ADMINISTRATOR DS. NALEŻNOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ADMINISTRATOR DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - zabezpieczenie terminowych płatności klienta - ułatwianie identyfikacji i rozwiązań wszelkich sporów klientów - obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych - identyfikowanie posiadanych zamówień i podjęcie odpowiednich działań w celu ich rozwiązania, zarządzając przekroczonym procesem limitów kredytowych, działając zgodnie z polityką kredytową - zarządzanie należnymi, trwającymi i zaległymi procesami w sposób proaktywny - wyszukiwanie i wysyłanie zażądanych dokumentów do klientów - rozwijanie i utrzymywanie pomyślnych relacji z klientami i innymi zainteresowanymi stronami - konsekwentne stosowanie przewodników, wymogów, regulacji i polityki firmy w stosunku do akcjonariuszy.
Data publikacji: 2017-05-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - zabezpieczenie terminowych płatności klienta - ułatwianie identyfikacji i rozwiązań wszelkich sporów klientów - obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych - identyfikowanie posiadanych zamówień i podjęcie odpowiednich działań w celu ich rozwiązania, zarządzając przekroczonym procesem limitów kredytowych, działając zgodnie z polityką kredytową - zarządzanie należnymi, trwającymi i zaległymi procesami w sposób proaktywny - wyszukiwanie i wysyłanie zażądanych dokumentów do klientów - rozwijanie i utrzymywanie pomyślnych relacji z klientami i innymi zainteresowanymi stronami - konsekwentne stosowanie przewodników, wymogów, regulacji i polityki firmy w stosunku do akcjonariuszy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie NIE MNIEJ NIŻ 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR DS. NALEŻNOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2017
Data zakończenia pracy: 12.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowane: Finanse, Księgowość lub wykształcenie lingwistyczne, min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość procesów finansowych i operacyjnych; - wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne; - umiejętność współpracy, dzięki której relacje z akcjonariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi mogą być efektywnie zarządzane - pro-aktywność w identyfikowaniu potencjalnych ulepszeń - dobra znajomość systemu MS Office;
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 24.05.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017
Podobne oferty pracy
Samodzielne przygotowywanie ofert przetargowych inwestycji budowlanych, wyceny robót oraz tworzenie budżetu dla inwestycji budowlanych, analiza dokumentacji ofertowo - projektowej, sporządzanie przedmiarów robót opracowywanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców
AXABUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Zamienie (mazowieckie)
Montaż, naprawa, sprzedaż rowerów i motocykli
P.P.H.U TECH-DOM GRZELAK ANETA - 2017-06-19 - Turek (wielkopolskie)
Przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru, kierowanie załogą. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 12-20 w Kołobrzegu, praca również co drugą soboty.Dźwiganie do 25 kg.
PPHU TERMEX Sp.z o. o. - 2018-06-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca w branży spożywczej- mrożonki
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kraków (małopolskie)
Obsługa imprez, obsługa gości
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kuśnie (łódzkie)
Recepcjonista hotelowy
Sebastian Wyszyński - 2019-04-10 - Szepietowo (podlaskie)
obsługa ładowrki, praca w Lubinie
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Lubin (dolnośląskie)
opieka nad budynkami administrowanymi przez Home Manager
Home Manager s.c. - 2019-09-11 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Porządkowanie sali sprzedaży, toalet, dokładanie towaru. Dodatek do zakwaterowania w hotelu. Praca w systemie godzinowym. Praca od 07:00-19:00.
W.J.LECIEJ SPÓŁKA CYWILNA - 2019-02-13 - Kalinowa (dolnośląskie)
Utrzymanie ogólnej czystości w pokojach i częściach wspólnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Ustroniu Morskim.
Grand Kapitan Medi-Spa Michał Żytki - 2017-01-05 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu manikuru i pedikuru kosmetycznego, zmywanie i nakładanie lakieru, skracanie i opiłowywanie paznokci, zmiękczanie, natłuszczanie i usówanie naskórka z paznokci
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zarządzanie infrastrukturą sieciową.
EURONET NORBERT SANIEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-24 - Ignatki-Osiedle (podlaskie)
Prace pomocnicze przy przygotowywaniu półproduktów, przygotowywanie dań, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
prace porządkowe przy drogach
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Jawor (dolnośląskie)
Ocena uszkodzeń i określenie sposobu naprawy opon. Obsługa maszyn i urządzeń stosowanych w procesie wymiany i naprawy opon (podnośniki, montażownice, wyważarki). Obsługa magazynu z oponami. Naprawy mechaniczne samochodów. Organizacja stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, P.Poż. , Ochrony środowiska.[Godzina zakończenia pracy] : 18:00[Praca na okres próbny] : 3 miesiące
LUMIR MIROSŁAW KUCHNOWSKI - 2018-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Poszukujemy osoby, która byłaby odpowiedzialna za utrzymane i zarządzanie infrastrukturą firmową opartą na platformie Microsoft Windows Server 2012. Powinna przynajmniej 2-4 godziny w tygodniu być dostępna w siedzibie firmy. Pozostała część pracy może być wykonywana zdalnie. Zadania: - Administrowanie serwerami Windows Server 2012 i nowszymi - Zarządzanie usługami Hyper-V - Zarządzanie kontrolerem domeny Active Directory - Zarządzanie usługą DNS - Instalacja i konfiguracja stacji roboczych z systemem Windows z wykorzystaniem Hyper-V - Instalacja i konfiguracja serwerów w oparciu o Windows Server 2012 lub nowsze - Tworzenie i nadzorowanie Backupu danych - Konserwacja sprzętu oraz monitorowanie stanu sieci wewnątrzfirmowej
APR SYSTEM Piotr Such - 2015-11-18 - Nowiny (świętokrzyskie)
mycie samochodów, czyszczenie wnętrza, kosmetyka wnętrza, ogólne sprzątanie samochodów,
SPA CAR Auto Detailing Dariusz Morański - 2016-07-28 - Tarnowskie Góry (śląskie)
manicure, pedicure, zabiegi na twarz, rzęsy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
Praca na budowach.
Firma Remontowo-Budowlana MIRAS, Mirosław Bogdanowicz - 2017-06-14 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
Rozładunki towaru wózkiem widłowym, pomoc w załadunkach dostępnym sprzętem, składanie opakowań i palet, dbałość o czystość magazynu i otoczenia
NORTH LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Psycholog
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Jarosław (podkarpackie)
Prace magazynowe, sortowanie i odzysk złomu
REZOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie, uzupełnianie i aktualizacja treści e-sklepu, zarządzanie ofertami, kreowanie ofert i promocji, obsługa i realizacja zamówień, kontakt z klientami, dbałość o wizerunek e-sklepu
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Kwidzyn (pomorskie)
montaż instalacji wodno kanalizacyjnych
''IL -Mar'' Marcn Bartczak - 2018-02-05 - Osięciny (kujawsko-pomorskie)
wymiana opon,mechanika samochodowa ( naprawa typu: wymiana klocków, oleju zawieszenia)Pracodawca przyuczy do pracy na stanowisku wulkanizatora
KLUGIEWICZ MARIOLA MOTO PNEUS - 2016-09-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o infrastrukturę techniczną nieruchomości, serwis, konserwację i naprawy oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników obiektu, wykonywanie przeglądów roboczych budynków i terenów zewnętrznych, utrzymanie w stałej sprawności budynków oraz zainstalowanych w nich urządzeń (drzwi, zamków, bram, oświetlenia, systemów pożarowych, alarmowych, itp.), prowadzenie Książek Urządzeń – dokonywanie aktualnych wpisów i dopilnowanie terminów przeglądów serwisowych, odczyt liczników oraz rozliczenie najemców za zużyte media, prowadzenie Książki Obiektu - dopilnowanie terminów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, przewodów kominowych itp., organizacja parkingu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej.
Przedsiębiorswo Trabot Sp. z o. o. - 2017-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
-
TERMOPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostacami odzieży, w tym wietnamskimi lub chińskimi, przygotowanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń medyczno-biurowych
DGP CLEAN PARTNER SP. Z O.O. - 2019-05-29 - Poznań (wielkopolskie)