubert Wróbel PARTNERSTAL - 2017-06-29 - Przechlewo (pomorskie)
Prace przygotowawcze w procesie produkcji paneli systemowych.
GBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-09 - Gostynin (mazowieckie)
-
OŚRODEK WCZASOWY AKCES W DŹWIRZYNIE - 2019-06-10 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie danych do listy płac, prowadzenie rekrutacji, współorganizacja działalności komisji socjalnej, szkoleniowej, dbałość o dobrą komunikację oraz atmosferę w sklepie.
LEROY MERLIN POLSKA SP.Z O.O. - 2016-03-03 - Puławy (lubelskie)
Archiwizacja dokumentów, przygotowanie korespondencji, kontakt z petentem
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Kraków (małopolskie)
Siortowanie surowców wtórnych na poszczególne frakcje typu makulatura, plastik, złom.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI "EKOMAX" KOTULAK JERZY - 2019-07-30 - Wolica (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Krosno (podkarpackie)
Doradztwo techniczne dla Klientów. Obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych. Realizacja wyznaczonych celów. Negocjacje handlowe.Budowanie pozytywnych, długotrwałych oraz partnerskich relacji z klientami.Współpraca w zakresie prowadzonych działań marketingowych.Przygotowywanie ofert handlowych. Koordynowanie dostaw i współpraca z Klientem na etapie realizacji zamówienia.Analizowanie spotkań i potencjału Klienta.Raportowanie realizacji zadań.Koordynacja przebiegu realizacji zamówień, w tym logistyki.
HEKOBENTONITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-07 - Korzeniów (podkarpackie)
Wykonywanie czynności prewencyjnych zgodnie z zaplanowanymi harmonogramami, zapewnienie utrzymania właściwego funkcjonowania maszyn, urządzeń i instalacji produkcyjnych, rozwiazywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu, tworzenie raportów i dokumentacji technicznej
Lear Corporation Poland II sp. z o.o. - 2018-04-17 - Tychy (śląskie)
do uzgodnienia
STEEL COMPLEX SP. Z O.O. - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
brak
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
produkcja szynek, kiełbas, parówek, praca w temperaturze ok. 5 stopni C
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE NIK-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Ruda Śląska (śląskie)