ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Zielona Góra oferta pracy ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "LOCUM"
Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie dokumentacji, współpraca i nadzór nad firmami obsługującymi nieruchomość, pilnowanie terminów przeglądów technicznych budynków, obsługa interesantów, zgłaszanie bieżących usterek
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "LOCUM"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ruczajowa 20D/2, 65-153 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie dokumentacji, współpraca i nadzór nad firmami obsługującymi nieruchomość, pilnowanie terminów przeglądów technicznych budynków, obsługa interesantów, zgłaszanie bieżących usterek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe zarządzanie nieruchomościami, min. 3 lata doświadczenia zawodowego, prawo jazdy kat B, komunikatywność, operatywność
Nazwa pracodawcy: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "LOCUM"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
9 Maja 64, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: 9 Maja
Numer budynku pracodawcy: 64
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.05.2017
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
śledzenie planowanych i prowadzonych inwestycji drogowych i pozyskiwanie zleceń na inwestycje drogowe w profilu działalności firmy, analiza zapytań, w tym dokumentacji i specyfikacji technicznych, przygotowanie ofert i kosztorysów dostaw robót drogowych, negocjowanie warunków pozyskiwanych kontraktów, nadzorowanie dokumentacji kontraktów oraz rozliczenia lub wykonania i zafakturowania
ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace wykończeniowe w budownictwie
Al-Bud II Zakład Remontowo-Budowlany Iwona Drab - 2017-01-18 - Bytom (śląskie)
Obsługa sali konferencyjnej i baru, wydawanie posiłków regeneracyjnych, pomoc w kuchni (bar na terenie Wojskowych zakładów lotniczych w Bydgoszczy). Mile widziana znajomość języków obcych.
GASTROMIX Elżbieta Szymańska - 2015-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jest bezpośrednim przełożonym pracowników obsługi, opracowuje plan urlopów, grafiki pracy pracowników obsługi, rozlicza czas pracy pracowników, prowadzi i rozlicza karty drogowe, zużycie paliwa, odpowiada za przeprowadzenie okresowych i zdawczo-odbiorczych inwentaryzacji, prowadzi książki obiektów budowlanych, prowadzi rejestr zakupów VAT, odpowiada za przeprowadzenie i prowadzi dokumentację zabezpieczenia przeciwpożarowego Ośrodka, przeglądów kominiarskich itd.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2015-12-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Administracja biurowa - obsługa mieszkańców, obsługa poczty, wysyłanie powiadomień
Firma "BIZ" Licencjonowany Zarządca Nieruchomościami - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
prace porządkowo-remontowe
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Burzenin (łódzkie)
Relokowanie pojazdów między naszymi punktami obsługi Klienta oraz pomoc naszym menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie).Opis obowiązków w dodatkowym dokumencie przesłanym razem z deklaracją.
kontakt przez OHP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsługa sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu,- tworzenie gazetek promocyjnych, ofert w postaci e-mailingu,- reklama firmy na portalach branżowych(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Gniezno (wielkopolskie)
Nauczyciel przedmiotów zawodowych leśnych
Zespół Szkół Budowlanych w Bolesławcu - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pakowanie, foliowanie oraz ukłądanie produktów spożywczych; skanowanie palet; przepakowywanie towaru; dbanie o powierzony sprzęt oraz porządek na magazynie; (praca w niskich temperaturach)
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Święcice (mazowieckie)
Zarządzanie budynkami,kontakt z lokatorami.Organizacja pracy podległym pracownikom,przeglądy mieszkań ,rozliczanie podmiotów wykonujących prace na zlecenie.
Białogardzka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-02-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
- administrowanie strony internetowej - uaktualnianie danych na stronieinternetowej - prowadzenie sjklepu internetowego - sprzedaż internetowa. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
B+B BRONEK sp. z o.o. - 2017-02-22 - Schodnia (opolskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Siennica Nadolna (lubelskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH, KNTROLA ZOBOWIĄZAŃ NALEŻNOŚCI, WPROWADZANIE DANYCH FINANSOWYCH DO SYSTEMU
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa tytułów wykonawczych, przygotowanie tytułów do archiwizacji. Redagowanie pism urzędowych. Obsługa programu Biblioteka Akt. Przygotowanie korespondencji egzekucyjnej do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
do uzgodnienia
Studio Fryzur damsko-męskich Dariusz Procyk - 2017-01-02 - Rzeszów (podkarpackie)
- Koordynowanie personelu sprzątającego. Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług. Rekrutacja pracowników. Przygotowywanie raportów i zestawień. Realizacja zamówień środków chemicznych i innych. Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa do 24 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 11:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-748-33-33, 606-283-852) lub e-mail: kadry (at) invictussystem.pl
INVICTUS SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Katowice (śląskie)
realziacja zadań wychowawczo-dydaktycznych i opiekuńczych, organizacja i pomoc przy posiłakach, wsparcie rozwoju psychofizycznego dzieci i inne
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Trzebinia (małopolskie)
Sprzedaż i podawanie deserów.Praca na umowę o pracę od maja do końca września w Ustroniu Morskim.
TML INTERNATIONAL GROUP LTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-12 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiekszanie sprzedazy poprzez dbanie o satysfakcje klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania,dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektownego zespołu..Praca według grafiku
NG2 S.A. - 2017-12-19 - Opole (opolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Jakubów (łódzkie)
obsługa obrabiarek do tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Przewóz towarów w transporcie krajowym - powiat kępiński i okolice (przetwórstwo rybne oraz artykuły spożywcze) ; obsługa stanów magazynowych
F.H.U. J & J Garsztkowiak Jan - 2016-07-19 - Jankowy (wielkopolskie)
projektowanie i realizowanie wystroju wnętrz obiektów hotolowych oraz biurowych, pozyskiwanie potrzebnych materiałó i elementów wystroju, aranżowanie wnetrza, w tym m.in zmiana umeblowania, kolorów ścian wzorów tapet, oświetlenia, zasłon firan, projektowanie kuchni ,łazienek, wykonywanie rysunków i przygotowanie wizualizacji komputerowych za pomocą specjalistycznych programów komputerowych, organizowanie i nadzorowanie prac remontowych
JOBSPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S.k. - 2018-03-07 - Żory (śląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji tworzenie baz danych,obsługa techniki biurowej,przygotowanie korespodencji
GRAZMAT Sp.z o.o. sp.k. - 2017-02-27 - Garwolin (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, sporządzanie ofert, umów, obsługa zamówień i reklamacji
Rajchel&Jelonkiewicz "NOVATOR" sp.j - 2016-09-16 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)