ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚĆI WSPÓLNYCH Warszawa oferta pracy GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚĆI WSPÓLNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości, udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynku- współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów na dostawę mediów, usług konserwacyjnych i porządkowych, nadzór nad przepływem dokumentów finansowych, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, reprezentowanie Spółki przed Wspólnotami Mieszkaniowymi
Data publikacji: 2021-06-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grójecka 184, 02-380 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości, udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynku- współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów na dostawę mediów, usług konserwacyjnych i porządkowych, nadzór nad przepływem dokumentów finansowych, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, reprezentowanie Spółki przed Wspólnotami Mieszkaniowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚĆI WSPÓLNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator nieruchomości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Własność lokali (ustawa)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Negocjacje - strategie i techniki
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość ustawy o własności lokali, znajomość negocjacji (strategie i techniki), 3 lata doświadczenia zawodowego, doświadczenie w administrowaniu budynkami Wspólnot Mieszkaniowych, wysoka sprawność organizacyjna, umiejętność negocjacji i perswazji, znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office, umiejętność budowania pozytywnej relacji z mieszkańcami, Zarządami Wspólnot i współpracownikami.Obowiązki:- nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości, udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynku- współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów na dostawę mediów, usług konserwacyjnych i porządkowych, nadzór nad przepływem dokumentów finansowych, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, reprezentowanie Spółki przed Wspólnotami Mieszkaniowymi.[Zgłoszenia: slawomir.kozlowski (at) ggko.pl]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5220002222
danePracodawcy_regon: 011015792
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grójecka 184, 02-380 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z Pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Grójecka
Numer budynku pracodawcy: 184
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333403
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.06.2021
Oferta pracy ważna do: 16.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ee805189b7f5a5f1eb271011cc4e2cc
Podobne oferty pracy
obsługa gości w recepcji hotelu, przyjmowanie rezerwacji, sporządzanie kalkulacji pobytów gości, wszelkie czynności z zameldowaniem i zakwaterowaniem.Rozliczanie i pobieranie wszelkich opłat związanych z pobytem gości . Prowadzenie dokumentacji recepcyjnej. Współpraca z działami: gastronomią,hotelowym,technicznym itp.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Kołatek (warmińsko-mazurskie)
praca w kuchni w barze wegetariańskim, przygotowywanie posiłków i deserów
Rafał Piersa Agencja INFORMEDIA - 2019-09-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
praca siedząca, dokładna, skrupulatna, praca przy mikroskopie.obowiązki:-lutowanie komponentów-piłowanie małych elementów--
kontakt przez OHP - 2021-05-31 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
praca siedząca, dokładna, skrupulatna, praca przy mikroskopie.obowiązki:-lutowanie komponentów-piłowanie małych elementów--
kontakt przez OHP - 2021-05-31 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
praca siedząca, dokładna, skrupulatna, praca przy mikroskopie.obowiązki:-lutowanie komponentów-piłowanie małych elementów--
kontakt przez OHP - 2021-05-31 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń Punktu Szczepień Covid19 od poniedziałku do niedzieli według harmonogramu - dwa dni pracujące po 12h następnie dwa dni wolne.
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o. - 2021-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta
SKLEP SPOŻYWCZY "NIKI" KAMIŃSKA RENATA - 2018-12-05 - Chełm (lubelskie)
Brak danych
KRIS TRANS SP. Z O.O. - 2018-01-08 - Rudna Mała (podkarpackie)
Praca w warsztacie przy naprawie samochodów.
AMITRANS Sp. z o.o. - 2016-12-27 - Sufczyn (małopolskie)
praca siedząca, dokładna, skrupulatna, praca przy mikroskopie.obowiązki:-lutowanie komponentów-piłowanie małych elementów--
kontakt przez OHP - 2021-05-31 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
praca w kuchni w barze wegetariańskim, przygotowywanie posiłków i deserów
Rafał Piersa Agencja INFORMEDIA - 2019-09-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
praca siedząca, dokładna, skrupulatna, praca przy mikroskopie.obowiązki:-lutowanie komponentów-piłowanie małych elementów--
kontakt przez OHP - 2021-05-31 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
przygotowywanie posiłków
SANATORIUM UZDROWISKOWE PRZY TĘŻNI IM. DR. KRZYMIŃSKIEGO JÓZEFA - 2019-09-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rozmów telefonicznych
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- kontakt z zespołem w języku angielskim i ukraińskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
kontakt przez PUP - 2020-05-08 - Łódź (łódzkie)
Pakowanie mebli twardych i akcesoriów meblowych, kotrola elementów, wymagana dobra kondycja fizyczna do przenoszenia gotowych elementów mebli.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Jankowy (wielkopolskie)
pomoc przy prostych pracach murarsko-budowlanych
kontakt przez PUP - 2021-05-17 - Czerlejnko (wielkopolskie)
pomoc przy prostych pracach murarsko-budowlanych
kontakt przez PUP - 2021-05-17 - Czerlejnko (wielkopolskie)
prace murarskie na budowie, wykańczanie.
Marcin Dusik BUDIMAR - 2017-02-21 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z pacjentem: kinezyterapia, fizykoterapia, hydroterapia, kasaż. Prowadzenie dokumentacji. Praca w gabinecie w Wyrzysku oraz Łobżenicy w godz: 8-16,00 oraz 10 -18,00.
Gabinet Rehabilitacji Bogumiła Knioła - 2020-01-02 - Wyrzysk (wielkopolskie)
praca siedząca, dokładna, skrupulatna, praca przy mikroskopie.obowiązki:-lutowanie komponentów-piłowanie małych elementów--
kontakt przez OHP - 2021-05-31 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Giby (podlaskie)
Utrzymanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń najbliższego otoczenia przed wejściem budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków czystości.
Kinga - Serwis, Kinga Tkacz - 2020-03-10 - Polkowice (dolnośląskie)
pomoc przy prostych pracach murarsko-budowlanych
kontakt przez PUP - 2021-05-17 - Czerlejnko (wielkopolskie)
praca w kuchni w barze wegetariańskim, przygotowywanie posiłków i deserów
Rafał Piersa Agencja INFORMEDIA - 2019-09-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
1. Przygotowanie osób niezatrudnionych do pracy w zawodzie nowowczesna obsługa biura i sekretariatu. 2. Prowadzenie zajęć zawodowych (praktyczncyh i teoretycznych). 3. Nadzór i zarządzanie grupą uczetsników, w tym w szczególności: umiejętność przeszkolenia, zaplanowania prac uczestników, podzial obowiązków pomiędzy poszczegónych uczestników, kontrola, weryfikacja i rozliczenie uczestników z prac w trakcie i po wykonancyh pracach. 4. Zabezpieczenie oraz rozliczenie środków i materiałów po wykonanych pracach, ocena wykonanaych prac i postępów w reintegracji zawodowej uczestników WCI. 5. Racjonalne gospodarowanie powierzonymi narzędziami i materiałami. 6. Przeszkolene, nadzór i kontrola bezpieczeństwa uczestników. 7. Dbałość i higienę i bezpieczeństwo uczetsników w ramach obowiązujących przepisów BHP. Stosowanie optymalnych narzędzi i środków do zakresu wykonywanych prac. 8. Prowadzenie dokumentacji z zakresu prowdzaonych zajęć i prac. 3/4 etatu z możliwością zwiększenia do etatu. Wymagane dokumenty :Obowiązkowe : - życiorys zawodowy CV i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Dodatkowe:- inne dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: instruktor - nowoczesna obsługa biura i sekretariatu w terminie do dnia 17.02.2020 r. do godziny 15:00,- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia : www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:- UWAGA! Należy składać wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej - bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy itp.- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. - Dokumenty sporządzone w języku obcym winny by przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata. - Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.- Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych).Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Pani Regina Nowak - Koordynator - tel. 71 782 35 22 w godz. 08:00-15:00.Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2020-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kuchni-obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- pomoc przy pakowaniu odzieży roboczej- pilnowanie stanu magazynuwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
"JMP INTERNATIONAL" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Zawiercie (śląskie)