ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 2865) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK

Stanowisko: ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 2865)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsługa sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu,- tworzenie gazetek promocyjnych, ofert w postaci e-mailingu,- reklama firmy na portalach branżowych(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)

Data publikacji: 2018-05-08

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsługa sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu,- tworzenie gazetek promocyjnych, ofert w postaci e-mailingu,- reklama firmy na portalach branżowych(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 2865)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie: min. średnie- doświadczenie handlowe (w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej)- dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe oraz graficzne)- znajomość specyfiki branży e-commerce- dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie w branży AGD lub chłodniczej/klimatyzacyjnej - znajomość oprogramowania Insert SubiektGT

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mailowy: biuro (at) prymus.bydgoszcz.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 27b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej

Data dodania oferty pracy: 08.05.2018

Oferta pracy ważna do: 14.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ADMINISTRATOR SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 1 850 PLN

-BIEŻĄCE UZUPEŁNIANIE APLIKACJI "INTERNAT KROSNO ODRZAŃSKIE"-PROWADZENIE WIDENCJI OSÓB TYMCZASOWO ZAKWATEROWANYCH W POKOJACH INTERNATOWYCH-UZUPEŁNIAIE POLECEŃ WYJAZDU SŁUZBOWEGO W ZAKRESIE ZAKWATEROWANIA W BPOKOJACH INTERNATOWYCH CELEM WŁASCIWEGO ROZLICZENIA W/W POLECEŃ-OPRACOWYWANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH OSÓB TYMCZASOWO ZAKWATEROWANYCH W POKOJACH INTERNATOWYCH CELEM WŁAŚCIWEGO ROZLICZENIA TYCH OSÓB-UTRZYMANIE PORZĄDKU I WYGLADU ESTETCZNEGO W POKOJACH INTERNATOWYCH-WYMIANA POSCIELI, RĘCZNIKÓW-PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOSAZENIA POKOI INTERNATOWYCH-WŁASCIWE GOSPODAROWANIE SPRZETEM BĘDĄCYM MA WYPOSAŻENIU POKOI-UZUPEŁNIENIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI W ZAKRESIE ZAKWATEROWANIA-BIEŻĄCE ZGŁASZANIE BRAKÓW I USZKODZEN WYNIKŁYCH Z UZYTKOWANIA LUB SPOWODOWANYCH PRZEZ OSOBY KORZYSTAJACE Z POKOI INTERNATOWYCH
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-08-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

AUTOMATYK - 2 500 - 3 400 PLN

zapewnienie prawidłowej pracy ukladów sterowania, aplikacji wizualizacyjnej i układów akipia
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Białystok (podlaskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
VIPGASTRO ANNA KRUPA - 2018-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - od 4 800 PLN

- Utrzymanie strony internetowej firmy, zarządzanie sieciami teleinformatycznymi firmy, praca na instalacjach sieciowych, praca przy wdrażaniu systemów, przygotowywanie nowych projektów, konieczność znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym ze względu na branżową lekturę.- Wynagrodzenie: 4800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 i pół roku udokumentowanego doświadczenia na ww. stanowisku. Wymagana umiejętność konfiguracji i doboru urządzeń sieciowych, znajomość systemów CMS, PRESTA, SHOP, PHP, znajomość tematów związanych z budową sieci teleinformatycznych. Wymagana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Katowice (śląskie)

KSIĘGOWA - od 2 500 PLN

Księgowa
" ZEMAR" SP. Z O.O. - 2017-11-22 - Międzyrzecz (lubuskie)

POMOCNIK ELEKTROMONTERA - od 2 000 PLN

Pomoc w wykonywaniu prac monterskich na liniach energetycznych
Zakład Elektryczno-Budowlany "ENERGOBUD" - 2017-11-30 - Stare Pole (pomorskie)

TECHNIK SERWISU - od 2 000 PLN

- Praca w branży elektrycznej na dużych budowach na terenie całej Polski. Układanie przewodów i kabli. Montaż, podłączanie oraz uruchamianie urządzeń elektrycznych. Modernizacja oświetlenia w obiektach przemysłowo-handlowych (praca nocna). Praca na wysokościach pow. 3m.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 22:00-6:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata. Wymagane uprawnienia SEP D i E. Wymagane Prawo jazdy kategorii B. Wymagany ukończony kurs operatora zwyżki. Umiejętności: Umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Znajomość systemów zasilania awaryjnego. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż art. spożywczch, chemicznych
ARIMEX DAMIS Spółka z O.O. - 2016-05-18 - Zduńska Wola (łódzkie)

ADMINISTRATOR SIECI INFORMATYCZNEJ - od 3 500 PLN

Wsparcie administratora w zakresie obsługi , konfiguracji i monitorowania urządzeń sieciowych. Instalowanie i konfigurowanie komputerów użytkowników oraz instalowanie oprogramowania. Kontrola pracy komputerów i urządzeń powiązanych z nimi.Zapewnienie bezawaryjnego działania sprzętu.
SANOCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Sanok (podkarpackie)

KURIER - od 13 PLN

rozwożenie i nadzór nad przesyłkami; m-ce pracy woj. mazowieckie
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Wprowadzanie danych, obsługa sekretariatu, sprorządzanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Osie (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

staż - prowadzenie sekretariatu oraz udzielanie im ogólnych informacji, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondrncji, obsługa telefonów, teleksów telefaksów, przedkładanie pism i korespondencji do aprobatykierownictwa, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu, odbiór poczty elektronicznej, obsługa kserokopiarki, prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa,Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych,Komputer: ilość godzin 4
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KIEROWNIKSAMODZIELNEGO REFERATU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka - Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w tym w ramach grup zakupowych. Zarządzanie podległych samodzielnym referatem.Ważniejsze zadania: kierowanie pracą samodzielnego referatu i nadzór merytoryczny nad realizowanymi zadaniami; nadzór i koordynacja działań przy prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych; określanie trybu postępowania przetargowego; sporządzanie sprawozdania rocznego z udzielonych zamówień publicznych i przekazanie do Prezesa Zamówień Publicznych; sporządzanie rocznego planu zakupów i planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy i jego aktualizacja; prowadzenie Centralnego Rejestru Umów zawieranych przez Miasto Słupsk w wersji papierowej; prowadzenie Rejestru Wydatków poniżej 30 000 euro poniesionych przez Miasto Słupsk; realizacja zadań w ramach grupy zakupowej (standaryzacja obszarów zakupowych dla Urzędu Miejskiego i jednostek podległych), prowadzenie postępowań wspólnych oraz rekomendowanie zmian organizacyjnych w tym zakresie; rekomendowanie rozwiązań optymalizacyjnych (kosztowych i organizacyjnych) w zakresie zakupów dla Urzędu Miejskiego i jednostek podległych.4.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie brutto 3500zł. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)

OBSŁUGA KLIENTA - od 2 340 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O CZYSTOŚĆ, PRZYJOWANIE DOSTAW, DOKADANIE TOWARU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCHPRACA W GODZINACH; 7:00-19:00, 19:00-07:00
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów pod względem rodzaju,przygotowanie dokumentów do zaplaty,sprawdzanie zapisów kart rozrachunkowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Zambrów (podlaskie)

MŁODSZY REFERENT W DZIALE TECHNICZNYM - od 1 850 PLN

prowadzenie ewidencji, pomoc w wyszukiwaniu aktów prawnych, pozyuskiwanie środków inwestycyjnych, nadzór nad drogami powiatowymi, wypisywanie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Lubań (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR DS. PROCESÓW HR - od 3 800 PLN

Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu, konsultacja z klientem w zakresie osbługi systemu Workday. Administracja procesami HR dla Wielkiej Brytanii.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kraków (małopolskie)

ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - REFUNDACJA WYNAGR. DLA SÓB DO 30-GO ROKU ŻYCIA - od 1 850 PLN

administracja portalu, kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łowicz (łódzkie)

ADMINISTRATOR DS. EKSPORTU I IMPORTU - 2 200 - 3 000 PLN

koordynacja i nadzór nad eksportem i importem produktów
kontakt przez OHP - 2017-02-02 - Żory (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - OBSŁUGA KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK, STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 997,4 PLN

- uczestniczenie w prowadzeniu obsługi kont płatników składek w zakresie ustalania sald i kierowania należności do egzekucji,- przygotowanie do wysyłki dokumentacji dla płatników-prowadzenie rejestrów spraw związanych z obsługą kont płatników składek,- porządkowanie dokumentów gromadzonych w aktach płatników- obsługa poczty elektronicznej,- bezpośrednia obsługa płatników składek- przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Gorlice (małopolskie)

PAKOWACZ/KA - od 1 850 PLN

odbiór produktów z maszyny produkcyjnej, pakowanie opakowań zbiorczych, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - od 2 000 PLN

działania polegające na utrzymaniu stron internetowych sklepu, zamieszczanie produktów towaru i reklam, zachęcanie do zakupu towarów, monitoring strony,inne prace bieżące związane ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Gostynin (mazowieckie)

ŚLUSARZ - MONTER - od 13 PLN

Wykonywanie prac ślusarsko-monterskich w oparciu o dokumentację konstrukcyjno- technologiczną
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Sianów (zachodniopomorskie)

POMOC KOMINIARZA - od 2 000 PLN

Czyszczenie przewodów kominowych, drobne prace murarskie, prace porządkowe, dowóz niezbędnych materiałów do wykonywanych zleceń. Praca według zleceń na terenie Łodzi i Pabianic. Praca na wysokości powyżej 1,5 m.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Łódź (łódzkie)

ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 100 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, PAKOWANIE ZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA SKLEPU PRESTASHOP
ZEGARIS JANUSZ SŁAPIŃSKI - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)


Wybierz powiat