ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Kraków oferta pracy GREMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym;prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości;przygotowywanie danych do rozliczeń mediów komunalnych;kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonanych w budynkach przez podwykonawców;współpracowanie z najemcami, przełożonym, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości;kontrolowanie poprawności sporządzania i realizowania umów (najmu, z serwisami/podwykonawcami);nadzorowanie prac związanych z usuwaniem awarii i usterek technicznych;przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów budżetowych (finansowych);nadzorowanie stanu nieruchomości w zakresie zgodności z przepisami BHP, ochrony ppoż. oraz ochrony środowiska.
Data publikacji: 2019-03-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: GREMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Złotej Jesieni 6/71, 31-831 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym;prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości;przygotowywanie danych do rozliczeń mediów komunalnych;kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonanych w budynkach przez podwykonawców;współpracowanie z najemcami, przełożonym, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości;kontrolowanie poprawności sporządzania i realizowania umów (najmu, z serwisami/podwykonawcami);nadzorowanie prac związanych z usuwaniem awarii i usterek technicznych;przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów budżetowych (finansowych);nadzorowanie stanu nieruchomości w zakresie zgodności z przepisami BHP, ochrony ppoż. oraz ochrony środowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2019
Podobne oferty pracy
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: mniej niż 13 400 zł/brutto m-c. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Miejsce wykonywania pracy: IBM GSDC, 40-028 Katowice, ul. Francuska 36,42- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00. Praca również w soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 10 lat doświadczenia w branży IT . Wymagane uprawnienia: certyfikat CCNA, MCP, ITIL, VCE, Solarwinds. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, oprogramowania CISCO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji w zakresie ochrony danych osobowych, przeprowadzanie szkoleń, przygotowywanie umów, sporządzanie opinii prawnych, prowadzenie rejestru zbiorów danych
Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego - 2017-10-31 - Krasnystaw (lubelskie)
prace pomocnicze przy budowie i montażu instalacji elektrycznych i energetycznych, praca na terenie Śląska i w okolicy
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-08-28 - Sosnowiec (śląskie)
Ochrona obiektów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Niekłonice (zachodniopomorskie)
Obsługa koparko-ładowarki. Praca w terenie: Trójmiasto, Kartuzy. Transport do uzgodnienia. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 18,00 zł/h netto.
USŁUGI BRUKARSKIE LUKAS-BUD Łukasz Stankowski - 2019-02-19 - Osiek (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zawiercie (śląskie)
przewóz towarów, ciągnik siodłowy z naczepą
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Rupin (mazowieckie)
ustala pracodawca
kontakt przez OHP - 2017-10-27 - Limanowa (małopolskie)
1.PROWADZENIE SYNTETYCZNEJ I ANALITYCZNEJ EWIDENCJI KSIĘGOWEJ WYDATKÓW JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ – URZĘDU MIEJSKIEGO WG ZAKŁADOWEGO PLANU KONT ORAZ DOKONANIE DEKRETACJI WYCIĄGÓW BANKOWYCH WYDATKÓW BUDŻETOWYCH ZGODNIE Z ART.21 UST. 1 PKT 6 USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ ZAKŁADOWYM PLANEM KONT. 2.PRZYGOTOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH Z ZAKRESU DOCHODÓW BIEŻĄCYCH JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ ZA WYJĄTKIEM DOCHODÓW PODATKOWYCH I OPŁATY ŚMIECIOWEJ – DO ZAKSIĘGOWANIA W TYM DOKONANIE DEKRETACJI ZGODNIE Z ART.21 UST. 1 PKT 6 USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ ZAKŁADOWYM PLANEM KONT. 3.DEKRETACJA I PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ DEPOZYTÓW ZGODNIE Z ART.21 UST. 1 PKT 6 USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ ZAKŁADOWYM PLANEM KONT. 4.W RAMACH PROWADZONEJ EWIDENCJI MIESIĘCZNE UZGADNIANIE ZAPISÓW NA KONTACH.
URZĄD MIEJSKI W BOGUCHWALE - 2017-04-03 - Boguchwała (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, stały kontakt z mieszkańcami i zarządami wspólnot, przygotowywanie materiałów na zebrania wspólnot mieszkaniowych, uczestnictwo w zebraniach, kontrola budynków , przyjmowanie zgłoszeń usterek.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A. - 2018-10-05 - Miedźna (śląskie)
obsłga klienta, przyjmowanie przesyłek od klientów
Urząd Pocztowy w Sejnach - 2017-02-07 - Sejny (podlaskie)
Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Ropczyce (podkarpackie)
mechaniczna zrywka drewna
USŁUGI LEŚNE JAN CZARNIK - 2016-10-13 - Breń (zachodniopomorskie)
administracja sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do platformy, obsługa klientów
SPOJKAR Kardaś i Wspólnicy Sp. Jawna - 2018-01-26 - Niedomice (małopolskie)
Nauczanie języka angielskiego
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Łódź (łódzkie)
Praca przy malowaniu plandek, praca fizyczna w pozycji wymuszonej.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż mebli z wystawy i na zamówienie
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kożuchów (lubuskie)
administracja serwerami, instalacją sieci, naprawy komputerów
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Sulechów (lubuskie)
Wykonywanie prac blacharskich na budowach. Praca na terenie woj. lubelskiego.
Przedsiębiorstwo Wielobranzowe JUREX Piotr Jurek - 2018-03-08 - Grabowiec (lubelskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe prawnicze; zakres obowiązków: wykonywanie czynności zmierząjących do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów; 3/4 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-09-11 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
PAECH Sp. z o.o. Międzychód - 2017-06-01 - Międzychód (wielkopolskie)
roboty ogrodnicze-pielęgnacja terenu zielonego, drobne roboty ślusarskie i naprawcze, roboty budowlane, naprawa bruku, posadzek, poprawki malarskie
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Faściszowa (małopolskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Słubice (lubuskie)
-Przygotowywanie materiału do montażu,,-Prosty montaż ręczny podzespołów elektronicznych zgodny z instrukcją,-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,-Praca trzyzmianowa 6-14, 14-22, 22-6-Kontakt telefoniczny 58-76-75-936.-Kontakt e-mail: praca (at) assel.pl
ASSEL SP Z O.O - 2017-10-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pakowanie produktów, obsługa maszyn, obróbka drewna.
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-02-24 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Kierowca
Beton-Bud Spółka z o.o. - 2016-07-12 - Gorzyce (podkarpackie)
Dokumentowanie awarii, odbiory pustych robót, własny transport (zwrot w/g stawki km)
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Żagań (lubuskie)
- prowadzenie pojazdu do 3,5 DMC,- załadunki,- rozładunki,- poprawne prowadzenie dokumentacji transportowej
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)