ADMINISTRATOR - ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - 1 STANOWISKO Kurzętnik oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ADMINISTRATOR - ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - 1 STANOWISKO
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - zarządzanie i administrowanie nieruchomościami Spółki- nadzór nad pracami budowlano-wykończeniowymi- opracowywanie planów remontów i modernizacji- utrzymanie właściwych relacji i kontaktów z miekszanicami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie i administrowanie nieruchomościami Spółki- nadzór nad pracami budowlano-wykończeniowymi- opracowywanie planów remontów i modernizacji- utrzymanie właściwych relacji i kontaktów z miekszanicami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ADMINISTRATOR - ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - 1 STANOWISKO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.07.2019
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 14.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1928826a86dcca84c13331e6dc4c75a
Podobne oferty pracy
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Sułków (świętokrzyskie)
ochrona obiektu
Gwarant Poznań Sp. z.o.o - 2016-05-18 - Puck (pomorskie)
utrzymanie obiektów w czystości
"SEKRET" Sp. z o. o.* - 2016-04-12 - Drezdenko (lubuskie)
jw
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Pruszków (mazowieckie)
* WPROWADZANIE FAKTUR, REJESTROWANIE NOT KREDYTOWYCH, PRZEDPŁAT, PLANÓW FAKTUR I ŻĄDAŃ ZALICZKOWYCH* OBSŁUGA ZAPYTAŃ O UMIARKOWANYM ZAKRESIE I ZŁOŻONOŚCI* STOSOWANIE RÓŻNORODNYCH JASNO OKREŚLONYCH PROCEDUR WEDŁUG OGÓLNYCH WYTYCZNYCH PRACY W OBRĘBIE SOURCING AREAS* ZAPEWNIANIE ZGODNOŚCI WEWNĘTRZNYCH ZASAD BIZNESOWYCH S2P I SOX
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa maszyn rolniczych
Gospodarstwo Rolne Agata Lisowska - 2017-07-19 - Babięty Wielkie (warmińsko-mazurskie)
dostawa pieczywa do odbiorców w godz 4.00-11.00
Zakład Piekarsko - Cukierniczy "ROGALIK" Grzegorz Marchlewicz - 2017-03-29 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w serwisie, mycie toalet
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Żabno (małopolskie)
demontaż, montaż i obróbka okien, parapetów i drzwi
Doradztwo Techniczne - Handel "KONCEPT" - 2019-07-01 - Anieliny (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie narzędziw powlekania powłokami PVD, nakładanie powłok - kontrola jakości na wszystkich etapach produkcji
OERLIKON BALZERS COATING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w
KO - RA Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
PROGRAMOWANIE MASZYN CNC I INNE PRACE BIUROWE W HURTOWNI STALI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU AUTO CAD;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) hst2.pl
HURTOSTAL 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierowca D
Kęder Angelika Przewóz Osób - 2017-05-24 - Jordanów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Utrzymanie czystości w 22 pokojach hotelowych (gwarantowane przeszkolenie).
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Sopot (pomorskie)
-administrowanie budynkami należącymi do Współnot Mieszkaniowych, -administrowanie zasobem GMK-administracja i zarządzanie zasobem mieszkaniowym oraZ lokalami użytkowymi
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-11-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca w zakresie administracji i zarządzania podległymi nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Dbanie o ład i czystość na terenie biura
"INTEGRACJA KŁODZKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa sprzętu do diagnostyki opryskiwaczy polowych - praca w terenie
TORBA DONATA - 2016-11-10 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
-raportowanie-wsparcie głównej księgowości-wykonywanie księgowań środków trwałych-udzielanie informacji na zapytania poprzez e-mail oraz telefon
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Kraków (małopolskie)
zawieszanie i zdejmowanie elementów na linii malarskiej, pakowanie i kontrola jakości; obsluga pieca do wypalania ramek i czyszczenie osprzetu do linii malarskiej
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
według załącznika
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Lipka (wielkopolskie)
doradztwo technologiczne, wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową z funduszy UE, wdrażanie rachunkowości rolnej i PL FADN, wspieranie rozwoju małej przedsiębiorczości na wsi, promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, upowszechnianie wiedzy o odnawialnych źródłach energii, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-04-04 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Towarzyszenie osobie niepełnosprawnej, zrobienie zakupów, zaprowadzenie do lekarza - bez usług pielęgnacyjnych.Jedna osoba będzie zatrudniona na umowę o pracę na czas zastępstwa przez okres 2 tygodni, następnie umowa o pracę w ramach projektu. Druga osoba będzie od razu zatrudniona na umowę o pracę w ramach projektu.
Forum Organizacji Pozarządowych Działających Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych, Chorych I Ich Rodzin RAZEM - 2017-11-09 - Zabrze (śląskie)
Przyjęcie towaru do magazynu, wydawanie towaru klientowi, wywóz towaru.
Firma Handlowo-Usługowa BUD-AN Beata Kopczyńska - 2019-07-17 - Sochocin (mazowieckie)
Wszelkie prace związane z obsługa sekretariatu m.in. obsługa korespondecji przychodzącej, odbieranie telefonów, lączenie rozmów, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie pism, koordynowanie zaopatrzenia biura, nadzór nad obiegiem dokumentacji, praca w godz. 7-15
MEGATHERM Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Chmielowice (opolskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI I KONTAKTEM Z KLIENTAMI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Diagnoza i naprawa samochodów osobowych.
Sawicka Anna SAWMOT Zakład Handlowo-Usługowy - 2017-08-14 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Tworzenie dokumentacji, nadzór nad zatrudnionym personelem, firmami serwisowymi i usługowymi, organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami, ścisła współpraca z działami księgowości, prawnym oraz technicznym, dbanie o wizerunek firmy, odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
PRO SOLUTION Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Jaworzno (śląskie)