ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Łódź oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "KAROLEW" w Łodzi

Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Zarządzanie wybranymi Nieruchomościami na osiedlu Karolew w Łodzi, kontakt z mieszkańcami, organizacja spraw związanych z budynkami, kontakt z firmami zewn.[Praca na okres próbny] : 3 miesiące a następnie umowa na czas określony

Data publikacji: 2020-07-22

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "KAROLEW" w Łodzi

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bratysławska 6a, 94-035 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zarządzanie wybranymi Nieruchomościami na osiedlu Karolew w Łodzi, kontakt z mieszkańcami, organizacja spraw związanych z budynkami, kontakt z firmami zewn.[Praca na okres próbny] : 3 miesiące a następnie umowa na czas określony

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: administrator nieruchomości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Administrator Nieruchomościami

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera z pakietem MS Office

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie min. średnie-dyspozycyjność, umiejętność zarządzania czasem- łatwość nawiązywania kontaktów- kreatywność i umiejętność samodzielnej pracy na stanowisku- odporność na stres- co najmniej roczny staż pracy na stanowisku Administratora bądź Zarządcy nieruchomości- mile widziane: licencja zarządcy nieruchomości, znajomość zagadnień spółdzielczości mieszkaniowej, staż pracy w spółdzielczości mieszkaniowej

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "KAROLEW" w Łodzi

danePracodawcy_nip: 7272796347

danePracodawcy_regon: 361766047

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Bratysławska 6a, 94-035 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny + wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji + wyrażenie zgody, w przypadku wyłonienia zatrudnienia, na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, na czas realizacji umowy o pracęOFERTY należy składać do 28.07.2020 na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "KAROLEW" w Łodzi , ul. Bratysławska 6A, w zamkniętej kopercie bądź osobiście w siedzibie Spółdzielni

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: m. Łódź

danePracodawcy_kodPowiatu: 1061

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Łódź

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650

Ulica pracodawcy: Bratysławska

Numer budynku pracodawcy: 6a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333403

Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 22.07.2020

Oferta pracy ważna do: 28.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d1493c389c466dcaac52c23f2fd76e5

Podobne oferty pracy

INFORMATYK - od 2 100 PLN

Budowanie prostych sieci informatycznych. Praca w godz. 8-16.00 na terenie Bielska-Białęj i okolic.
PROMES S.C. Tomasz Klonowski Wojciech Paciorek - 2018-06-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

KIEROWCA KAT CE - 4 500 - 5 500 PLN

Transport międzynarodowy Polska - Włochy.
Transport Krajowy i Zagraniczny Paweł i Krzysztof JANKOWSCY - 2016-03-30 - Jadowniki (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

wykonywanie prostych prac budowlanych, przestrzeganie przepisów bhp , ppoż w miejscu pracy
Zakład Betoniarski GRAB-BET Grab Marian - 2019-10-30 - Podolszynka Ordynacka (podkarpackie)

FRYZJER - od 1 000 PLN

-czynności związane z zawodem fryzjer, sprzątanie zakładu fryzjerskiego
Roman Dolatowski Zakład Fryzjerski Damsko-Męski - 2017-08-30 - Wierzchucin Królewski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. DANYCH PRACOWNIKÓW - od 33,63 PLN

-Obsługa zgłoszeń Visa/VOE-Obsługa zgłoszeń pracowników Cisco poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami-Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu i listów ofertowych w narzędziu HR-Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.-Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników w firmie Cisco przy użyciu HRMS-Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK/AUTOMATYK - 3 200 - 5 600 PLN

Zapewnianie ciągłości procesu produkcji poprzez bieżące naprawy i diagnostykę maszyn oraz urządzeń produkcyjnych;Nadzorowanie właściwej realizacji zadań serwisowych wykonywanych przez firmy zewnętrzne;Dokonywanie okresowych i prewencyjnych przeglądów oraz remontów maszyn i urządzeń;Nadzorowanie poprawności dokumentacji technicznej;Wprowadzanie modyfikacji w sterownikach maszyn;Diagnozowanie i usuwanie drobnych usterek;Realizowanie prac prewencyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZĄTANIEM GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 2 000 PLN

sprzątanie szkoły i terenu wokół szkoły
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Dzierzgoń (pomorskie)

ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 000 PLN

aktualizacje cen, porównywanie cenników dostawców, wprowadzenie nowych produktów, dbanie o kompletność opisu, pilnowanie całościowej oferty sklepu w sieci, analiza pozycji sklepu w wyszukiwarkach, utrzymywanie kontaktu z programistami, copywrajterami i specjalistami od SEO
AKCESORIA CNC Elżbieta Taraszkiewicz - 2015-10-12 - Augustów (podlaskie)

ADMINISTRATOR W DZIALE DS. ORGANIZACYJNO-PRACOWNICZYCH - 3 300 - 3 800 PLN

1) prowadzenie rejestrów:a) zarządzeń i decyzji Wojewódzkiego Lekarzab) porozumień zawartych przez Wojewódzkiego Lekarzac) upoważnień i pełnomocnictwd) skarg i wniosków2) nadzór nad przygotowaniem i obsługą spotkań, narad, szkoleń i konferencji Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajdującej się na innym piętrze w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzibą na terenie całego województwa;3) zastępstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4) organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów;5) udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych i Powiatowych Inspektoratów Weterynarii;6) obsługa telefonów, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów oraz platformy E-PUAP;7) zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym:a) przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;b) rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c) przekazywanie dokumentacji właściwym komórkom organizacyjnym;8) prowadzenie ewidencji interesantów przyjmowanych przez Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii;9) wykładanie listy obecności do podpisu dla pracowników, uzupełnianie nieobecności pracowników;10) przygotowywanie listów i zanoszenie do placówki pocztowej;11) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań;12) wszelkie czynności związane z delegowaniem pracowników: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13) prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14) wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych dla pracowników Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy WeterynariiMiejsce składania dokumentów:Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu, adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, Ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii - 2020-07-03 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

samodzielne murowanie, malowanie, tynkowanie, docieplanie
Zakład Produkcji Drzewnej Zbigniew Paczkowski - 2017-09-05 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 3 180 PLN

Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny. Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą, przedszkolem, sądem, urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na zastępstwo - do czasu powrotu z urlopu macierzyńskiegoMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt (7.30-15.30), system pracy zadaniowy
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2020-03-02 - Orzesze (śląskie)

SZWACZKA - od 3 000 PLN

Obsługa maszyny do szycia
Questsport Ewa Włoszczowska - 2020-02-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPAWACZ-ELEKTROMONTER - od 2 500 PLN

prace spawalnicze i elektromontażowe przy instalacji urzadzeń dla przemysłu spożywczego
SILMACH sp. z o.o., spółka komandytowa - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 294 PLN

Nauczyciel w integracyjnym przedszkolu specjalistycznym (zmianowość: 7.00-15.00, 9.00-17.00). Kontakt e-mail: poradnia (at) in-progres.pl lub telefonicznie.
"IN - PROGRES" Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Siemiatycze (podlaskie)

PRACOWNIK SOCJALNY OFPR/20/0718 - od 2 600 PLN

Praca w systemie POMOST. Kontrolowanie realizacji programów osłonowych Gminy Dobra. Wypełnianie sprawozdań z zakresu pomocy społecznej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej - 2020-05-21 - Dobra (małopolskie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - od 2 200 PLN

prace administratora
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Lubawka (dolnośląskie)

KIEROWNIK BUDOWY - 2 100 - 4 000 PLN

Kierowanie pracami budowlanymi.
GELA USŁUGI BUDOWLANE BARBARA JABŁOŃSKA - 2018-01-10 - Lublin (lubelskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 13,5 PLN

PRZEWÓZ TOWARÓW PARAFINOWYCH NA PALETACH PO KRAJU.
N-WAX SP. Z O.O. - 2016-09-09 - Sławno (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klientów, kasy fiskalnej i terminala, przyjmowanie i układanie towarów
BOGUSŁAW ZYCH SKLEP WIELOBRANŻOWY "ED" HANDEL OBWOŹNY - 2018-02-01 - Gorlice (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 850 PLN

sprzątanie basenów, saun itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Czeladź (śląskie)

HAFCIARKA - od 2 000 PLN

Wykonywanie haftów na maszynach hafciarskich. Praca- Sulęcin, ul. Lipowa 27. Tel.: 501 613 635 Jerzy Mrugała.
JAN FINISH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Sulęcin (lubuskie)

ADMINISTRATOR - 1 990 - 2 335 PLN

Obsługa ewidencji czasu pracy. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Archiwizowanie i przekazywanie akt osobowych do archiwum SG.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2016-08-19 - Gdańsk (pomorskie)

MONTER REKLAM - od 3 000 PLN

Montowanie elementów reklamowych. Możliwość wyjazdów na terenie kraju, w zależności od zleceń. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
Vivenge Produkcja 1 Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Siedlce (mazowieckie)

KIEROWCA C+E (O) - do 8 500 PLN

przewóz towarów na terenie krajów UE
PIL-TRANS Usługi Transportowe Waldemar Staniec - 2018-11-15 - Żdżary (podkarpackie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - PRACOWNIK BIUROWY - od 1 000 PLN

prowadzenie dziennik korespoondencyjnego, przygotowanie pism, prowadzenie terminarza spotkań
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Złotoryja (dolnośląskie)