ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI-SPECJALISTA DS. OBSŁUGI WSPÓLNOT Tychy oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "WERONIKA"
Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI-SPECJALISTA DS. OBSŁUGI WSPÓLNOT
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 800 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru skarg i wniosków, organizacja pracy oraz wydawanie poleceń i zadań pracownikom obsługi technicznej, przygotowywanie wniosków , pism i odpowiedzi związanych z korespondencją przychodzącą i wychodzącą, kierowanie wniosków do Zarządu w sprawach wymagających podjęcia decyzji, weryfikacja usterek i szkód występujących w lokalach mieszkalnych i usługowych oraz na terenie zasobów spółdzielni kierowanie spraw do ubezpieczyciela, sprawdzanie otrzymanych faktur i umów, udział w czynnościach związanych z odczytami wodomierzy i ciepłomierzy, udział w przygotowaniu materiałów na zebrania Wspólnot Mieszkaniowych i Walne Zgromadzenia, pozyskiwanie ofert oraz przygotowywanie umów i zleceń związanych z wykonaniem prac remontowych, bieżącym utrzymaniem terenów , wycinka drzew, kontrola jakości wykonywanych prac związanych z bieżącym utrzymaniem terenów i budynków, wykonywanie czynności zleconych przez przełożonego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ora umową o pracę
Data publikacji: 2021-03-04
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "WERONIKA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 105, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru skarg i wniosków, organizacja pracy oraz wydawanie poleceń i zadań pracownikom obsługi technicznej, przygotowywanie wniosków , pism i odpowiedzi związanych z korespondencją przychodzącą i wychodzącą, kierowanie wniosków do Zarządu w sprawach wymagających podjęcia decyzji, weryfikacja usterek i szkód występujących w lokalach mieszkalnych i usługowych oraz na terenie zasobów spółdzielni kierowanie spraw do ubezpieczyciela, sprawdzanie otrzymanych faktur i umów, udział w czynnościach związanych z odczytami wodomierzy i ciepłomierzy, udział w przygotowaniu materiałów na zebrania Wspólnot Mieszkaniowych i Walne Zgromadzenia, pozyskiwanie ofert oraz przygotowywanie umów i zleceń związanych z wykonaniem prac remontowych, bieżącym utrzymaniem terenów , wycinka drzew, kontrola jakości wykonywanych prac związanych z bieżącym utrzymaniem terenów i budynków, wykonywanie czynności zleconych przez przełożonego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ora umową o pracę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI-SPECJALISTA DS. OBSŁUGI WSPÓLNOT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2477
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne, mile widziane ukończone szkolenia o administrowaniu lub zarządzaniu nieruchomościami, doświadczenie na podobnym stanowisku przy administrowaniu nieruchomości, szczególnie budynkami wielorodzinnymi, znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków, posiadanie prawa jazdy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami, samodzielności w działaniu i odpowiedzialności, umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole , co najmniej 5 letnie doświadczenie w administrowaniu nieruchomościamiwykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne, mile widziane ukończone szkolenia o administrowaniu lub zarządzaniu nieruchomościami, doświadczenie na podobnym stanowisku przy administrowaniu nieruchomości, szczególnie budynkami wielorodzinnymi, znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków, posiadanie prawa jazdy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami, samodzielności w działaniu i odpowiedzialności, umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole , co najmniej 5 letnie doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "WERONIKA"
danePracodawcy_nip: 6460326976
danePracodawcy_regon: 27105340800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 105, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Tychy
danePracodawcy_kodPowiatu: 2477
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tychy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944534
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 105
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334306
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.03.2021
Oferta pracy ważna do: 22.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d68236446008e3483ab59f48631afdb3
Podobne oferty pracy
plakatowanie
kontakt przez OHP - 2016-03-17 - Rumia (pomorskie)
wykonywanie prac administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Złotoryja (dolnośląskie)
Montaż płyt warstwowch i pokryć dochowych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Administrator sieci komputerowej w szkole. Wymagania: wykształcenie średnie - technik informatyk. Wymiar czasu pracy - 1/2 etatu. Wysokość wynagrodzenia - wynagrodzenie zasadnicze + dodatek za wysługę lat oraz regulaminowa premia.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 - 2017-08-29 - Wejherowo (pomorskie)
Instalacja oraz przygotowanie do montażu instalacji eletrycznych
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Nowy Sielc (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji wychowanków, praca indywidualna z dzieckiem, praca z rodziną.
Powiatowe Centrum Opieki i Wychowania w Pieszycach - 2020-01-23 - Piława Górna (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie
TONIC MEDICAL CARE AB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prace związane z dociepleniem budynków
FIRMA BUDOWLANA "RESBUD" - 2016-03-01 - Lubin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Maków (mazowieckie)
Obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie księgowym. Naliczanie opłat i rozliczanie właścicieli lokali w programie komputerowym PROBIT, uzgadnianie sald, prowadzenie windykacji przedsądowej. Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat (at) naszzarządca-wroc.pl, tel.: 71 336 47 37 wew. 19.
Nasz Zarządca Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Myślenice (małopolskie)
Prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych na podstawie zleceń lekarskich, prowadzenie dokumentacji, opieka nad mieszkańcami niepełnosprawnymi intelektualnie i chorymi przewlekle psychicznie. kontakt tel.: 883 319 260, 41 354 20 76
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Łagiewniki 73, Chmielnik - 2016-01-12 - Łagiewniki (świętokrzyskie)
- aktualizowanie i dodawanie nowych treści i funkcjonalności portali i stron internetowych oraz bieżące zmiany w jego oprogramowaniu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Żywiec (śląskie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "TRANS-PAMA" Piotr Mazurkiewicz - 2017-10-31 - Rzeszów (podkarpackie)
wypiek pieczywa i pieczywa półsłodkiego
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Różan (mazowieckie)
Nadzorowanie procesu realizacji robót elektrycznych w oparciu o dokumentację techniczną. Praca na terenie Polski
Kobyłecki Elektroinstalacje Spółka z o.o. - 2018-04-19 - Brzesko (małopolskie)
praca w zespole, projektowanie kubaturowe, składanie projektów budowlanych do pozwolenia na budowę.
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Białystok (podlaskie)
Praca przy produkcji stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Bytów (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- bieżąca klasyfikacja zdarzeń gospodarczych,- prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,- ewidencja księgowa gospodarki własnej,- rozliczanie delegacji służbowych pracowników,- broszurowanie dokumentów dziennych związanych z gospodarką własną,- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, skaner, ksero,- wprowadzanie danych do arkusza kalkulacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Zgierz (łódzkie)
Administrowanie serwerami Microsoft. Administrowanie sieciami logicznymi. Serwis komputerów i oprogramowania Microsoft. Diagnostyka problemów ze sprzętem i oprogramowaniem Microsoft. Opieka nad infrastrukturą IT Klientów.
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2020-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bezpośrednia obsługa gości hotelowych, meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych, współpraca z innymi działami hotelu ( marketing, hausekeeping, restauracja), dbałość o wysoki standard obsługi gości.
Hotel "Tęczowy Młyn" w Kielcach Sp. z o. o. - 2017-03-06 - Kielce (świętokrzyskie)
przewóz materiałów budowlanych, Lubin i okolice
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2019-04-19 - Lubin (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- prowadzenie oraz modernizacja firmowej strony internetowej- tworzenie drobnych aplikacji wspierających sprzedaż- obsługa sklepu internetowego- nadzór nad realizacją zamówień- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie porządku w szatni i pomieszczeniach przedszkola. Inne prace doraźne zlecone przez przełożonego. Praca na 8/8 etatu..Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - osobisty, e-mail: sekretariat.p050 (at) wroclawskaedukacja.pl, tel.: 71 798 67 94.
Przedszkole nr 50 "Mały Kolejarz" - 2019-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Zawieranie umów ubezpieczenia z Klientem indywidualnym oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw,dbanie o rozwój portfela Klientów,dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań Klientów.
PZU SA - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
Pełna księgowość szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Henryka Jordana w Przemyślu - 2020-04-07 - Przemyśl (podkarpackie)
spotkania z klientami wietnamskimi lub chińskimi, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
administrowanie powierzonymi nieruchomościami
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ KOSZALIN - 2019-12-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)