ADMINISTRATOR SYSTEMU Przyłęk oferta pracy Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala
Stanowisko: ADMINISTRATOR SYSTEMU
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, figuracja i aktualizacja oprogramowania, generowanie raportów, tworzenie wydruków w oparciu o Crystal Reports i wprowadzanie polityki magazynowej, dokumenty magazynpwe i sprzedażowe itp.Jedna zmiana:od 9-17
Data publikacji: 2016-05-16
Lokalizacja: Przyłęk (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyłęk 3A, 36-107 Przyłęk, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, figuracja i aktualizacja oprogramowania, generowanie raportów, tworzenie wydruków w oparciu o Crystal Reports i wprowadzanie polityki magazynowej, dokumenty magazynpwe i sprzedażowe itp.Jedna zmiana:od 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR SYSTEMU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przyłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niwiska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator systemów komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, biegła znajomość programu COMARCH OPTIMA, dobra znajomość środowisk WINDOWS, EXCEL, WORD, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Przyłęk 3A, 36-107 Przyłęk, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:kadry (at) rogala.com.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Niwiska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przyłęk
Ulica pracodawcy: Przyłęk
Numer budynku pracodawcy: 3A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data dodania oferty pracy: 16.05.2016
Oferta pracy ważna do: 15.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kurier/Kierowca samochodu dostawczego
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Jasionówka (podlaskie)
·Kompleksowe zarządzanie przekazaną do obsługi nieruchomością w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących ze Wspólnotą oraz kontrahentów – firm sprzątających, konserwatorów, ·Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami,·Organizacja i udział w zebraniach właścicieli lokali w obsługiwanych Wspólnotach, ·Prowadzenie dokumentacji Wspólnoty zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zapisami umowy i standardami firmy, ·Kontrola stanu zarządzanych przez Oddział nieruchomości oraz obiektów budowlanych należących do tych nieruchomości , ·Monitorowanie lokalnego rynku usług i przedstawianie propozycji bezpośredniemu przełożonemu, co do zmian kontrahentów lub negocjowania warunków umów, Opracowywanie projektów umów, uchwał i regulaminów wewnętrznych Wspólnot Mieszkaniowych oraz ich opiniowanie, Odczytywanie i wprowadzanie do bazy danych odczytów liczników głównych i lokalowych zgodnie z wymogami wynikającymi z zapisów umowy i standardów firmy, Udział w działaniach marketingowych prowadzonych przez spółkę w celu pozyskania nowych nieruchomości do obsługi, Współpraca z upoważnionymi przedstawicielami Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie wykonywania obowiązków wynikających z zawartych umów Kontrola nad prowadzeniem gospodarki finansowej Wspólnot Mieszkaniowych.Pracodawca oferuje:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów, Pakiet prywatnej opieki medycznej. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowa na nieokreślony. Godziny pracy do ustalenia z pracodawcą.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Ustka (pomorskie)
budowa i wykonczenie nowego osiedla mieszkaniowego, miejsce wykonywania pracy Polska, UE
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa recepcyjna klientów, obsługa kasy fiskalnej, sprzedarz karnetów i suplementów
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Zakopane (małopolskie)
1. Poznanie regulaminów i zasad sprzedaży biletów przewoźnika SKM w Trójmieście.2. Poznanie zasad obsługi kasy fiskalnej.3. Poznanie standardów obsługi klienta.4. Posługiwanie się rozkładem jazdy w celu udzielania informacji.5. Sprzedaż biletów.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Somonino (pomorskie)
Profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej, inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami, sprawna, rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, realizacja planu sprzedażowego, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
SKOK Wybrzeże - 2016-04-28 - Kościerzyna (pomorskie)
planowanie logistyki dystrybucji, zabezpieczenie wyjazdów- dobór odpowiednich środków Transportu, bieżące kontrole kosztów transportu
SEKO S.A. - 2016-08-29 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa klientów, wykładanie towaru na półki. Dział ogród/budowlanka
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
zarządzanie systemami komputerowymi , nadzór nad sprzętem
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Szówsko (podkarpackie)
Przygotowanie potraw zgodnie z menu restauracji oraz na życzenie gości, przygotowanie potraw pod imprezy okolicznościowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wiechlice (lubuskie)
Obsługa maszyn włókienniczych, praca w ruchu. Praca w systemie trzyzmianowym w Bielsku-Białej.
TEX LINE SP. Z O. O. - 2018-01-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy produkcji. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie kierunek rzeźnik/wędliniarz. Praca w godz. 6:00-15:00 oraz 22:00-06:00.Kontakt z pracodawcą osobisty.
"RZEŹNICTWO-WĘDLINIARSTWO" S.C. WOŹNICZKA ANTONI, WOŹNICZKA MARIA, WOŹNICZKA-FOJCIK EWA. - 2016-07-29 - Rybnik (śląskie)
kontrola jakości towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Studzianki (łódzkie)
Poszukiwanie mieszkań, kierowanie pracowników z zagranicy, rozwiązywanie problemów związanych z wynajmem.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Łódź (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem
BRACIA ARKADIUSZ SKOLMOWSKI - 2015-11-30 - Czachówki (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy, przestrzeganie przepisów BHP, stosowanie przepisów dotyczących dokumentacji biurowej i transportowej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa systemu Windows oraz pakietu biurowego MS Office, obsluga internetu, sprawdzanie i odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, odbieranie połaczen telefonicznych i łączenie do odpowiednich organów w firmie, organizowanie spotkań z klientami, sporządzanie pism, raportów, sprawozdań i zestawień i ich archiwizacja, gromadzenie i przechowywanie akt prawnych i zarządzeń wewnetrznych, ewidencjonowanie faktur zakupu, przygotowywanie dokumentacji biurowo-księgowej, czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń, zaopatrzenie w niezbędne dokumenty oraz materiały biurowe do stałej działalności firmy, przeprowadzanie inwentaryzacji, poznanie programu SUBIEKT,wystawianie dokumentów finansowych faktur VAT sprzedaży, sporządzanie zestawień kursów transportowych niezbędnych do prawidłowego wystawiania faktury sprzedaży, prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie umów, kontrola terminowości badań kierowców, prowadzenie kart chorobowych pracowników, prowadzenia kart urlopowych, prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu paliwa w programie SUBIEKT (dokumenty PZ,RW), wprowadzanie faktur zakupu do programu SUBIEKT, ewidencja i wprowadzanie nowych kontrahentów oraz wysyłanie wprowadzonych wprowadzonych faktur do programu księgowego Rewizor, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie kart urlopowych i innych, archiwizacja dokuemntów, sporządzanie zestawień wszystkich dokumentów przekazywanych do archiwum oraz segregacja wg lat archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Suchlica (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kochanówka (mazowieckie)
.
AGICO.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Pogorzela (wielkopolskie)
dozór nad eksploatacją i pielęgnacją kortu tenisowego i boisk sportowych
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Miechów (małopolskie)
Zarządzanie polityką bezpieczeństwa informacji, nadzorowanie obowiązującej dokumentacji, kontrolowanie stanu wydawanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych, nadzorowanie stosowania procedur dotyczących ochrony danych osobowych, prowadzenie okresowych audytów stanu bezpieczeństwa informacji, sporządzanie raportów wraz z zaleceniami zmian, sprawowanie nadzoru nad niezgodnościami z procedurami w zakresie bezpieczeństwa informacji, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji ochrony danych osobowych
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Słupsk (pomorskie)
Brak danych.
Blacharstwo Pojazdowe Roman Malz - 2016-05-11 - Gdynia (pomorskie)
kontrola procesów magazynowych: przyjęć, rozłożenia, kompletacji, pakowania oraz wysyłki; obsługa reklamacji i zwrotów; przygotowania raportów i analiz pracy magazynu; obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych w codziennej pracy magazynu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Ołtarzew (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Przygotowanie, przeprowadzanie i raportowanie testów. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji systemu w języku Hiszpańskim. Szkolenia dla klientów hiszpańsko-języcznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)
montaż domofonów
Mar-Nal Nalepa Marian - 2016-05-16 - Bytom (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Radostów Średni (dolnośląskie)
Obsługa biura, sprzedaż
KRUSZBUD B. Danilewicz-H. Szczepański Spółka Jawna - 2018-01-10 - Lipce (zachodniopomorskie)
Układanie płytek ceramicznych, terakoty. Przygotowanie ścian pod ulożenie glazury. Przycinanie płytek i wycinanie w nich otworów. Wykonywanie cokolików. Mocowanie do ścian wieszaków, mydelniczek
Firma Budowlana OZBUD Piotr Opolski - 2016-08-12 - Zakroczym (mazowieckie)