Praca 2 STANOWISKA DS. WYMIARU OP艁ATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W BIURZE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy 2 STANOWISKA DS. WYMIARU OP艁ATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W BIURZE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy 2 STANOWISKA DS. WYMIARU OP艁ATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W BIURZE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI.

2 STANOWISKA DS. WYMIARU OP艁ATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W BIURZE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 2聽000 PLN

1) dokonywanie wymiaru op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 2) wsp贸艂praca przy bie偶膮cej aktualizacji danych w ewidencji op艂aty, 3) prowadzenie akt w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci, 4) wsp贸艂praca przy egzekwowaniu obowi膮zku sk艂adania przez w艂a艣cicieli deklaracji o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokonywanie analizy tych deklaracji, 5) dokonywanie kontroli w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o utrzymaniu czysto艣ci i porz膮dku w gminach, 6) prowadzenie rejestru wymiarowego dotycz膮cego op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 7) przygotowywanie wezwa艅, postanowie艅 i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestru w tym zakresie, 8) sporz膮dzanie danych do cel贸w sprawozdawczo艣ci, 9) rozpatrywanie wniosk贸w oraz przygotowywanie materia艂贸w dowodowych dotycz膮cych umorzenia, odroczenia terminu p艂atno艣ci op艂aty, roz艂o偶enia na raty nale偶no艣ci lub zaleg艂o艣ci, 10) przygotowywanie materia艂贸w uzasadniaj膮cych podj臋cie decyzji w sprawie udzielenia ulg, umorze艅, odrocze艅 i roz艂o偶enia na raty, 11) sporz膮dzanie decyzji dotycz膮cych z艂o偶onych wniosk贸w podatnik贸w w sprawie ulg, umorze艅, odrocze艅 i roz艂o偶enia na raty, 12) prowadzenie rejestru ulg, umorze艅, odrocze艅 i roz艂o偶enia na raty op艂aty, 13) sprawdzanie dokument贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalno-rachunkowym, 14) wprowadzanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu dzia艂ania Biura, aktualizowanie tych informacji, 15)analizowanie informacji wprowadzanych do Biuletynu pod wzgl臋dem ich zgodno艣ci z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, 16) przestrzeganie przepis贸w ustawy o utrzymaniu czysto艣ci i porz膮dku w gminach i ustawy Ordynacja podatkowa, 17) przestrzeganie przepis贸w w sprawie zasad rachunkowo艣ci dla prowadzenia ewidencji op艂at dla organ贸w podatkowych,18) za艂atwianie interesant贸w, udzielanie im niezb臋dnych informacji i wyja艣nie艅 zgodnie ze zg艂oszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2017-10-02 - Che艂m (lubelskie)